monja Skrevet 21. august 2006 Forfatter #9961 Skrevet 21. august 2006 Håper hun slipper mer tull jeg og. Stakkars altså. I tillegg har hun revmatisme og sterk bekkenløsning. For noen dager siden fikk smurfen bursdagsgave fra oldemora og oldefaren sin. De hadde kjøpt gave denne gangen ( i fjor fikk han nydelig strikkasett ) Lurer på om oldemor er tankeleser, for han fikk en nydelig Setesdalsgenser i str 4 år. Jeg ønska meg det til han jeg da - fra svigermor, så hun strikker en sånn en hun da - uten dekorbåndet rundt, i mørkt grått og hvit. Så nå får han en grå og en svart - akkurat samme mønster og akkurat samme størrelse Svigermor strikker bukse til den hun lager da. Kjekt og ha.
monja Skrevet 21. august 2006 Forfatter #9962 Skrevet 21. august 2006 Bare en side igjen til 500 siders fest
monja Skrevet 21. august 2006 Forfatter #9963 Skrevet 21. august 2006 Smurfen er i seng. Håper han sovner før klokka 21.30 idag da. Han var iallefall bra trøtt.
monja Skrevet 21. august 2006 Forfatter #9964 Skrevet 21. august 2006 Idag fikk jeg med meg reprisen på fredagens HC. Faktisk den andre episoden jeg har sett etter sesongstart. Stort sett har jeg vært klistra her, men jeg skal prøve å få med meg episoden idag.
monja Skrevet 21. august 2006 Forfatter #9966 Skrevet 21. august 2006 Lurer på om vi får flere barn jeg. Har så lyst til å kalle framtidig barn med vikingnavn. Torstein er jo og det. Om det blir jente en gang så er Rime høyaktuelt da. Kanskje og Tora, Ulva eller Aske. Om det blir gutt....tja, Varg, Bork eller Tare kanskje? :klø:
monja Skrevet 21. august 2006 Forfatter #9968 Skrevet 21. august 2006 På torsdag er det møte om ADSL her. Håper det kommer hit snart. Iallefall før jul.
Pepita Skrevet 21. august 2006 #9970 Skrevet 21. august 2006 Skjønner godt at du ønsker deg ADSL, går jo supertregt med vanlig isdn linje, etter hva jeg kan huske! (hjelper deg mot 500 sider...)
monja Skrevet 21. august 2006 Forfatter #9972 Skrevet 21. august 2006 Åh, ISDN er noe dritt - iallefall for en som er så avhengig som meg Da kjører jeg opp på dobbel linje og gubben får fnatt når regninga kommer. Dessverre er ikke det å bo på en øy noe gunstig i forhold til bredbånd/ADSL. Kommer alltid langt bak i køen dessverre
Scorpina Skrevet 21. august 2006 #9973 Skrevet 21. august 2006 Lurer på om vi får flere barn jeg. Har så lyst til å kalle framtidig barn med vikingnavn. Torstein er jo og det. Om det blir jente en gang så er Rime høyaktuelt da. Kanskje og Tora, Ulva eller Aske. Om det blir gutt....tja, Varg, Bork eller Tare kanskje? :klø: ← No offence kjære deg - men, denne ungen SKAL begynne i barnehage og skole. Er du heeeeeeeeelt sikker på slike navn?? Mmm.... Tora synes jeg er nydelig navn. Og Oda, men det er vel mer "gammelnorsk"....og Nora? :klø: (kommet til side 500 nå mon tro......?)
Scorpina Skrevet 21. august 2006 #9974 Skrevet 21. august 2006 Nei, har du sett - bare side 499. Si meg - Monja - hvor mange innlegg går det pr side? Vet du det??
monja Skrevet 21. august 2006 Forfatter #9975 Skrevet 21. august 2006 Nei, har du sett - bare side 499. Si meg - Monja - hvor mange innlegg går det pr side? Vet du det?? ← Nja, er det ikke 14 eller 16 eller noe sånt da? :klø:
monja Skrevet 21. august 2006 Forfatter #9976 Skrevet 21. august 2006 Eller tvillinger som heter Tang og Tare
monja Skrevet 21. august 2006 Forfatter #9977 Skrevet 21. august 2006 Aske og Tare er kanskje litt vel spesielt, men Rime er fint ja. Vanesak Kjenner for mange Oda og Nora, men ikke mer enn en Tora. Ulva eller Ylva kanskje (ikke for å herme, LT, men det er et nydelig navn da). Når jeg gikk med Torstein tenkte vi på Albert og Hans (ikke mye viking der nei ), men og Oscar eller Kasper (ikke så viking det heller). Håkon er et alternativ, dessverre med å i. Liker ikke det. Nei, navn er vanskelig.
monja Skrevet 21. august 2006 Forfatter #9979 Skrevet 21. august 2006 18 innlegg før dette - kanskje det går 20 på en side da? :klø:
monja Skrevet 21. august 2006 Forfatter #9980 Skrevet 21. august 2006 For å fortsette navnesnakken: Jeg liker Ingrid og Hanna og jeg da. Hanne er det bare en jeg kjenner som heter, men det er desverre tremenningen til smurfen på mannen sin side. Der er og Hanne et populært navn. Hanne er det dessverre alt for mange i familien til mannen som heter - etter min mening. Et slags familienavn. Tror det er et par i hvert ledd. Forvirrende. Ingrid heter gudmora mi som jeg er kjempeglad i. Ingeborg er fint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå