Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper hun slipper mer tull jeg og. Stakkars altså. I tillegg har hun revmatisme og sterk bekkenløsning.

For noen dager siden fikk smurfen bursdagsgave fra oldemora og oldefaren sin. De hadde kjøpt gave denne gangen ( i fjor fikk han nydelig strikkasett ) Lurer på om oldemor er tankeleser, for han fikk en nydelig Setesdalsgenser i str 4 år. Jeg ønska meg det til han jeg da - fra svigermor, så hun strikker en sånn en hun da - uten dekorbåndet rundt, i mørkt grått og hvit. Så nå får han en grå og en svart - akkurat samme mønster og akkurat samme størrelse :sjarmor: Svigermor strikker bukse til den hun lager da. Kjekt og ha.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smurfen er i seng. Håper han sovner før klokka 21.30 idag da. Han var iallefall bra trøtt.

Skrevet

Idag fikk jeg med meg reprisen på fredagens HC. Faktisk den andre episoden jeg har sett etter sesongstart. Stort sett har jeg vært klistra her, men jeg skal prøve å få med meg episoden idag.

Skrevet

Lurer på om vi får flere barn jeg. Har så lyst til å kalle framtidig barn med vikingnavn. Torstein er jo og det. Om det blir jente en gang så er Rime høyaktuelt da. Kanskje og Tora, Ulva eller Aske. Om det blir gutt....tja, Varg, Bork eller Tare kanskje? :klø:

Skrevet

På torsdag er det møte om ADSL her. Håper det kommer hit snart. Iallefall før jul.

Skrevet

Skjønner godt at du ønsker deg ADSL, går jo supertregt med vanlig isdn linje, etter hva jeg kan huske! :sjarmor:

(hjelper deg mot 500 sider...)

Skrevet

Åh, ISDN er noe dritt - iallefall for en som er så avhengig som meg :sprettoy: Da kjører jeg opp på dobbel linje og gubben får fnatt når regninga kommer. Dessverre er ikke det å bo på en øy noe gunstig i forhold til bredbånd/ADSL. Kommer alltid langt bak i køen dessverre :sur:

Skrevet
Lurer på om vi får flere barn jeg. Har så lyst til å kalle framtidig barn med vikingnavn. Torstein er jo og det. Om det blir jente en gang så er Rime høyaktuelt da. Kanskje og Tora, Ulva eller Aske. Om det blir gutt....tja, Varg, Bork eller Tare kanskje? :klø:

No offence kjære deg - men, denne ungen SKAL begynne i barnehage og skole. Er du heeeeeeeeelt sikker på slike navn?? Mmm.... :sjenert:

Tora synes jeg er nydelig navn. Og Oda, men det er vel mer "gammelnorsk"....og Nora? :klø:

(kommet til side 500 nå mon tro......?)

Skrevet

Nei, har du sett - bare side 499. Si meg - Monja - hvor mange innlegg går det pr side? Vet du det??

Skrevet
Nei, har du sett - bare side 499. Si meg - Monja - hvor mange innlegg går det pr side? Vet du det??

Nja, er det ikke 14 eller 16 eller noe sånt da? :klø:

Skrevet

Eller tvillinger som heter Tang og Tare :ler:

Skrevet

Aske og Tare er kanskje litt vel spesielt, men Rime er fint ja. Vanesak :Nikke:

Kjenner for mange Oda og Nora, men ikke mer enn en Tora. Ulva eller Ylva kanskje (ikke for å herme, LT, men det er et nydelig navn da). Når jeg gikk med Torstein tenkte vi på Albert og Hans (ikke mye viking der nei :ler: ), men og Oscar eller Kasper (ikke så viking det heller). Håkon er et alternativ, dessverre med å i. Liker ikke det.

Nei, navn er vanskelig.

Skrevet

18 innlegg før dette - kanskje det går 20 på en side da? :klø:

Skrevet

For å fortsette navnesnakken: Jeg liker Ingrid og Hanna og jeg da. Hanne er det bare en jeg kjenner som heter, men det er desverre tremenningen til smurfen på mannen sin side. Der er og Hanne et populært navn. Hanne er det dessverre alt for mange i familien til mannen som heter - etter min mening. Et slags familienavn. Tror det er et par i hvert ledd. Forvirrende. Ingrid heter gudmora mi som jeg er kjempeglad i. Ingeborg er fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...