monja Skrevet 28. september 2006 Forfatter #10401 Skrevet 28. september 2006 Takk :grine2: Det varmer et mammahjerte med så mye skryt. Idag våkna snuppen halv 5 , men da hadde jeg dratt på jobbe så meg plaga det ikke Det blir nok tidlig dupp på han i barnehagen idag. Var ferdig på jobben klokka 8 idag, og nå er jeg hjemme og titter på huset som skal vaskes. Brød skal jeg og bake, og lage grønnsaksuppe. Så dagen går da meg til huslige syssler idag. Mannen får besøk av bestekompisen sin idag og de skal skifte vindskier på huset. Da blir det fint til vinteren ja. Selv skal jeg begynne å male på do. Vi har doen på et lite kott for seg selv og det er det eneste rommet vi ikke har pussa opp nå. Jammen på tide. Idag hadde jeg termin for 2 år siden *rørt* Og da satt jeg med en 19 dager gammel gutt i armene :grine2:
Havfrua Skrevet 28. september 2006 #10402 Skrevet 28. september 2006 (endret) Hei Monja-vennen. Er ikke så ofte jeg legger igjen spor hos deg men jeg er innom og leser av og til. Leit å høre at du er litt nede for tiden, og ekstra kjipt selvfølgelig at arbeidsgiveren din ikke klarer og legge til rette for deg med aktiv sykemelding. Håper det hjelper å snakke med trygdekontoret. Kjempefine bilder av Smurfen din altså, skikkelig tøffing med brannmannhjelm og greier. Han har jammen meg blitt stor i løpet av det siste halve året ja. Håper du får en fin dag og at du får gjort det du skal i heimen. Endret 28. september 2006 av Havfrua
monja Skrevet 28. september 2006 Forfatter #10403 Skrevet 28. september 2006 Ja, om jeg får gjort det jeg skal i heimen vet jeg nå ikke da....jeg er jo enda på nett jeg
monja Skrevet 28. september 2006 Forfatter #10405 Skrevet 28. september 2006 IdaH og Nigo-san. Grønnsaksuppen står på ovnen og putrer og jeg har tent i ovnen, men det er det eneste jeg har gjort siden klokka halv 10 idag og
Midnattsol Skrevet 28. september 2006 #10406 Skrevet 28. september 2006 Grønnsakssuppe hørtes veldig godt ut. Sier god helg selv om det bare er torsdag, for nå har jeg tatt helg.
Gjest Madeline Skrevet 29. september 2006 #10408 Skrevet 29. september 2006 Må innom deg for å ønske deg en riktig god helg, også vil jeg gi deg en god .
shatika Skrevet 29. september 2006 #10410 Skrevet 29. september 2006 Innom for å ønske deg ei riktig god helg
monja Skrevet 29. september 2006 Forfatter #10411 Skrevet 29. september 2006 Jeg har blitt meg selv igjen - altså leieboer
Malou Skrevet 29. september 2006 #10413 Skrevet 29. september 2006 Jeg har blitt meg selv igjen - altså leieboer ← Velkommen tilbake! God helg! Malou
Murmelmy Skrevet 29. september 2006 #10414 Skrevet 29. september 2006 Hei på deg Herregud som tida flyr og ungene vokser til. Tenk i dag er lillegutt allerede en hel måned . Synes ikke det er lenge siden jeg spurte om dette med rier på kg og du og LT virkelig hjalp meg på vei. Hmm...ikke lenge siden all sexpraten inne hos Kverris God helg!
monja Skrevet 29. september 2006 Forfatter #10415 Skrevet 29. september 2006 Nei, det er ikke lenge siden, Murmelmy. Når man får barn merker man virkelig hvordan tiden flyr. Det er helt utrolig hvor fort tiden går. Og det skjer jo så mye hele tiden. Det var hyggelig å hjelpe med spørsmålene, men det er jo dobbelt så hyggelig å lese om hvordan dere koser dere med nurkene deres da.
Grooo Skrevet 29. september 2006 #10416 Skrevet 29. september 2006 Koser oss ja, det er sikkret og vist! Men det virker jammen som om det er helt ok med litt større unger og
monja Skrevet 30. september 2006 Forfatter #10417 Skrevet 30. september 2006 Det er skikkelig herlig med litt større barn, Grooo, men jeg savner virkelig babytiden masse innimellom. Det å sitte med en liten gryntende bylt på fanget og bare kooooose En er heldig om man får litt fangtid med min 2 åring ja. Men bevares, det er jo deilig at han er litt mer selvstendig da. Hver alder har sin sjarm
monja Skrevet 30. september 2006 Forfatter #10418 Skrevet 30. september 2006 Idag fikk jeg sove til klokka 7 - og det er jo nesten som å sove utpå for meg det Men klokka 7 kom altså lillesmurf klatrende opp i senga vår og la seg under dyna mi for å kose i noen minutter Nå er han og pappa'n oppe og jeg ligger fortsatt (ja, var ikke det en bombe?) Idag skal vi en tur til byen, så skal vi hjem å lage fårikål. Svigermor kommer på middag idag - den årlige ull-i-kål middagen. Jeg er ikke så glad i fårikål, men kålen er god da
søndagsengel? Skrevet 30. september 2006 #10419 Skrevet 30. september 2006 ull-i-kål Ønsker deg en fin dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå