Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

500 SIDER - let the party begin!!!!!

:hoppe::perebrus::hoppe::digge::hoppe::perebrus::perebrus::digge:

Endret av monja
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte jo på 500siders fest! :-D

:gave::perebrus:

Skrevet

Ja, jeg har jo til og med annonsert festen i signaturen min :lol:

Skrevet

Har krangla med mamma i kveld :frustrert:

Har aldri hatt noe særlig godt forhold til mamma og det gjør det iallefall ikke noe bedre når vi krangler. Sånn blir det når begge er like sta og egne :sinna:

Skrevet

Mannen holder på å ta ut dusjhjørnet vårt - og vi spekulerer i å ikke sette det inn igjen. Det er et sånt med kar under og siden det ikke er justerbare bein på det måtte vi på finurlig vis bygge det opp i fronten. Nå har det gått lekk og vannet kommer ut under det når vi dusjer. Har lyst på badekar selv om det betyr at badet blir knøttlite med tanke på gulvplass, men mamma mener vi må få tak i skikkelig dusjkabinett med 4 vegger. Det er forresten det vi krangler om. Ser for meg at badekar hadde vært OK med tanke på smurfen og bading, men jeg vet ikke. Klarer ikke å tenke nå så foreløpig får vi stå rett på gulvet å dusje :sur:

Skrevet

Topp 10 i dag

Medlem Ble medlem Totalt innlegg skrevet Innlegg i dag % av dagens innlegg

monja 26.09.2002 17.590 94 2.51%

Lamadama 15.08.2006 163 68 1.82%

Kverula 18.02.2003 16.688 60 1.61%

baby-E 06.01.2004 6.132 59 1.58%

Annie 05.07.2002 5.298 54 1.44%

Towelie 14.06.2004 13.044 51 1.36%

liv 20.02.2003 13.588 49 1.31%

Evelina 30.12.2004 27.568 41 1.10%

Scorpina 23.08.2003 1.765 41 1.10%

:sjenert:

Skrevet

Som vanlig er jeg her enda.....

*fluepapir KG*

Skrevet

:hoppe: dæven steike meg ,grattis me 500 sider.... :perebrus::perebrus:

PARTY PARTY

Skrevet (endret)

Jeg fikk med meg dokumentaren om Mette Marit i går kveld. Jeg synes det var en fin dokumentar som kanskje ikke avslørte så mye nytt. Jeg er imponert over hvordan hun takler sin nye rolle (vel, det er vel ikke så ny lenger da), og jeg blir rørt over kjærligheten Mette Marit og Haakon viser for hverandre.

Endret av monja
Skrevet

500 sider i dagboka tyder vel kanskje på at jeg burde fått meg et liv :ler:

Skrevet

Jeg er hjemme og slapper av. Kjørte mann og barn på jobb og i barnehage i morges og dro og kjøpte meg ferske rundstykker før jeg kjørte hjem :sikle: Nå har jeg spist deilig frokost og bare kost meg.

Planer for dagen: sette på en oppvaskmaskin, et par maskiner med klær og rydde litt.

I ettermiddag skal vi avgårde å se på en gammel seng vi kanskje skal pusse opp. En uttrekkbar barneseng fra 50 tallet. Håper den er fin da, for jeg ser for meg at pussing og maling er det som skal til.

Skrevet

Åh, jeg tror jeg vet hva slags seng du mener - vi har også en sånn som blir aktuell å bruke til Kveruliten etterhvert. Om han kommer...

Så deilig med ferske rundstykker til frokost. :sikle:

Skrevet

Han kommer nok, Kverula :ler:

Denne senga er visstnok noe hjemmelaget, så det blir spennende å se. Liker litt sånn gammel stil på forskjellig jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...