Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Mamma, æ vil ha bebbi!" :grine2:

Ja, det var klar beskjed fra smurfen før han la seg i kveld. Så det er tydelig at dagens babybesøk har gjort inntrykk :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er klokka stilt på 05.00 og det er natta i monjaheimen. Iallefall for de to yngste :ler: Mannen stuller vel oppe et par timer til han.

:vinke:

Skrevet
Det er liksom vi tre som er på toppen i dagbøkene. Vi er litt av et trekløver :tommel:

Ja, i din, Kverris og min dagbok så er det det. :ler:

Jeg hang i litt så jeg tror jeg har berga meg i Kverris sin. ;)

Hvor var det du fant det der igjen? Den oversikten?

Har glemt det, jeg.

Gjest Gjesta
Skrevet

Trekløveret ja! :ler:

Så koselig med barselbesøk i går da - tydelig at smurfen syns det også! ;) Du kan vel fortsatt rekke å få det til til bursdagen hans, kan du ikke? Altså ikke en fiks ferdig en, men en på gang. ;)

Sendte forresten avgårde ei lita pakke til dere i går, men den rekker nok ikke fram til dagen din, monja... :( Jeg var litt for seint ute...

Så dumt at du ikke får tatt den operasjonen...høres jo helt rart ut at det ikke kunne gå an å få vikar i en sånn situasjon. Ja, ja.

Ha en god dag! :klem:

Skrevet

Innom fra svigermor en snartur for å :vinke: til dere!

Skrevet
"Mamma, æ vil ha bebbi!" :grine2:

Ja, det var klar beskjed fra smurfen før han la seg i kveld. Så det er tydelig at dagens babybesøk har gjort inntrykk :ler:

:hjerter_rundt:

Herlige smurfen! Krysser fingrene for at det blir en liten smurf til i monjaheimen til neste år! :-D

Skrevet
Sendte forresten avgårde ei lita pakke til dere i går, men den rekker nok ikke fram til dagen din, monja... :( Jeg var litt for seint ute...

Pakken har alt kommet fram den :hoppe:

Nå er det bare å smøre med tålmodighetskrem og vente med å åpne. Dakar smurfen må jo vente en måned til :sjenert:

Skrevet

Smurfen la seg 17.30 :overrasket:

Vi spiste middag og etter det skulle han og pappa'n ut å leke. Så slo plutselig den akutte trøttheten inn og de kom inn igjen. Så bar det til sengs med han, men siden da han han bare sittet å pratet med kosedyrene sine :ler:

Mannen har dratt på fisketur med et søskenbarn og jeg skal lage eplekake. Bare to dager igjen.....eller egentlig er det vel bare en dag igjen, ja, og så litt av denne da ;)

Skrevet

:vinke:

Krysser fingrene sånn at det blir en lillebror eller lillesøster hos dere! :)

Skrevet

Håper da det, Arwen ;)

Nå har lillegull hylt på mamma i 2 timer. Så typisk når pappa'n ikke er hjemme. Han legger seg uten et knyst for pappa, men ikke for meg. Da er det hylig og gnål uten like.

Nå har vi bytta bæsjbleie og tissa på potta og så ble det bums i seng igjen. Og mer hyling. Selv om jeg har stengt ørene for å stå hardt mot hardt klarer jeg ikke å stenge hjertet :grine:

Tror jeg logger av for i kveld.

Skrevet

Ja ja, så lenge klarte jeg å holde meg unna :ler:

Skrevet

Nå har endelig lillegutt sovnet *puh*

Skrevet

Og den schvæææære eplekaka står i ovnen :sikle:

Skrevet
:ler: jeg skal legge meg selv jeg tror jeg. Selv om jeg slettes ikke er en liten gutt :sove:
Skrevet

Nei, men gravide Arwer har vel alltids bruk for litt ekstra søvn? Er du mye trøtt for tiden?

Skrevet

Egentlig ikke på dagtid. Men blir fortere trøtt på kvelden. :) Skulle ønske jeg var trøttere, for da kunne jeg sovet bort kvalmen :sjenert:

Gjest Gjesta
Skrevet

Både Slurp og kake...??

*syns verden er urettferdig* :forvirret:

Skrevet

:sjarmor: Kaka ble knallgod. Varm eplekake :sikle:

Og så Dr. Slurp da :hjerter:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...