Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smurfen er nyklippet - med maskin :overrasket:

Vi måtte ha ny hårklippemaskin idag og da ble smurfen den første til å prøve den da vi kom hjem. Han satt stille og måtte bare bestikkes litt innimellom. Men jeg stilte den litt lavt kanskje - 9 mm *dåne* Han har jo ikke mer hår igjen på hodet jo. Sikker på at vi klipte av en 5 cm ja.

Uansett ble han fiiiiiiin :hjerte:

Skrevet

Vi skal spise får-i-kål i morgen vi :sikle: synes det er kjempegodt!!

Skrevet

Det ble litt leit i ettermiddag. Mannen ringte til svigermor for å høre om hun kunne plukke med seg barnehagebildene fra fotografen i byen før hun kom hit - hun må kjøre forbi sjappa hans for å komme ut til oss - men nei, det gidda hun ikke. Det skulle jo ikke mer til enn det for å antenne meg på alle lunter og plugger og jeg vet ikke hva.... :frustrert: Kjenner jeg er mektig lei av at mannen min og smurfen blir forskjellsbehandlet i forhold til søsteren hans og sønnen hennes. Sånn føler jeg at det alltid har vært, men det begynner å toppe seg nå. Jeg tåler jo ingenting for tiden så jeg merker det så godt. Svigerinna mi får masse hjelp, men ikke mannen min. Svigermor er derimot veldig glad hver gang hun kan be han om hjelp da. Lurer på om ikke han skal begynne å si "Gidder ikke" oftere og.

Men vi fikk da spist, og vi har kranglet i kveld, faktisk så mye at det er et under at vi fortsatt er gift. Ting går bedre nå, men jeg må være et helvete å ha i hus.

Skrevet

Bare som snarest innom for å si at jeg forstår at du blir sliten og lei! :klem:

Skrevet

Før og etterbilder av Prins Umulius' høstklipp!

Først noen før-bilder:

gallery_2024_176_60862.jpg

gallery_2024_176_15128.jpg

Og så noen etter-bilder. Ble kanskje liiiiit kort, men jeg synes han ble tøff jeg da :sjarmor:

gallery_2024_176_61529.jpg

Måtte bestikkes med litt Smarties underveis i seansen.

gallery_2024_176_47105.jpg

gallery_2024_176_84350.jpg

Skrevet

God morgen!

Fikk sove til nesten 8 idag :hoppe:

Nå ligger vi og koser oss i senga alle tre, og snart skal vi opp og male på kaffekoppene som besteforeldre og onkler/tanter skal få.

Senere idag er det 2 årsdag.

Skrevet

Så tøff han ble! :legrine: Utrolig at han har blitt så stor på så kort tid!

Høres ut som en herlig morgen! Håper svigermorproblemene er pakket langt vekk! :Nikke:

Skrevet

Nå har vi malt på koppene besteforeldre, onkler og tanter skal få i gave til jul. Iallefall noen av dem. Enda står det igjen et par kopper å male på. Men jeg ble kjempefornøyd med resultatet. Endelig kan han lage noe selv.

En kunstner i konsentrert arbeid!

gallery_2024_176_22457.jpg

Preget av stundens alvor :ler:

gallery_2024_176_106754.jpg

Resultatet! :hjerte:

gallery_2024_176_30555.jpg

gallery_2024_176_20686.jpg

Skrevet

God mandag! Nå er jeg på bredbånd igjen - svigermor er i syden (igjen :ler: ).

Har jobba noen timer idag og det var helt OK. Jeg har og vært til fysio og har skrevet avtale om aktiv sykmelding med jobben. Vi ble enige om 2 1/2 til 3 timer hver dag så får vi se da. Skal ha oppfølgingsmøte med jobben på mandag og legetime på tirsdag, så det kan jo hende jeg blir friskmeldt, men da skal jeg sette krav til arbeidsdagen min :nikker:

Herlig vær ute idag. Har fått kjøpt tre julegaver og henta portrettbildene smurfen tok i barnehagen. Fiiiine bilder. Lillebroren min og kjæresten skal få ett i julegave. Må bare finne en fin ramme først.

Skrevet

Så tøff han ble på håret, og krusene ble kjempe fine :)

Flott at du stiller krav til jobben din, Monja. Det er ingen som takker deg for å jobbe deg ihjel, så man må ta vare på seg selv og sette grenser etter hva kroppen tåler.

Håper du får en fin kveld :)

Skrevet

:troest: Sånne dager er vonde, uansett hvor lang tid det er siden....

:klem:

Skrevet

Man glemmer det aldri, nei. Lille smurfelina mi som aldri skulle få livets rett :grine:

Skrevet

Så fine krusene ble!! Skikkelig koselige julegaver! :Nikke:

I dag hadde lillesnuppa mi blitt 12 år  :tristbla:

Man glemmer det aldri, nei. Lille smurfelina mi som aldri skulle få livets rett :grine:

Så trist, Monja! :tristbla: Jeg har ikke visst om dette, jeg :klem:

Skrevet

Tusen takk for klemmer. Det er ikke så mange som har visst om dette. Til nå mine nærmeste her hjemme, men nå er jeg liksom "klar" til å stå fram på en måte.

Skrevet

Har du ikke såvidt nevnt det her før? Hvis ikke må jeg være synsk...

En stor :klem: skal du i hvertfall få uansett.

Malou

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...