Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

:klem:

Har tenkt på deg i dag - håper du fikk sms'en min!

:kose:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kose:

Har tenkt på deg i dag jeg også. Vil ikke at monja-vennen vår skal være lei seg... :troest:

Skrevet (endret)

Jeg fikk sms'en din, Kverula! Tusen takk :klem:

Takk for at dere tenker på meg :kose:

Kan jo i korte drag fortelle litt.

- gråt hele veien til jobb. Skulle parkere hjemme hos teamlederen (TL1) min og så skulle vi kjøre firmabilen sammen på jobb. Knakk fullstendig sammen hos henne og vi brukte den første timen på jobben til å snakke sammen. Det gjorde utrolig godt.

*innlegget er endret*

Endret av monja
Skrevet

Kjempeflott at de tar det så bra på jobben din! Det skulle jo egentlig også bare mangle, men det er jo desverre ikke alltid så enkelt. Dessuten er det jo supert at du ikke på noen måte havner i klemme på grunn av dette og at de forsikrer deg om at du har gjør og har gjort en god jobb.

Håper friuken og ikke minst helga gjør deg godt!

Malou

Skrevet

Så flott at det ser ut til å bli en løsning på problemet - og at du har fått noen dager fri! :kose:

Glad på dine vegne! :klem:

Skrevet
:hoppe: Hurra for svigerinna mi og gudfaren til smurfen - som har bursdag idag :hoppe:
Skrevet

Lurer på om jeg burde legge meg snart jeg... :Gjesp:

Skrevet

Hei, vennen. Nå fikk jeg lyst til å gi deg en lang god klem. :klem:

Flott at du fikk snakka om dette, sånne ting kan man ikke holde inni seg i lengden, det går ikke.

Tenker på deg! :dagens-rose:

Skrevet

Ble så glad for å høre at det ser ut til å ordne seg. Du fortjener jammen bedre enn det rotet der.

Stor klem til monja! :klem:

Skrevet

Nå er jeg til mamma og pappa. Smurfen skal være i barnehagen til klokka 11 så da orka jeg ikke å kjøre hjem i mellomtiden. Han skal være sammen med mormor idag, fordi onkel har kommet hjem fra tigerstaden og det er jo stas både for smurfen og onkler.

Skrevet

Så koselig med onkel-besøk! Kan tenke meg det er stas for smurfen ja - og onkel med! ;)

Håper du får en god dag! :klem:

Skrevet

Ja, lillebroren min synes jo han er en forderdelig onkel som aldri er hjemme, men med 100% jobb i Oslo er jo ikke det så rart. Må bli flinkere til å sette av tid til besøk begge veier.

Glad for å se han jeg og da. Det blir jo liksom bare til sommeren og til jul.

Skrevet

Nå skal jeg hente lillesmurfen i barnehagen sånn at han får litt kvalitetstid med mormor og onkel.

Skrevet

Håper dere koser dere med onkel-besøk! :klem:

Skrevet

Nå har jeg ikke fått med meg historien, men jeg leste bare "lurer på om jeg blir utbrent"-innlegget ditt. Godt å høre at du fikk tatt det opp med lederen din og at det virker som om de tar det på alvor. Jeg har vært utbrent sjøl, og det er ikke noe gøy. VELDIG viktig at du passer på deg sjøl (ikke går på jobb fordi de ikke har vikar, orker du ikke så orker du ikke og strekker du deg lenger når du ikke orker blir det bare verre) og at ledelsen tar tak i dette.

LYKKE TIL. Håper noen fridager gjør deg godt og at du finner ut av det med sjefen osv.

Skrevet

Idag fikk jeg vite at venninne MM (nei, ikke Mette Marit :ler: ) skal ha baby i januar :grine2: Men jeg hadde sett det for to mnd siden og da var hun bare 8 uker på vei, så jeg ble ikke så veldig overrasket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...