Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Idag sov lillegull til halv 8. Da jump han ut av sennga si selv og kom inn på rommet mitt med et brak; "HEI HEI, MAMMA" :hjerte:

Ja, jeg sier rommet mitt, for jeg sover her all by myself :Hehe:

Nå har vi spist reker til frokost - det ble ikke noe i går for jeg ble jo hengende her istedet :ler: Det var deilig med reker igjen. Smurfen skulle ikke ha, men han satt og slikket på sitronen da :ler: Syntes visst det var godt.

Sola skinner idag og (husker ikke sist vi hadde regn jeg) men vi har ikke noen planer. Skal bare slappe av og t det med ro i helga. Tror ikke jeg gidder på bytur heller. Kanskje vi drar på hytta til svigerfar som er på samme øya som vi bor.

Mamma og pappa sitter nå på flyet til Mallorca.....

Og venninne A har bursdag idag :bursdag:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så søt lillegutter :hjerter:

Pappa, sambo og bittelillesøs dro til Hellas i går. Kunne fint tenke meg og blitt med, ja... I stedet for å henge på kg og ikke minst SM hvor ALLE sniker i køen :roll:

Reker...nam, nam. Jeg hadde et halvt rundstykke med ost og agurk + et glass sjokkismelk :rodme:. Jeg liker forresten også sitron... :sjenert:

:kyss:

Skrevet
Har du kasta ut mannen fra rommet? :ler:

Jeg har kasta ut mannen..... :ler:

Eller, han flytta frivillig for han påstår at jeg snorker :overrasket:

Egentlig tror jeg han flytta ut fordi det er så varmt om sommeren. Han søker tilflukt på smurfen sitt rom for det er jo som et kjølerom i forhold til dette vi har.

Skrevet

Hellas høres deilig ut Murmel *drømme*

Så urettferdig at alle sniker i køen på SM da.

Ja ja, jeg er jo en sniker selv når jeg tenker meg om :sjenert:

Skrevet

Ja, ja...en får si dere er aktive på :humpe: -fronten til tross for at dere sover på hvert deres rom :ler:

Skrevet

Heia Monja :)

Stikker innom for å ønske deg en super dag ..

Skal snart stikke til byen å shoppe litt arbeids bukser ... :)

Noen planer for dagen du el ?

Skrevet
Ja, ja...en får si dere er aktive på :humpe: -fronten til tross for at dere sover på hvert deres rom :ler:

:sjarmor: - han får audiens i svært lystne perioder - :sjarmor:

Skrevet
Heia Monja :)

Stikker innom for å ønske deg en super dag ..

Skal snart stikke til byen å shoppe litt arbeids bukser ... :)

Noen planer for dagen du el ?

Ingen planer for dagen. Slappe av og ta livet med ro.

Håper du finner bukse da, for utvalget er vel ikke akkurat noe å juble over.

Vet ikke om vi orker til byen idag jeg.

Håper du får en fin dag!

:klem:

Skrevet

Mannen og smurfen har lagt deg for dupp :ler:

Tror mannen sover, men det gjør ikke smurfen. Han leker med fly og traktorer i senga si. Tipper den er full av dem :ler:

Skrevet

Kanskje vi skal ta en bytur likevel?

*kjeder seg*

Skrevet

Vi har vært på bytur. Dro på besøk til svigermor mens vi var på de kanter. Det er ikke så ofte vi ser henne for tiden så det var koselig. Smurfen og farmora kosa seg masse og han var så sliten at han sovna i bilen på tur hjem.

Idag har smurfen vært skikkelig vanskelig. Tydelig at han ikke fikk duppen sin (men det valgte han jo i bunn og grunn selv da) i formiddag så det blir nok tidlig kveld på han. Det har vært en del rampestreker i ettermidag, men pytt pytt....

Vi fikk forresten på han en dongeribukse fra H&M i str 80 idag :overrasket: Må være feilmerking, for den var større enn ei bukse derfra som var str 86 :klø: Den i str 80 passa han jo helt perfekt og. Ja ja, greit det da, for vi hadde ikke fått brukt den før nå.

Skrevet

Ha en fin kveld. Koselig at du leser bloggen vår. :)

Skrevet

Hei på deg!

Hvor har du tatt veien da - savna deg i dagboka mi i går kveld. Og savner deg i dag.

Håper alt står bra til! :klem:

Skrevet

Monja!!! Gruer meg til i morgen :sjenert:

Men det går sikkert bra..

Håper du har hatt en fin dag ;)

Skrevet

Hei monja...hvor er du...

Takk for støtte og oppmuntring de siste ukene, glad for at jeg har deg! :kose:

Skrevet
Hei på deg!

Hvor har du tatt veien da - savna deg i dagboka mi i går kveld. Og savner deg i dag.

Håper alt står bra til! :klem:

Hei monja...hvor er du...

Takk for støtte og oppmuntring de siste ukene, glad for at jeg har deg! :kose:

Jeg har vært og fulgt med i dagboka di hele tiden, Kverula. Men det har blitt dårlig med skriverier. Jeg fikk iallefall sendt deg en sms med lykke til i morges da, og vi tenker masse på dere idag. Snart er dere foreldre til verdens herligste Kveruliten :hjerte:

Skrevet

I går var vi og et vennepar på besøk til et tredje vennepar - alle vi har 2 åringer så det var liv en stund da. Blir så alt for sjelden man er sammen med venner så nesten hele dagen gikk med til besøket. Ungene koste seg og lekte - og slåss :overrasket: og vi voksne koste oss i sola ute. Været har vært herlig hele helga og det fortsetter idag. Herlig med forlenget sommer.

Skrevet
Monja!!! Gruer meg til i morgen  :sjenert:

Men det går sikkert bra..

Håper du har hatt en fin dag  ;)

Går sikkert kjempebra. Gleder meg til å høre da.

:klem:

Skrevet

I går lagret jeg dagboka mi. Lurer på om jeg skal skrive den ut etterhvert? Det er "bare" 2557 sider :sjokk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...