Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

oiii bursdag..grattis litt på etterskudd da!!Lenge siden jeg har vært her nå litt mye som skjer..søndags :klem: til deg og dine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en fin feiring i dag også. Det blir 3 dager til ende dette her? :ler:

Hva pleier de å gjøre i barnehagen når det er bursdag? Kake eller andre ting? Her får foreldrene bestemme selv, sist noen hadde bursdag kom mammaen til bursdagsbarnet og lagde varm mat til hele gjengen - og så var det is til dessert! Spørs om jeg orker noe sånt når Brage blir 2 år...

Høres ut som Torstein var fornøyd med gårsdagen! :-D

:klem:

Skrevet

Så ikke bursdagstråden min før i dag, tusen millioner takk, jeg trengte den mer i dag enn da.

Skrevet

Når de feirer bursdag i barnehagen får bursdagsbarnet eller foreldre velge mellom is, sjokoladekake og gele. Vi har valgt gele, så det er det de får spise i morgen. Smurfen er glad i det så derfor ble det det samme som på 1 årsdagen :sjenert: Dessuten tror jeg det ble nok sjokkiskake idag.

Skrevet

Gratulerer med overstått 2-årsdag, lille søte smurfen. :)

Skrevet (endret)

Jeg har EL :hoppe:

Har så innmari vondt i magen idag, men det er jo alt for tidlig med mensen. Tenkte det kanskje kunne være EL, men da er jeg jo samtidig...øh.....unormalt....øh.....lysten :flau:

Tok en test og den er positiv. Endelig kanskje jeg kan prøve å nøste sammen trådene i min merkelige syklus :hoppe:

Skal ikke mye til for å glede meg :ler:

Endret av monja
Skrevet

Har sendt deg pm, men får ikke lest noe svar nå for kjører snart. Så send mld. :)

Skrevet
monja  Global moderator 26.09.2002 18.330 

vimse  Global moderator 06.10.2005 18.330

Dette ble sakset fra topp ti i dag, og der har vi like mange innlegg, men med dette innlegget ligger jeg ETT foran :sjarmor::hoho:

Skrevet

Vimse - du har tatt meg skikkelig igjen de siste dagene :overrasket: skravlehøner :ler:

Skrevet

Det er en stund siden jeg gikk forbi deg Arwen, men jeg ville ikke si noe for jeg så jeg nærmet meg Monja... Litt barnslig kanskje :ler:

Skrevet

Gratulerer med overstått bursdag til smurfen :)

Og så :hoppe::hoppe::hoppe: jeg litt for EL jeg.. og krysser fingrene for at det klaffer for dere denne måneden Monja :):klem:

Skrevet
Det er en stund siden jeg gikk forbi deg Arwen, men jeg ville ikke si noe for jeg så jeg nærmet meg Monja...  Litt barnslig kanskje :ler:

:ler: Ja, har egentlig sett at du har vært på vei... kommer nok aldri inn på topp ti jeg :sur:

Skrevet

Du var der jo, inntil jeg dyttet deg ned et hakk :sjenert:

Du må bare skravle og skravle og skravle, så kanskje du sniker deg forbi Monja :)

Skrevet

Var jeg :overrasket: har bare vært på plass 11 hver gang jeg har sjekket jeg. :tristbla:

Vi kan jo ta over Monjas dagbok og skravle henne ut av lista :sjarmor:

Skrevet (endret)

SPOILER! Ny Grey's Anatomy Season 3 promo

SPOILER!

Kun en uke igjen nå, jeg gleder meg!

Så bra at du har hatt EL. Håper du har det bra ellers også.

Malou

Endret av Malou

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...