monja Skrevet 15. august 2006 Forfatter #9861 Skrevet 15. august 2006 Jeg skriver jo som en gal for å holde unna da, men med deg 1 år i permisjon er vel det slaget tapt
Gjest Gjesta Skrevet 15. august 2006 #9862 Skrevet 15. august 2006 Ja, jeg skal GÅ INN FOR SAKEN, tro du meg!
monja Skrevet 15. august 2006 Forfatter #9863 Skrevet 15. august 2006 Så kommer jeg etter når jeg blir gravid igjen (om jeg blir det da). Regner med at blodtrykk og sånn dritt kan føre til 9 mnd sykmelding før permisjonen neste gang og. Og DA altså
Gjest Gjesta Skrevet 15. august 2006 #9864 Skrevet 15. august 2006 Hm...ja, det blir nok ikke lett å holde tritt med deg, får vel bare innse det. Kan vel heller ikke prøve å overtale Kverulanten til enda en baby bare for å få tid til å skrive innlegg her på Kg...
monja Skrevet 15. august 2006 Forfatter #9865 Skrevet 15. august 2006 Synes det var en kjempeide jeg....
monja Skrevet 15. august 2006 Forfatter #9866 Skrevet 15. august 2006 Sikker på at det er fødsel rett rundt hjørnet i Kverulaheimen
monja Skrevet 15. august 2006 Forfatter #9868 Skrevet 15. august 2006 Nå skal jeg finne senga. God natt
Gjest Lizbet Skrevet 16. august 2006 #9869 Skrevet 16. august 2006 Tror det er T+4 idag.... Også side 2 da.....at min dagbok befinner seg der er en vanesak, men din....
monja Skrevet 16. august 2006 Forfatter #9870 Skrevet 16. august 2006 Bra du drar meg opp på side 1, Lizbeth Det er visst stor aktivitet her når jeg er på jobb.
monja Skrevet 16. august 2006 Forfatter #9871 Skrevet 16. august 2006 (endret) Jeg tror jeg holder på å bli utbrent. Aner jo ikke hvordan det kjennes ut, men kan tenke meg at det føles ut som meg akkurat nå. Men jeg er sliten, jeg er kvalm hver dag, har ved et par anledninger kasta opp blod, sliter med hodepine hver dag, og idag (etter å ha fått enda en klage på mandag) tilta jeg helt. Jeg har helt siden jeg kom hjem fra jobb, klarer ikke å tenke på jobben uten å Jeg har dundrende hodepine og akkurat nå vil jeg bare sove og aldri våkne igjen. Har mest lyst til å dra til legen i morgen og fortelle hele historien, men er redd han sykmelder meg - og det blir altså ikke aktuelt i jobben min, for vi har ikke vikarer å oppdrive må vite. Jeg blir så frustrert. Prøver å ringe teamlederen min, men der er det ikke svar. Litt engstelig for å plage henne med dette på privaten, men jeg må snakke med noen snart. Jeg bare må.....gruer meg fælt da, kommer sikkert til å knekke helt sammen på telefonen..... *jeg har endret innlegget* Endret 18. august 2006 av monja
monja Skrevet 16. august 2006 Forfatter #9872 Skrevet 16. august 2006 Lurer på om jeg skal legge meg jeg
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #9873 Skrevet 16. august 2006 Jammen kjære, kjære monjaen min, da! Det der hørtes ikke no' særlig ut i det hele tatt...det er ikke meninga at en jobb skal tære sånn på en at man ikke føler at man takler det og at det går utover helsa. Jeg skjønner godt at du ikke har lyst til å bli sykmeldt, men hvor bra tror du det er for jobben din at du fortsetter sånn som du er nå? Du kan jo ikke yte ditt beste når du er så langt nede både fysisk og psykisk - og ergo vil du bare føle enda flere nederlag. Det trenger du ikke! Jeg vet ikke så mye om hvordan jobben din fungerer, men at du skal måtte stå til ansvar for den jobben andre gjør uten å ha mulighet til å ta opp arbeidsrutiner m.m høres jo helt håpløst ut. For at du skal kunne ta ansvaret for den jobben som gjøres så må du jo også ha noen i ryggen som kan backe deg opp og få mulighet til å ta et "oppgjør" med de som er årsaken til klagene. Selvom det er din jobb å passe på, så må du vel kunne kreve at folk gjør jobben sin uten at du må følge med med argusøyne og ikke kunne stole på at så skjer? Du trenger å snakke med teamlederen din, og om du knekker sammen på telefonen så gjør ikke det noe som helst. Er du fortvila så ER du fortvila. Og du...noen dager er bare helt pyton. Men heldigvis så snur det seg igjen - selvom det ser helsvart ut så forblir det ikke sånn. Jeg vet det ikke er store trøsten når ting er vonde, men det er jo sant! SENDER DEG EN STOOOOOOR KLEM - og håper at jeg kan ha nyheter til deg snart som setter deg på litt andre tanker! :klem:
Fibonacci Skrevet 16. august 2006 #9874 Skrevet 16. august 2006 Så forferdelig å ha det sånn monja... Det er ikke holdbart å gå slik! Høres ut som du trenger litt "pusterom". Og noen å snakke med. Jobb-frustrasjoner kan tappe en for krefter, det kjenner jeg godt til. Ikke så lett å legge igjen tankene når man drar fra jobb for dagen heller. Det er plagsomt når det går sånn ut over trivselen og formen. Vet ikke helt hva den beste løsningen kan være jeg monja, men vil gi deg en god klem så lenge...
monja Skrevet 16. august 2006 Forfatter #9875 Skrevet 16. august 2006 Nå jeg bare enda mere. Tusen takk for gode ord. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg hater arbeidsplassen min, men jeg må nok holde ut en stund til. Jeg er på evig søken etter noe nytt da. Tusen takk igjen
monja Skrevet 16. august 2006 Forfatter #9876 Skrevet 16. august 2006 Eller, hater er kanskje å ta i da. Misliker er vel mer det rette ordet.
monja Skrevet 16. august 2006 Forfatter #9877 Skrevet 16. august 2006 Nå MÅ jeg logge av. Hodepinen er uutholdelig....
Fibonacci Skrevet 16. august 2006 #9878 Skrevet 16. august 2006 Høres jo ut som forholdene på jobben din er helt uholdbare. Håper at det løser seg på en eller annen måte, eller at du finner deg noe nytt!
Malou Skrevet 16. august 2006 #9880 Skrevet 16. august 2006 (endret) Jeg synes så absolutt du burde ta den samtalen med teamleaderen din. Det er uholdbart å ha det sånn på jobb som du har det nå, og det blir vel neppe bedre av seg selv. Det kan vel heller ikke være meningen at du skal gjøre jobben din pluss at du skal passe på at andre gjør sin jobb også? Dessuten kan du jo i hvertfall ikke klandres for hva som foregikk når du hadde ferie, husk det! Endret 16. august 2006 av Malou
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå