monja Skrevet 19. august 2006 Forfatter #9902 Skrevet 19. august 2006 Trøtt Var på fest i går. Det vil si, jeg var sjåfør, men det var sikkert moro lell. Ikke vet jeg, for jeg fikk melding fra A om at han og var der (sjåfør) så hele greia endte med at jeg parkerte bilen, satte meg på til han og så kjørte vi oss en tur - fra midnatt til nesten halv 3 Gikk glipp av festen, men hadde det koselig likevel. Mannen prøvde å ringe et par ganger sa han, men siden det ikke er dekning overalt i strøket her fikk han ikke tak i meg, så han snorka som bare det da jeg kom hjem. Tror ikke han registrerte det engang. Fikk sove til kvart over 11 idag da, men er trøtt enda
Fibonacci Skrevet 19. august 2006 #9903 Skrevet 19. august 2006 Heisann natterangleren vår! Have a nice day Håper dere har bedre vær enn oss, her øser regnet ned og det er så kjedelig!
monja Skrevet 19. august 2006 Forfatter #9904 Skrevet 19. august 2006 Her skinner sola fra skyfri himmel Når smurfen våkner skal vi på tivoli og vinne bamser. Vant et par til han i går - blandt annet teletubbies (Lala) og da ble han glad da. Så må vi jo møte onkelen hans som reiser til Oslo i morgen!
monja Skrevet 19. august 2006 Forfatter #9907 Skrevet 19. august 2006 Endelig våkna smurfen etter nesten 4 timers dupp Nå skal jeg slenge meg i dusjen og så blir det bytur. Ha en fin dag damer!
monja Skrevet 19. august 2006 Forfatter #9909 Skrevet 19. august 2006 Hjemme! Idag har vi vært på kulturmartna og smurfen fikk inn og hilse på de søte geitene. De var nydelige ja, men litt skumle når de kom mot han alle sammen Så gik vi en runde på martnan i byen og kjøpte oss en is. Og vi var innom mamma og pappa en tur. De synes jo det er så stas når smurfen himself kommer på besøk
monja Skrevet 19. august 2006 Forfatter #9910 Skrevet 19. august 2006 Han har blitt så flink på navn altså. Bare fra idag til i går liksom. Nå sier han: Anna Sara Siri Heidi Petter Martin Kim Fanny Kenneth Dordi Kristin Hanne Amalie Tobias Torstein Isak Katja Hege Espen Linn Herman Bodil Yngve Det synes jeg er temmelig imponerende av en som ikke er 2 år enda.
monja Skrevet 19. august 2006 Forfatter #9911 Skrevet 19. august 2006 Mannen er i full sving med å lage pizza
Malou Skrevet 19. august 2006 #9912 Skrevet 19. august 2006 Noe å øve på? ← Genialt! Er hermed sendt som søndagsunderholdning til sambo!
monja Skrevet 20. august 2006 Forfatter #9913 Skrevet 20. august 2006 God morgen! Sov til halv 9 idag og jammen er ikke pjokken snørrete og hoster og nyser idag En påminnelse om at det faktisk er høst. Ingen planer for dagen. Kanskje drar vi innom venninne B og familien hennes. Vi skal til svigermor å spise middag, det er det eneste som er spikret idag. Sol og nydelig vær forresten.
Gjest Gjesta Skrevet 20. august 2006 #9914 Skrevet 20. august 2006 Hallo!? Det er ikke HØST enda da...jeg skulle jo føde på sensommern...
monja Skrevet 20. august 2006 Forfatter #9917 Skrevet 20. august 2006 Jeg ligger i senga enda, men det er kanskje på tide å stå opp for jeg holder på å få vondt i ryggen.
Midnattsol Skrevet 20. august 2006 #9919 Skrevet 20. august 2006 Høstbarn er nydelige de da ← Kunne ikke vært mer enig.
Gjest Gjesta Skrevet 20. august 2006 #9920 Skrevet 20. august 2006 Høstbarn er nydelige de - men ikke høstbarn som skulle vært født på SENSOMMERN!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå