Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2006 #10061 Skrevet 23. august 2006 Hvis han skal ha en blå vegg på rommet, hadde jeg nok gått for en eller annen hvitfarge - og kanskje dekorert litt med samme blåfarge som veggen - og så kan du jo gjøre det samme med skapet. Sånn at den blå fargen går igjen, uten at alt behøver males i blått.
monja Skrevet 23. august 2006 Forfatter #10063 Skrevet 23. august 2006 Lurer på om jeg skal se HC idag. Har ikke fått med meg mer enn 3 episoder totalt siden de begynte.
Midnattsol Skrevet 23. august 2006 #10065 Skrevet 23. august 2006 Hadde glemt HC var begynt igjen, jeg. Men fikk sett nå da. God onsdagskveld, vennen.
Cilla Skrevet 23. august 2006 #10066 Skrevet 23. august 2006 Jeg hadde nok malt senga i en hvittone, eks eggeskall eller herregård e.l. Hvis han har blått rom så ville det vært kjempefint til, og hvis du får en jente senere som skal arve senga, så slipper du å male om
monja Skrevet 23. august 2006 Forfatter #10067 Skrevet 23. august 2006 Jeg fikk med meg HC - iallefall det første kvarteret, for så ringte såklart telefonen Og da gikk den neste timen bort. Men det var koselig å snakke med venner jeg nesten aldri ser da, bevares. Har kommet meg i seng. Mannen har sett Invasion på TVNorge men det ble for skummelt for meg ja. Skal legge meg og lese litt jeg. I morgen er det legetime klokka 10.45. Skal bli deilig å snakke med noen. Kanskje jeg skal ordne meg sprøyte mot betennelsen i armen med det samme og. Håper dere alle får en fin natt. Og at Kverula får masse vondter
Fibonacci Skrevet 23. august 2006 #10068 Skrevet 23. august 2006 Håper det går bra hos legen i morgen.
monja Skrevet 24. august 2006 Forfatter #10069 Skrevet 24. august 2006 God morgen! Idag våkna jeg klokka 7 og var sikker på at mann og barn hadde sovna av, men nei da, de var borte de. Må ha vært bra stille ettersom jeg ikke har hørt dem. Ringte mannen og han var bra fornøyd med at de ikke hadde vekt meg. Mener jeg sover for lite og ikke får hvilt. Idag er det altså legetime. Gruer meg til å levere sykmelding på jobb, men samtidig har jeg sagt at jeg kommer tilbake når jeg er klar for det. Jeg er ikke klar for det når jeg nesten griner bare jeg tenker på det - synes jeg selv da. Kjenner jeg blir klam og kaldsvett og kvalm bare jeg tenker på jobben. Jeg vil ha litt mer tid - og noen å snakke med.
monja Skrevet 24. august 2006 Forfatter #10070 Skrevet 24. august 2006 Æsj, det blir nedetid på KG på mandag. Fra klokka 7 - 9. Ja ja, får vel finne på noe annet da
monja Skrevet 24. august 2006 Forfatter #10071 Skrevet 24. august 2006 Idag kom jeg inn til legen før timen min Til vanlig kommer jeg inn tidligst en halv time (helst mer) etter at jeg har time, men nå ble det faktisk noen minutter før. Og jeg hadde ikke kommet gjennom døra på kontoret hans før jeg begynte å grine. Akkurat det jeg var mest redd for. Men han viste stor forståelse og tok seg tid til å høre på meg. Noe som gjorde at jeg begynte å grine mer. Han sa at han så på meg at det var noe, bleik og dratt som jeg er i fjeset for tiden. "Dessuten er øynene dine matte" sa han. Så det ble sykmelding, 1 mnd med en gang. Noe mindre ville han ikke høre snakk om - og på sykmeldinga står det "utbrent". Men da jeg leverte den på jobb fikk jeg klar beskjed om at de nesten forventer at jeg stiller på jobb på mandag. Vet ikke om jeg orker det altså. Jeg er helt på bunn nå. Så langt nede som man kan komme føler jeg. Jeg kommer til å gi beskjed om at dette presset for å få meg tilbake på jobben fungerer mot sin hensikt. Det er ikke til noe hjelp iallefall. Det jeg vil nå er å slappe av, tenke på noe annet og komme meg ovenpå igjen.
Gjest Lano Skrevet 24. august 2006 #10072 Skrevet 24. august 2006 Jeg leser masse her hos deg, men er ikke så flink til å skrive til deg. Men nå klarte jeg bare ikke mer: For noe tull!! Selvfølgelig skal du ikke gå på jobb på mandag!!!! Sykmeldt er sykmeldt. Utbrent er utbrent. Basta bom!! fra Sinna-Lano
Cilla Skrevet 24. august 2006 #10073 Skrevet 24. august 2006 Men da jeg leverte den på jobb fikk jeg klar beskjed om at de nesten forventer at jeg stiller på jobb på mandag. I alle dager hva slags firma er dette da? Jeg skjønner at det ikke er gøy med sykemeldinger, men de får jammen meg gremme seg på bakrommet, og sier til deg "god bedring og velkommen tilbake" Blir skikkelig lei meg jeg på dine vegne
Arwen Skrevet 24. august 2006 #10074 Skrevet 24. august 2006 man har faktisk ikke lov til å være på jobb når man er sykemeldt! Forsikringer gjelder ikke. Du har å holde deg hjemme! *streng*
monja Skrevet 24. august 2006 Forfatter #10075 Skrevet 24. august 2006 Jeg har nok ikke tenkt meg på jobb på mandag nei.
monja Skrevet 24. august 2006 Forfatter #10076 Skrevet 24. august 2006 Og om jeg ikke klarer å være streng med meg selv så har jeg en mann som tar meg i ørene.
monja Skrevet 24. august 2006 Forfatter #10078 Skrevet 24. august 2006 Takk Arwen Hvorfor er det sånn at vi får så dårlig samvittighet fordi vi er borte fra jobb - for å pleie oss selv?
monja Skrevet 24. august 2006 Forfatter #10079 Skrevet 24. august 2006 Vistte du at hvis du skrek i 8 år, 7 måneder og 6 dager ville du prodsert nok energi til å varme en kopp kaffe? (Er neppe verd innsatsen)
monja Skrevet 24. august 2006 Forfatter #10080 Skrevet 24. august 2006 Visste du at hvis du fiser uavbrutt i 6 år og 9 måneder vil det bli produsert nok gass til en atombombe? (Da begynner det å ligne noe!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå