Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kommer snart mann og barn og så er det rett hjem til kjedelig husarbeid og ISDN linje igjen :sur:

Skrevet
Niks. Tenkte akkurat å spørre deg om det samme. Regner med de er hjemme idag eller i morgen jeg.

Ja, er de sikkert. Har ikke hørt noe jeg heller.

Skrevet

Lørdag :hoppe:

Det er høst i lufta, det er sikkert. Men det er flott vær da. Sol og ganske varmt egentlig.

Akkurat nå er jeg hjemme hos mamma og pappa igjen og det blir siste timene med bredbånd for denne gang :grine: Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente på at vår egen sentral blir satt i drift om en 3 - 4 ukers tid.

Ingen planer for dagen, bare en snar bytur for å kjøpe ny "pakning" til vedovnen (sånn tau som står rundt glasset i døra)

Alle bursdagsinvitasjoner er levert ut og neste helg er det full fres.

Skrevet
Ja, nå har jeg satt hardt mot hardt. Nå er det meg som er viktigst, ikke jobben. Tror vi må bli flinkere til å ta vare på oss selv.

:Nikke:

:klappe: :klappe: :klappe: :klappe:

God lørdag!

Skrevet

Samme vær som her da.

Må bare si som søstra til darlingen sa. At det var litt rart å se lauvet falle fra trærne der hun sto i shorts og 23 varmegrader.

Ser bladene har begynt å skifte farge.

God lørdag! :)

Skrevet

Takk for hilsen i dagboka mi :)

Håper du får en koselig lørdagskveld :)

Skrevet

I går kveld ble det et ganske bra tordenvær. Så ikke noen lyn :sur:, men det var en del rumling da. Det har jeg venta lenge på, men ble litt skuffet da det liksom ikke kom skikkelig igang.

Enig med søsteren din, Middis. Det er helt merkelig å se at høsten kommer og enda er det godt over 20 grader. Men det er deilig da, klager ikke :ler:

Idag, derimot, så regner det.

Våkna av skikkelig skriking og hyling på mamma og pappa idag. Der la smurfen med bæsj i hele senga *urk* Trodde nesten det var diare ute og gikk, men det var visst ikke det heller. Uansett, jeg skifta på senga, og det ble et skikkelig helskift, og mannen skifta på smurfen - og satte han i dusjen til STORE protester :ler:

Når vi tenker på det er det faktisk første gangen på 2 år han har løs mage på dette viset, og det er jo ikke verst. Tror kanskje han bæsje utenfor bleien to ganger som baby bare.

Skrevet

Det var litt av en oppvåkning da. Sikkert ikke så veldig hyggelig for smurfen heller?

her regner det også i dag... (

Håper du får en fin dag da, på tross av været :klem:

Skrevet (endret)

Nei, det var nok ikke så veldig komfortabelt for smurfen heller, Toblerone.

Stakkars liten. Men det ble da mye bedre da han ble ren og pen igjen.

Vi funderer på om vi skal kjøpe oss en Kråkelurer? Kjenner noen som har dem og de funker veldig veldig godt. Men så blakk som jeg er for tiden blir det ikke enda uansett. Vi får veie opp mot pelletsovn og varmepumpe og tenke på det til neste år.

Endret av monja
Skrevet

Nå har vi hatt besøk av svigermor en stund, og vi fant noe å gjøre ja.....

rydde, rydde, rydde, rydde, rydde, rydde...... :overrasket:

Vi rydder i smurfen sine klær (igjen :sjenert: ) og forbereder vinteren. Har lagt vekk 2 bananesker med klær som er for små (og flere plagg med lappene på enda :rodme: ) og latt det som er passe nå og litt for stort være igjen. I tillegg har vi sett gjennom ullklær, vinterdresser, satt vekk 8 par sko/støvler :overrasket:, lagt sammen strømpebukser og strikkagensre/bukser. Vi har vel kommet fram til at vi mangler 2 - 3 ullongser, et par headover i ull og vintersko. Ellers har vi det meste. Kanskje et par støvler til sånn at vi har et par i barnehagen og et par hjemme. Tror ikke vi kjøper overgangssko til han i år heller.

Gutten har hatt mer klær på 2 år enn jeg har hatt på 29 *dåne*

Skrevet

Huff da :overrasket: Hørtes ikke særlig koselig ut akkurat :overrasket:

Skrevet

Idag har vi fått gjort litt.

- rydda og sortert klærne til smurfen

- rydda kjøkkenet og stua

- støvsugd hele huset

- vaska 3 maskiner med klær og 1 med oppvask

- rydda "roterommet" vårt så det er helt blåst.

Synes vi har vært ganske flinke jeg :sjenert:

Skrevet
Huff da :overrasket: Hørtes ikke særlig koselig ut akkurat :overrasket:

Vi bor jo i skauen og det er rådyrjakt nå (iallefall bukkejakt), så det er nok en forklaring på det hele. Snart starter hjortejakta og det gruer jeg meg til. I fjor satt det en på post i hagen vår :overrasket:

Jeg jagde vekk han ja :sjarmor:

Skrevet

I hagen? hehe, så frekt!!

Jeg hadde også jaga han bort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...