Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som du trenger en :klem: om dagen!!

Skrevet
Det høres ut som du trenger en :klem: om dagen!!

Enig, så her har du en fra meg også. :klem:

Skrevet
Pøh, etter 15. august er det høst. Iallefall føles det sånn :ler:

Pøh, jeg har vært på stranda på bursdagen min tidlig i september før jeg :tunge1:

Skrevet

Tusen takk for klemmer, Havfrua og søndagsengel. Sender en god :klem: tilbake og jeg.

Skrevet
Pøh, jeg har vært på stranda på bursdagen min tidlig i september før jeg :tunge1:

Du ja, men jeg bor.....øh, litt lenger nord en deg da :tunge1:

Så for meg er september høst iallefall. Eller, det er litt annerledes i år da for det er jo et strålende vær for tiden. Og det er meldt sånn enda en stund :sjarmor:

Gjest Septima
Skrevet

Jeg har bursdag i begynnelsen av september, og da er det høst. Men har feiret flere bursdager ute i fint høstvær :)

Skrevet

Kom meg da omsider i dusjen. Så dro jeg til byen og kjøpte regnklær til smurfen. Mamma ringte meg og sa at de hadde tøffe regnklær med spidermann på som medlemstilbud på Coop så jeg dro og titta på dem. Kjempefine, myke og gode - med avtagbar fleece inni. Skulle egentlig ha str 98 (han bruker 92 nå), men det hadde de såklart ikke så det ble str 104 (3 - 4 år). Tror ikke det gjør noe for de var visst ikke så store i størrelsen og siden han ikke skal bruke det før til våren. Han får det nemlig i julagave fra mamma og pappa (en del av gaven) så jeg fikk igjen penger fra henne. Skal legge ut en link til regntøyet etterpå.

I tillegg fikk jeg beskjed om å kjøpe en pakke med to Høie hodeputer som en del av julegaven vår fra dem. Billig var det så det er jo greit å utnytte sånne tilbud.

Så idag har jeg kjøpt julegaver til oss alle tre fra mamma og pappa :sjarmor:

Skrevet
Jeg har bursdag i begynnelsen av september, og da er det høst. Men har feiret flere bursdager ute i fint høstvær :)

:Nikke: Vi bruker faktisk å ha en del fine høster her oppe.

Gjest Septima
Skrevet

Vi skulle også hatt nye hodeputer. Kan man kjøpe slike på alle coop-butikker?

Skrevet
Vi skulle også hatt nye hodeputer. Kan man kjøpe slike på alle coop-butikker?

Jeg vil da absolutt tro det.

Skrevet

Fikk akkurat mail fra Elkjøp om at bildene jeg sendte inn for en stund siden er ferdige og ligger og venter på meg der :sjarmor:

Skrevet
Du ja, men jeg bor.....øh, litt lenger nord en deg da :tunge1:

Så for meg er september høst iallefall. Eller, det er litt annerledes i år da for det er jo et strålende vær for tiden. Og det er meldt sånn enda en stund  :sjarmor:

:Nikke: september er høst

*høstbarn*

Skrevet

Skjønne septemberbarn :hjerte:

Vi har jo ett i hus vi og.

Skrevet

Var innom A på jobben idag. Venta til mine kollegaer hadde gått hjem før jeg dro dit. Var godt å snakke mer med han. Merkelig det der, men hver gang ting føles tungt går jeg til han. Deilig å ha noen utenom familie og venner (han er jo en venn han og, men ikke sånn "venn jeg er med på fritiden venn" :ler: ) jeg kan snakke med. Vi satt sammen en times tid tror jeg. Følte meg litt mer lettet da jeg kom derfra.

Skrevet

Jeg har bursdag bare noen dager før sønnen din jeg Monja :)

Skrevet

Kusina mi som har hatt så mange problemer i svangerskapet havna på sykehuset på torsdag. Da hadde hun så mye smerter i magen at hun svimte av i dusjen. Til tross for at hun har hatt livmorbetennelse, streptokokk B infeksjon og i det hele tatt er hun da positiv. Nå tror de at streptokokk infeksjonen har kommet tilbake, men alle prøver var fine på fredag. Idag havna hun på føden igjen fordi smertene har forverret seg. Men også idag var prøvene OK. Det eneste som bekymrer nå er at livmorhalsen har blitt 8 mm kortere siden torsdag og gutten har gått godt ned i bekkenet (noe som gir en del nedpress). Hun skal tilbake på kontroll om 14 dager og om livmorhalsen da har blitt kortere vurderes det tiltak. Hun er nå gravid i 30. uke.

Skrevet
Jeg har bursdag bare noen dager før sønnen din jeg Monja :)

Fin tid å ha bursdag på det.

Skrevet

Uff, høres ikke no' særlig ut for kusina di, monja! Får håpe hun slipper flere komplikasjoner nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...