Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen monja! :gratulerer:

Regner med at du gleder deg veldig til bursdagen din neste år? ;)

Håper du får en kjempefin bursdagsfeiring!

:bursdag:

Malou

Skrevet

Tusen takk alle sammen :grine2:

Så gode dere er. Blir helt rørt jeg.

Dagen har vært OK så langt - jobben var totalt kaos som vanlig, nå har jeg hodepine (og da er det jo smart å være her :sjenert: ) Skal slappe av litt før de to andre kommer.

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen, puppa :hoppe:

Du har :bursdag: på samme dag som min kjære lillebror :)

Skrevet

Er litt bekymret for det som skjer i Storbritannia for tiden. Svigerinna mi er på kosnert i London i kveld og skal visstnok fly hjem i morgen. Hun må sikkert beregne litt kø og sånt ja.

Skrevet (endret)

Heiser :flagg: for deg, slenger over en :gave: og en :klem1: og et :kyss:

og håper du får en deilig dag!! :bursdag:

:smilyblomst: Gratulerer så mye med dagen!! :smilyblomst:

:dagens-rose: Klem fra Jinx!

Endret av Jinx
Skrevet

Tusen takk! Så herlig å se deg igjen, Jinx. Savner deg masse her inne.

:klem:

Skrevet

Mannen og smurfen har vært nede ved sjøen og titta litt. De var borte i godt over en time, og de har visst hatt det fint. Mannen hadde tatt opp en krabbe som smurfen absolutt skulle gi en nuss, men da den prøvde å klype han med kloa si trakk pjokken seg unna lite brennkvikt ja :ler: De hadde kasta stein, funnet tangsprelle, eremittkreps, flere krabber og så måtte de jo bade litt. Nå sitter lille gull glad og fornøyd i balja si og plasker på badet :ler:

Blir det bra vær i morgen drar vi dit alle sammen. Det er jo 200 meter fra huset vårt.

Skrevet

:bursdag:

Ååå det hørtes helt nydelig ut den smurf og pappa opplevelsen. Sånne stunder er gull! :hjerte:

Nyt resten av dagen og hipp hurra og gratulerer! :blomst:

Skrevet (endret)

Så flott å bo så nærme sjøen! :tommelsmil:

Må humre litt av smurfen som ville nusse på krabba... :ler:

Herlig far/sønn stund det der! :hjerte:

Ha en fin helg! :klem:

Endret av La Traviata
Skrevet

God morgen!

Nå skal jeg straks dra på jobb. Måtte bare stille abstinensen først :ler:

Håper dere får en fin fredag alle sammen - snart er det helg :hoppe:

Skrevet

Nå må jeg snart ile på jobb.

Eller egentlig ikke - skal være der til klokka 7 så det haster ikke sååå fælt da :ler:

Skrevet

Er du oppe såååå lenge før du skal på jobb kl 7 på morran???

:overrasket:

Skrevet

God morgen, vennen!

Eh, du, du står ikke opp i 4-5 tida for å rekke jobb kl 07 eller? :Gjesp:

Håper du hadde en fin bursdag i går og at jobben går raskt i dag - for straks er det jo HELG!!! :danse:

Beklager at det ikke ble fødsels-bursdagsgave i går forresten... :sjenert: Men den rosa gaven kan vel minne deg litt på meg, sånn som en liten erstatning. ;)

GOD HELG SNUPPA! :klem:

Skrevet

Grattis med dagen på etterskudd Monja. :kose:

Håper du hadde en fin bursdag.

Skrevet

Jeg var på jobb til klokka 6 jeg. Så fikk jeg, til en forandring, spist frokost og lest avisen og jobba litt før hun jeg jobber på team med kom. Jeg har hatt noen arbeidsoppgaver uten henne denne sommeren, så det var deilig å få gjort det før hun kom og ikke etter at vi egentlig er ferdige - for som dere sier - det er jo HELG :hoppe:

Skrevet

Etter jobb dro vi til mamma og pappa og plukket rips. Faktisk ble det omtrent 5 liter, så idag har vi kjøpt vaniljesaus :sikle:

Nå lager mannen Tandoori så blir det rips til dessert.

Skrevet

Og så har vi badet. Alle sammen faktisk. Vi har jo et sånt 1000 liters basseng stående og når vi kom hjem idag var vannet nydelig varmt. Det var jo tross alt 40 grader i sola *dåne* Så vi vrengte av oss fillene alle tre og bada i over en time. Herlig. Lillegutt gråt sårt når han måtte inn, men da var jo klokka over halv 7.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...