Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå er vi hjemme hos mamma og pappa. Det vil si, jeg og smurfen. Og akkurat nå sover smurfen i senga mi, på rommet mitt. Han er jo blitt så stor at han nekter å sove i reiseseng/sprinkelseng lenger :ler: Så nå ligger han i stor seng både hjemme og borte. Så lettvint.

Mamma og pappa er jo på Mallorca så vi okkuperer heimen litt, og jeg nettet. Skal gjøre det i mårra og tror jeg. Da kan vi kjøre bare en bil hjem og sparer litt på det. Dessuten kan jeg være på nett så lenge jeg vil - i bredbåndshimmelen :sjarmor:

Skrevet

Bredbånd er digg ja :Hehe:

Regner med at smurfen sover enda. Han kommer nok tassende selv når han våkner. Setter pris på en god og lang dupp på morgenen han gutten der. Og det er ganske digg det og, for da blir det litt tid for megselv på formiddagen, og han er såååå blid og fornøyd utover ettermiddagen.

Skrevet

Og der var snuppen våken, men nekter å komme ut av senga. Skal leke med bilene sine tydeligvis :ler:

Gjest bamsemums
Skrevet

Heihei! Jeg er bare innom å sniktitter litt. Håper alt står bra til. Ha en fin dag videre! ;)

Skrevet

Nå kommer snar mannen fra jobb og vi skal hjem. Da er det middag og utelek som står på planen.

I morgen er det barnehagedag og jeg skal bruke heeeele dagen på nett :sjarmor:

Skrevet

Fikk akkurat sms fra Kverula. To gel-kurer så langt idag og fortsatt ingenting å melde. Ingen rier og ikke en kynner engang. Stakkars jente, håper det snart skjer noe nå altså. Det er jo en kjempebelastning å gå sånn og vente. Håper de får være på sykehuset til alt er over nå.

Huff, jeg fikk sånn dårlig feeling på dette nå. Lurer på om det hele kan ende i KS for nå kan det vel ikke være forsvarlig å gå mye lengre. Og det er jo tydelig at stabukken Kveruliten ikke vil ut :sur: Dessuten er han jo ganske stor nå da.

Skrevet

Innom for å takke deg for hjelpen med å finne jobb ;)

Etter i dag er jeg veldig positiv til jobben og dette gikk kjempe greit :) Men det kjennes på kroppen at den ikke er brukt fysisk på leeeeeeenge

:ler: Men det er vel bare første uken som er værst..

Håper du får en fin kveld !!

:klem:

Skrevet

Så bra at du trives på jobben.....det går sikkert over :ler:

Hvordan jobber du framover nå da? Kanskje vi skulle møttes en dag etter jobb? Eller, jeg er jo hjemme jeg da :sjenert:

Skrevet

Da er lillegutt lagt i senga si for kvelden. Han driver og parkerer bilene sine innmed kantene hører jeg :ler:

Han er så flink til å legge seg om kvelden og det ble en befrielse å slippe sprinkelsenga. Sikkert for han og. Skulle ha fått malt senga hans snart da, for de dagene må han jo ligge i sprinkelsenga. Det blir liksom så trangt med to senger inne på rommet hans.

Skrevet

Og så har han en traktor som spiller "Old McDonald" (han med gården vet dere). Så nå driver han og synger til den traktoren da. Ia-ia-iiiiiaaaa :digge::ler:

Skrevet

Tror jeg skal ta kvelden. Kommer tilbake om det kommer nytt fra Kverula utover kvelden og natta.

:vinke:

Skrevet

Natta, da.

Men de tar vel ikke KS så lenge babyen har det bra inni magen, vel?

Håper det går fint med Kverula.

Ha en fin mandagskveld.

Skrevet
Natta, da.

Men de tar vel ikke KS så lenge babyen har det bra inni magen, vel?

Håper det går fint med Kverula.

Ha en fin mandagskveld.

Nei, de gjør nok ikke det med mindre kroppen hennes ikke skjønner at Kveruliten faktisk skal ut. Sånn som det er nå virker det jo ikke som om den kommer til det stadiet at den faktisk skal føde, men det kan jo disse kurene endre. Håper alt går av seg selv i løpet av natta/morgendagen.

Skrevet

Kanskje jeg burde sove litt. Skal opp tidlig i morgen.

:sove:

Skrevet

God morgen!

Intet nytt å melde fra Kverula. Stakkars jente :tristbla:

Nå er jeg hos mamma og pappa igjen, men har tatt med laptop'en idag da. Bedre det enn å sitte på den stasjonære PC'en deres. Skal bare koooose meg idag.

Lillegutt er i barnehagen og han var så overlykkelig da han kom dit igjen. Skulle ha med favorittleken sin dit idag så jeg frykter jo at det blir slåssing om den. Han forsvarer den med livet som innsats :ler:

Nydelig vær idag og. Herlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...