monja Skrevet 22. august 2006 Forfatter #10041 Skrevet 22. august 2006 Nå har det blitt seng på smurfen. Den herlige lille barneskuvsenga. Skal få et strøk maling så blir det så bra atte. Skal legge inn bilder etterhvert.
monja Skrevet 22. august 2006 Forfatter #10042 Skrevet 22. august 2006 Jeg har lagt meg og skal egentlig lese litt på senga før jeg sovner, men så fant jeg PC'en istedet Jeg tenker så mye på A for tiden. Helt sånn langt inni underbevisstheten min og uten at jeg vil det egentlig. Føler meg så glad når vi er sammen - glad for at vi endelig har fått tilbeke den gode kontakten. Men det snur seg sikkert ved første skjeve ord fra han da. Tar meg sekunder å tenne på alle plugger da. Heldigvis er jeg bare eksplosiv og ikke langsint Gleder meg til å male senga til smurfen. Ser for meg den nusselige senga med han oppi Må finne en madrass til den først da. Svigermor sa at de og hadde akkurat sånn seng til mannen min og svigerinna mi da de var små. Herlig. Det hadde forøvrig vært bra rift om den idag. Flaks at vi ringte først og sa at vi ville ha den. Tror han hadde oppi 20 stk som var interesserte. I morgen kommer teamlederen min på besøk så jeg må vel vaske hus så det tyter etter. Håper gubben får istand dusjen og at silikonen tørker sånn at jeg får dusja av meg litt svette den vaskinga Føler meg helt hjelpesløs uten dusj. Er jo avhengig av den - hver dag. Men nå er det natta altså.
monja Skrevet 23. august 2006 Forfatter #10043 Skrevet 23. august 2006 God morgen! Venter på teamlederen min så jeg har vært oppe og ordna litt i kåken. Ikke at det var så mye å ordne, men det ble iallefall bedre Sov til halv 9 idag. Var oppe og sa hadet til barnehagegutten min og pappa'n hans bare. Dakar han ville ikke dra fra mamma'n sin han Lurer på om han skal få fri i morgen og på fredag. Skal til legen for å ordne sykmelding i morgen så det skulle være rom for noen dager fri for den lille og. Jeg er fortsatt deprimert og sliten etter alt styret på jobben, og jeg vet sannelig ikke om jeg orker å gå tilbake denne uka iallefall. Skal snakke mer med teamlederen når hun kommer. Spennende med Kverula idag! Håper de setter det igang idag, men egentlig tviler jeg litt på det. Imponert over hvordan hun har taklet overtiden. Jeg hadde blitt gal. Ha en fin dag alle.
monja Skrevet 23. august 2006 Forfatter #10044 Skrevet 23. august 2006 Nå har jeg hatt besøk. Koselig. Vi snakka litt om alt mulig egentlig og det gjorde godt. Nå er jeg spent på hva møter og sånt bringer med seg i morgen. Det er snakk om at jeg trenger en ny partner alt til mandag, så vi får se da. Jeg skal uansett til legen i morgen, for jeg trenger enda flere å snakke med. Føler kanskje at en psykolog hadde gjort susen. Noen som får rette opp i de gale tankene mine. Jeg er mentalt sliten og det er grusomt. Klarer liksom ikke å se det positive i noe og går rundt og er redd for jobben min hver dag pga noe noen andre har gjort. Det føles ille. Men forhåpentligvis blir det bedring på alt.
Holly Hobbie Skrevet 23. august 2006 #10045 Skrevet 23. august 2006 Hoeres ikke ut som du har det helt greit for tiden, Monja. Har ikke fulgt helt med her inne i det siste, saa jeg har ikke faatt det med meg foer naa. Haaper legen din kan ordne psykolog, det er sikkert lurt dersom du foeler det hjelper aa faa snakket ut. Det gjoer det jo ofte! Bedre enn aa gaa og gruble paa ting hvertfall. Du faar vise frem sengen til smurfen naar den er ferdig!
monja Skrevet 23. august 2006 Forfatter #10046 Skrevet 23. august 2006 Takk for Holly. Det er ikke enkelt dette. Jeg føler meg ikke klar til å begynne å jobbe enda, men samtidig vil jeg jo begynne. Det er ikke så enkelt. Lurer på om jeg kanskje skal få legen til å se på gradert sykmelding, sånn at jeg ikke trenger å jobbe hele dagen foreløpig. Sånn som jeg føler meg nå kan jeg ikke gi 100% i jobbsammenheng uansett. Da er det bedre å holde seg unna. Men jeg er sikker på at ny makker hadde gjort det mye lettere for meg. Jeg skal snakke med legen i morgen så får vi se da. Tror egentlig jeg skal legge ut bilder av senga nå jeg, for jo mer jeg ser på den, jo nydeligere blir den som den er. For den er fin i de grønnfargene altså. Må bare overfør dem først - bildene altså
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2006 #10048 Skrevet 23. august 2006 Hei på deg! Syns du gjør fornuftig i å ikke gå tilbake på jobben helt enda - du trenger å koble ut og komme litt "ovenpå" igjen før du setter i gang. Etterhvert høres jo gradert sykemelding fornuftig ut. Syns det høres kjempelurt ut å ta et par dager hjemme sammen med smurfen jeg - da får du jo helt andre ting å tenke på - og det må jo være super både for mor og barn med noen "bonusdager"! Og du, ang. ventinga mi - den hadde IKKE blitt den samme uten deg og KG!
monja Skrevet 23. august 2006 Forfatter #10049 Skrevet 23. august 2006 Her kommer noen bilder av senga. På dette bildet lyver fargene litt da. Ikke så rent lite heller forresten Vi har prøvd den med sprinkelsengmadrassen og det fungerte kjempebra. Passa perfekt på bredden, og på lengden enn så lenge. Når vi må dra ut senga enda mer får vi heller legge i en bit skumgummimadrass i fotenden.
monja Skrevet 23. august 2006 Forfatter #10050 Skrevet 23. august 2006 Og så med sengeklærne oppi....
monja Skrevet 23. august 2006 Forfatter #10052 Skrevet 23. august 2006 Aner ikke om jeg har skrevet det før, men dette er en hjemmelaget seng fra slutten av 40 -/begynnelsen på 50 - tallet. Fargene er to forskjellige grønnfarger, og jeg er i tvil om hvordan jeg skal pusse opp den. Male over med tilnærma like farger eller helt andre farger. Hva ville dere gjort?
Holly Hobbie Skrevet 23. august 2006 #10053 Skrevet 23. august 2006 Jeg har dessverre "misfarget" skjerm for tiden, saa faar ikke sett fargene ordentlig, men sengen ser hvertfall kjempefin ut! Veldig koselig!
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2006 #10054 Skrevet 23. august 2006 Kjempefin seng - det er en sånn en jeg trodde det var, som vi antakelig skal ha til Kveruliten når den tid kommer. Ang. farger så vet jeg ikke jeg... :klø: Er det noen farger som går igjen på rommet hans som du kan ta opp - evt. bestemme ved fargen på senga? Det er jo flere muligheter da - både ensfarget og flerfarget. Den kommer til å bli så fiiiin!!!
monja Skrevet 23. august 2006 Forfatter #10055 Skrevet 23. august 2006 Ante meg at det var en sånn en du dnakket om i går ja. Synes den er å lita og skjønn jeg Hm, han har helt lyse vegger på rommet sitt, med brune møbler. Har litt lyst til å male den i 2 blåfarger jeg da, men jeg er usikker. Kunne jo malt klesskapet hans likt. På en annen måte ser jeg for meg to lyse og nøytrale farger kanskje? Det er ikke enkelt. Planen er at han skal få en blå vegg på rommet sitt, så kanskje lys, nøytral seng hadde vært best? :klø:
Fibonacci Skrevet 23. august 2006 #10056 Skrevet 23. august 2006 Kjempefin seng, ligner på en jeg hadde som liten, men den hadde sånn stygg 70-talls brunfarge! Ser for meg senga i hvitt og beige jeg egentlig, men det blir jo ikke så veldig "guttete" kanskje. Blått og hvitt er også fint! :-D Og så DET sjarmtrollet oppi der da
Gjest vimse Skrevet 23. august 2006 #10057 Skrevet 23. august 2006 Syns den hadde vært fin i helt hvit jeg
monja Skrevet 23. august 2006 Forfatter #10058 Skrevet 23. august 2006 70 tallsbrun blir den IKKE *angst* Glad jeg bare fikk med meg de siste 3 årene av 70 tallet jeg. Hadde blå skinnbukse som 1 åring må vite *dåne*
monja Skrevet 23. august 2006 Forfatter #10060 Skrevet 23. august 2006 Hvit eller eggehvit har vi tenkt på..... Kanskje med barnemotiver på gavlene eller noe sånt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå