Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jada, jeg driver om klemmer på puppene mine :sjarmor:

Skulle akkurat til å spørre :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skulle akkurat til å spørre :overrasket:

:overrasket:

Det er jo ingen andre som gjør det :grine:

Skrevet

- lage pannekakerøre :Nikke:

- skifte på senga til smurfen :Nikke:

- sette på oppvaskmaskin :Nikke:

- sette på vaskemskiner :Nikke: (iallefall den første)

- rydde kjøkken :Nikke:

- bake kanelboller

:Hehe:

Skrevet

Det virker som om jeg kan skrive dag 1 i ny syklus idag (håper jeg). Om det bare kunne komme igang snart :sur:

Da blir denne syklusen på "bare" 39 dager :frustrert:

Skrevet

Uæhh!!? 39 dagers syklus?! Neimen iaaaaaaalle dager dahh!! :klø:

Det var heftig du Monja...

Og joo, jeg synes at hvis dere først skal gå for navn er TANG og TARE nyyydelig navn. Klinger så vakkert atte....

*synes jeg hører Monja som gævler ut vinduet "Tang og Taaaaaaaree - miiidaaaaaaaaaaag"* :ler:

Navn er ikke enkelt nei.....*grubler sjøl endel jeg*

Oh oh ja - tar 500siders festen litt på etterskudd *hever en skål i lett-øl flaske* ;)

Skrevet

Jeg tror den lengste syklusen hitill er på 45 dager, Scorpina. Jeg blir så lei av det for det er jo sååååå lett å planlegge ting da. Hvordan skal jeg vite når det er EL? Må jo teste fra dag 1 etter mens da.

Skrevet

Og bare så det er sagt - jeg skal IKKE slå den 45 dagers rekorden.

Skrevet

Nå henter mamma smurfen i barnehagen. Hun bor i gangavstand derfra, så hun skulle gå å hente han. Ringte til barnehagen og sa at mormor skulle hente lillegull idag, og da blir han sikkert gla. Han elsker jo mormora si :Hehe:

Skrevet

45 dager er hinsiiiiiides bortiveggene lang og merkelig syklus! (hehe...holdt på si turnus)

Men atte duh - har du forsøkt Donna? Jeg prøvde denne for å sjekke om det var no "æksj'n" i egga mine. Har du sjekka at du HAR el? Donna er lett, effektivt og kan brukes altså i rundt 2 år. (forhååpentligvis trenger du IKKE vente så lenge før'n sitter der!! Selv trengte jeg bare å bruke den til en turn...nei, syklus hehe)

Skrevet

Joda, jeg har EL.....det er sikkert, men jeg aner jo ikke når med disse tulleruske syklusene. Helt fram til mars har alt vært OK, med sykluser på 28 dager, men etter det.....alt fra 14 til 45 dager (jadda :sur: )

Skrevet
Når jeg klemte på puppen min isted kom det ut svart væske :overrasket:

SVART ja.... :klø:

Vurdert å ta en tur til legen? :overrasket:

Skrevet
Vurdert å ta en tur til legen?  :overrasket:

Nja, det virker til å være et engangstilfelle, men jeg skal til legen på torsdag - skal prøve å hyle meg til time i morgen - så jeg kan jo nevne det om det kommer mer.

*klemme mer på puppen*

Skrevet

Nei, men Donna HJELPER deg å vise når tid du faktisk HAR el!! :)

Skrevet
Nei, men Donna HJELPER deg å vise når tid du faktisk HAR el!! :)

*noterer*

Må bruke opp de andre EL testene jeg har først :sjenert:

Skrevet (endret)

Hvis du vil Monja - kan du få låne min Donna :) Den er bare på størrelse med et leppestift.

(den koster jo litt så..... Husk: jeg tar 50,- kr dagen i leie :ler2:)

Endret av Scorpina
Skrevet

Kanskje det....hm......men bare 50 kr dagen da du :ler:

Skrevet

Har fått satt på en ny vaskemaskin og tatt ut av oppvaskmaskina. Så har jeg spist litt og sett reprisen på distriktssendinga fra Østfold :klø:

Skrevet

Ja, det var nå det som sto på. Jeg er nyhets junkie så jeg sluker alt rått. Selv om det handler om skolebasseng i Fredrikstad og hvordan man sparer strøm på Mørekysten :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...