Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har sikkert sett Can't Buy Me Love sånn ca 1 million ganger. Hadde den på video, ulovelig kopiert og greier. ;) Men siden jeg helt klart foretrekker dagens utgave av Patrick Dempsey, tror jeg nok jeg holder meg til Grey's Anatomy jeg, evt med et lite gjensyn med Sweet Home Alabama. Ikke tror jeg at jeg har videokassetten lenger heller, eller video for den sakens skyld...

God søndag monja!

Malou

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagens utgave er mye mer severdig enn den gangs utgave ja :Nikke:

Kanskje jeg skal se Sweet Home Alabama en gang til bare sånn for å ha gjort det :klø:

Skrevet

Må nesten mimre litt. Lurte akkurat på om dukkehuset jeg hadde da jeg var lita finnes i salg enda - og jammen gjør det det. Flere som hadde dette i yngre dager?

Nå har det også kommet et mer moderne hus i serien.

Mye en skal lure på en søndagsmorgen :ler:

Skrevet

Nå skal jeg logge av. Skal shine heimen litt - og så blir det salatlaging. Men først - en dusj.

Ha en fin søndag :vinke:

Skrevet

Da har vi shina huset litt. Vaska kjøkkenet skikkelig, mannen har vært ute og pusla litt, støvsugd stua og alle gangene, rydda og ordna. I tillegg holder vi på å fylle et 1000 liters basseng og jeg har lagd hvitløksdressing, fiksa ferdig salat og satt på en oppvaskmaskin.

Sola klarer ikke å trenge helt gjennom så det spøker litt med tanke på badinga, men det er varmt da - 26 grader.

Skrevet

Sliten.

Smurfen er endelig i seng og mannen skal være hjemme med han i morgen. Stakkars, han er ikke helt seg selv for tiden. Så det blir en ekstra fridag på gubben.

Vi har hatt masse besøk. Først kom tanta til mannen sammen med sønnen og svigerdatteren sin. De hadde med sønnen sin som er 1 mnd yngre enn smurfen. Etterhvert kom og svigermor, svigerinne og vår lille nevø. Og til slutt kom mamma og pappa en tur. De første kom klokka 15.30 og de siste dro herfra nå. Puh, det ble mange timer med skravling altså. Men det er kos da. Og til helga er det på'n igjen med bursdagsfeiring :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Tida flyr når en koser seg med vasking og besøk ;)

Skrevet

Sånn dukkehus hadde jeg også. Først søstra mi, så jeg. *mimre*

Det har skjedd mye i monjaheimen. Håper du får slappa av også. :klem:

Skrevet

Jeg slapper av nå jeg - gubben rundvasker badet :sjarmor:

Skrevet

Hvem postet i: Monjas verden!

