monja Skrevet 3. september 2006 Forfatter #10221 Skrevet 3. september 2006 Han satt rett under et av kirsebærtrærne våre. Bare tilfeldigheter som gjorde at jeg så han. Men han fikk fart på seg ja. Får jammen ikke sitte i hagen min å skyte hjort Men de er gærne både hjortejegerne og elgjegerne.
shatika Skrevet 3. september 2006 #10222 Skrevet 3. september 2006 Jakt tider ja... Også sitte i hagen din på post da.. Da tror jeg nok jeg hadde jagd han vekk ganske så fort jeg også ja Så flink du har vært i dag Monja.. Får helt dårlig samvittighet her jeg sitter for jeg har sannelig ikke gjort særlig mye fornuftig i dag akkurat
monja Skrevet 3. september 2006 Forfatter #10223 Skrevet 3. september 2006 (endret) Det er høst ja....Smurfen hoster og griner om hverandre og har gjort det fra han la seg i kveld. Han blir nok syk igjen nå Og jeg har vondt i nakken - skikkelig og. Klarer nesten ikke å snu hodet og det medfører jo hodepine og det. Kommer til å bli en herlig mandag Nå er julegaver til besteforeldere, oldeforeldre og tanter og onkler bestilt. Ett hvitt krus til dem alle som smurfen skal få male på med porselensmaling. Nederst skriver vi "Torstein, jula 2006" med porselenspenn. Tror det kan bli koselig jeg. Ellers har jeg ikke tenkt på julegaver engang *dåne* Endret 3. september 2006 av monja
monja Skrevet 4. september 2006 Forfatter #10224 Skrevet 4. september 2006 God morgen! Smurfen var i kjempeslag idag så han er dratt til barnehagen alt. "Hadet, mamma" og "Suss" var det han sa før han dro :grine2: Tror jeg skal hente han tidligere idag, men jeg få se an min egen form først. Hodepine ja
monja Skrevet 4. september 2006 Forfatter #10225 Skrevet 4. september 2006 Hmmmm......kanskje jeg skal spise frokost?
Gjest gjesta Skrevet 4. september 2006 #10226 Skrevet 4. september 2006 God morgen Så kjekt at smurfen virket å være i bra form da, særlig siden hodet ditt ikke er helt ok...
monja Skrevet 4. september 2006 Forfatter #10227 Skrevet 4. september 2006 Jeg har to brød til heving Og en vaskemaskin som tusler og går med mer klesvask. Noe fornuftig får man jo gjort.
monja Skrevet 4. september 2006 Forfatter #10228 Skrevet 4. september 2006 Nå er sikkert smurfen min fotografert :grine2: Gleder meg allerede til å se bildene. Vi får 1 gruppefoto (20*25 cm), 1 portrettbilde i farger(20*25 cm), 1 portrettbilde i farger(13*18 cm :klø: ) og to portrettbilder i gråtoner (10*15 cm) for 350 kroner. Kanskje ikke så dyrt?
Arwen Skrevet 4. september 2006 #10229 Skrevet 4. september 2006 Jakt ja, kanskje derfor det smalt her i går da... Tenkte jeg ikke på. *redd for pusene*
monja Skrevet 4. september 2006 Forfatter #10230 Skrevet 4. september 2006 Kan godt være, Arwen. Synes det er skummelt når det smeller helt inntil husene jeg.
Midnattsol Skrevet 4. september 2006 #10232 Skrevet 4. september 2006 Når åpner den barnehagen hans da? :klø: Tar det tid å kjøre dit kanskje? Bra han var i form da.
Malou Skrevet 4. september 2006 #10233 Skrevet 4. september 2006 Har du sett denne? NB! Linken kan inneholde SPOILER for de som ikke har sett hele sesong 2 av Grey's Anatomy, dvs de som følger serien på norsk TV!! Grey's Anatomy Season 3 Promo Den avslører ikke så mye kanskje, men man får ta det man kan få!
monja Skrevet 4. september 2006 Forfatter #10234 Skrevet 4. september 2006 Når åpner den barnehagen hans da? :klø: Tar det tid å kjøre dit kanskje? Bra han var i form da. ← Barnehagen åpner kvart på 7 den, Middis. Og så har vi en knapp halvtimes kjøring dit. Mannen begynner på jobb klokka 7 så han er som regel i barnehagen litt før.
monja Skrevet 4. september 2006 Forfatter #10235 Skrevet 4. september 2006 Har du sett denne? NB! Linken kan inneholde SPOILER for de som ikke har sett hele sesong 2 av Grey's Anatomy, dvs de som følger serien på norsk TV!! Grey's Anatomy Season 3 Promo Den avslører ikke så mye kanskje, men man får ta det man kan få! ← Gleder meg
monja Skrevet 4. september 2006 Forfatter #10236 Skrevet 4. september 2006 Nå er brødene ferdige, jeg skal i dusjen og så drar jeg på besøk til venninne B. Alt for lenge mellom hver gang vi ses.
Malou Skrevet 4. september 2006 #10237 Skrevet 4. september 2006 (endret) Gleder meg ← Åh, jeg også! Det første jeg skal gjøre når jeg står opp fredag 22. september å sette i gang nedlastningen. Blir mange gode fredagskvelder fremover. :-D Håper du hatt en koslig dag sammen med veninnen din. Endret 4. september 2006 av Malou
Gjest gjesta Skrevet 4. september 2006 #10238 Skrevet 4. september 2006 Har du sett denne? NB! Linken kan inneholde SPOILER for de som ikke har sett hele sesong 2 av Grey's Anatomy, dvs de som følger serien på norsk TV!! Grey's Anatomy Season 3 Promo Den avslører ikke så mye kanskje, men man får ta det man kan få! ← *holder meg milevis unna*
monja Skrevet 4. september 2006 Forfatter #10239 Skrevet 4. september 2006 Hjalp venninna mi med å sortere bilder de hadde lagt inn på PC'en. De er jo helt blanke på hvordan de skal gjøre det og det var MYE rot i mappene deres. Holdt på med det til klokka var halv 3. Da ringte de fra barnehagen og sa at smurfen var blitt slapp og hadde fått feber Nå ligger han og sover - er helt utkjørt stakkars. Og mannen skurer og så jeg får vel to syke barn etterhvert. Ja ja.....det kom ikke som kasta på akkurat. De fikk nå tatt bilder og vært på blåbærtur iallefall *sukk* Nå skal vi ordne oss noe å spise, så skal jeg vaske gulv og rydde litt mer. Vi har tent opp i ovnen for andre gang i høst, så vi skal bare kose oss i kveld.
monja Skrevet 4. september 2006 Forfatter #10240 Skrevet 4. september 2006 *holder meg milevis unna* ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå