Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg skal ta kvelden!

Vi snakkes jenter.

:kose:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får ADSL :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Sentralen settes i drift ca 15. september, så et par uker etter det skulle alt være klart til bruk :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Skrevet

Jeg er fornøyd med at det blir ja. Har venta lenge på det. Men alt er jo bedre enn ISDN - og spesielt sånn prismessig. Endelig slipper jeg at mannen får hjerteinfarkt hver gang regninga kommer :sjenert:

Skrevet

Idag våknet smurfen halv 6 :Gjesp:

Han og jeg skulle etter planen kose oss hjemme idag, men nei. Han var hysterisk fordi han ikke fikk være med pappa da han kjørte på jobb. Han gikk rundt og grein og hylte "bagen, bagen" (Barnehagen) hele tiden, så tilslutt måtte jeg ringe til mannen som måtte snu og hente han. Da kan du tro det var en som strålte som en sol. Sååååå fornøyd da :ler: Så nå er han i barnehagen og skal så til mormora si klokka 10. Ja ja, det er godt de vet hva de vil de små :ler:

Skrevet

Idag skal arbeidsgiver ha møte med makkeren min. Og det er JEG som gruer meg noe så jævlig. Har aldri vært så redd for at det skal gå utover meg før. Tenk om hun sier masse dritt om meg - det må jeg vel bare regne med - som svekker deres tillit til meg. Kjenner jeg er helt kvalm bare ved tanken. Men jeg er jo fast ansatt så det er jo ikke bare å tippe ut meg heller da. Ikke har de noen grunn til det heller.

Snakka 20 minutter med mannen i sted og han prøver så godt han kan å roe meg ned og si at det går bra, at møtet ikke gjelder meg etc, men jeg klarer ikke å roe meg ned.

Tror jeg må legge igjen mobilen og dra til mamma og pappa en tur. Smurfen er der og så det hadde vært koselig det.

Greier ikke å gå hjemme og trå iallefall :tristbla:

Skrevet

HJEEEEEEEEEELP!!!!!

Det er en MUS rett over hodet på meg :overrasket:

Skrevet

Tusen takk for :klem: og :kose:

Nå ser det ut til at ting går i orden med jobben. De har hatt møtet sitt med tårer og snørr, og det kom advarsler ut av det. Jeg har sagt at jeg trenger minst en uke til på meg, og det var OK. Men da vurderer jeg å begynne igjen, kanskje i redusert stilling. Det får jeg se på fram mot neste helg.

De har til og med ansatt to nye idag så det letter jo litt på trykket. Og så skal det visst ansettes en til på mandag eller tirsdag. Endelig har vi fått noen som har skjønt det.

Var sammen med mamma og smurfen en stund idag. Han hadde vært der fra 11.30 og koste seg masse sammen med mormor. Nå skal mamma og pappa reise til Mallorca i morgen så det blir en stund til vi ser dem nå da. Derfor var det fint at de fikk litt tid sammen idag. Pappa kom hjem fra jobb litt tidligere idag så han fikk kose med smurfen og :hjerte: Elsker å se hvordan de koser seg som besteforeldre. De forguder virkelig barnebarnet sitt.

Skrevet

Takk for det :)

Skal prøve og holde meg med den dagboka nå da :ler:

Gleder meg til å begynne i jobb Mandag ja :)

Skrevet

Velkommen til KG Ikita! Grattis med ny jobb og greier. Så vi ble kollegaer til slutt ja :ler: Håper du kommer til å trives både her og der da.

:klem:

Skrevet

Gjett hvem som la seg som en drøm i kveld og da? *stolt*

Flinke smurfen min. Men sitter han og roper "bagen" (barnehagen) i senga si klokka halv 6 i mårra tidlig tilter jeg på tvers altså :sprettoy:

Skrevet

Koselig Middis! Du lyser jo opp tilværelsen med sola di.

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...