Poster Innlegg

monja 4831

Kverula 1286

Midnattsol 650

Malou 354

Jinx 252

La Traviata 214

gjest1 152

Cilla 119

søndagsengel? 111

meta 109

Sandra 102

April 89

-TeddyToria- 77

Bettie 72

Lea 69

IdaH 61

Rognebær 59

Naturelle 58

Mie 54

Zalomine 51

Susanna 46

Gullet26 46

Holly Hobbie 41

Skusla 34

Diddlina 31

Madden 30

vimse 29

Markblomsten 28

*MissS* 27

Kipa 26

lmari 25

Eowyn 24

Diva 23

Væren 22

Silje:) 20

Mayamor 20

~Alwa~ 18

Chiquita 18

Arwen 15

Monster 14

Hannen 14

Evelina 13

Trille 13

Oktavia 13

Lizbet 12

Cr@sh 12

LoisLane 12

lillen 12

Paff 11

Fredslilja 10

Smurfa 10

Siam 10

Murmelmy 8

lillesky 8

Xavia 8

Epica 7

sola 7

Eplegrønn 7

havsulen 7

@lfa 6

jolie 6

Lemoni* 6

Pip 6

Leo 6

Anonymous 5

Embla s 5

liv 5

Soul 5

miiip 5

MarianneE 5

Malama 5

Primula 5

Julie 4

Ionaa 4

Chica 4

sunshine-t 4

Septima 4

Løvinnen 4

Maikana 4

Charmina 4

magnhild 4

Trulselinemor 3

nat26 3

Fru Blå 3

pondusa 3

LinKri 3

@lfakrøll 3

pusla 3

Mzfire 3

Dødspingvinen 3

Murf 2

Lano 2

Barbie 2

KalloRilla 2

Bertine 2

zeta5 2

Coral 2

Zenta 2

Grooo 2

Remyline 2

K. 2

Bellatrix 2

Linn3c 2

Rapitap 2

monjamannen 2

Calla 2

hanni 2

Little me 2

bizzy 1

Madeleine 1

Maxine Grey 1

baby-E 1

Wasabi 1

Alive 1

Lykke 1

Wit 1

Sandman 1

Meg 1

Hedda Gabler 1

*tine* 1

lillelou 1

lekebøll 1

MsSunshine 1

Fjellrypa 1

dorian 1

Moonshadow 1

lille mor 1

Havfrua 1

Hilde K S 1

Druscilla 1

Tex 1

*Lillian* 1

Thea 1

reddelinnea 1

linck 1

Jente 29 1

lilje 1

Håper 1

care 1

Kelsey 1

Glossy 1

Rosin 1

Scorpina 1

Cinderella2003 1

Junebug 1

Lucky! 1

Poirot 1

Skrevet

Jeg har fått tilbud om operasjon i skulderen 15. august, men har måttet takke nei. Fordi vi ikke klarer å oppdrive vikarer :sur:

Sjokkert over at det er mulig jeg altså.

Skrevet

Jammen hvis du ikke får fikset skulderen klarer du vel ikke å jobbe i lengden allikevel?

:første-dag-på-jobb-etter-ferie-smiley:

(Faktisk går det ganske fint, men bittelitt synd på meg er det vel allikevel?) ;)

Malou

Skrevet
Jeg slapper av nå jeg - gubben rundvasker badet :sjarmor:

:ler: Sånn skal det være.

Jeg trodde nesten ikke mine egne ører når darlingen sa "Æ å vil rydd!!!" når jeg sa jeg skulle rydde og vaske litt i går.

Mat lager han og ryddig er han - tror jeg holder på han, jeg. ;)

Troner på toppen Kverris og jeg som før, ser jeg. :ler: Ja, sånn utenom det selvfølgelig.

*klemme*

Skrevet

Jeg er så babysyk :grine2:

Har akkurat kommet hjem etter et besøk hos venninne L. Gutten hennes, Isak, er akkurat en uke idag og så liten. Herlighet at det går an. Har helt glemt hvor liten smurfen min var jeg. Jeg blir like overrasket over hvor små de er hver gang jeg får holde en sånn liten knirkende skapning :grine2:

Skrevet
Jammen hvis du ikke får fikset skulderen klarer du vel ikke å jobbe i lengden allikevel?

:første-dag-på-jobb-etter-ferie-smiley:

(Faktisk går det ganske fint, men bittelitt synd på meg er det vel allikevel?) ;)

Malou

Nei, jeg kan ikke jobbe i lengden. Kommer iallefall ikke unna lengre sykmeldingsperioder og det tar seg jo ikke ut. Men nå prøver jeg å ikke tenke på det for det har blitt mye bedre med fysio og kortisonsprøyter da. Jeg har gått fra 4 - 5 sykmeldingsperioder i året til 1 - 2. Til gjengjeld er de sjelden under 3 uker da *sukk* Men jeg får bare fortsette å vente.

Selvfølgelig er det bittelitt synd på deg idag - første dagen på jobb etter ferien.

Skrevet
:ler:  Sånn skal det være.

Jeg trodde nesten ikke mine egne ører når darlingen sa "Æ å vil rydd!!!" når jeg sa jeg skulle rydde og vaske litt i går.

Mat lager han og ryddig er han - tror jeg holder på han, jeg.  ;)

Troner på toppen Kverris og jeg som før, ser jeg.  :ler: Ja, sånn utenom det selvfølgelig.

*klemme*

Deilig at de hjelper til hjemme og vanner ut kjønnsrollene litt. Idag er han i full sving med å bake kanelsnurrer til bursdagen min :sjarmor:

Det er liksom vi tre som er på toppen i dagbøkene. Vi er litt av et trekløver :tommel:

Skrevet

Jeg skal på by'n neste fredag :hoppe:

Det er lenge siden sist - lenge. Mange måneder og ikke år siden jeg var på byen med mine barndomsvenner. Vi har jo nesten ikke truffet hverandre på mange år. Gleder meg masse :hoppe:

Og smurfen må være hjemme med pappa'n sin :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...