monja Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #10461 Skrevet 4. oktober 2006 Tusen takk Idag la smurfen seg uten protester klokka 20 og han sovna med en gang Ordna godt for han i kveld. Fikk bade etter fjøsstellet, så ble det et nystekt rundstykke med ost og et glass melk, før tannpuss og nattasuss
Fibonacci Skrevet 4. oktober 2006 #10462 Skrevet 4. oktober 2006 Bra dialekt du har monja! Fortsatt god bedring!
monja Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #10463 Skrevet 4. oktober 2006 Bra dialekt du har monja! Fortsatt god bedring! ← Ja, hadde det enda vært min dialekt Fortsatt tung i hodet og feberheit. Har ikke ringt jobbe enda, for jeg tenkte å vurderer det til i morgen. Kan jo hende det blir bedre iløpet av natta *håper*
monja Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #10466 Skrevet 5. oktober 2006 Fortsatt syk Ringte jobben i morges og sa at jeg ikke kom, og det er jeg tydeligvis ikke alene om. Det er visstnok mange som er syke Tett i nesa, feber og hodepine, men dog bedre enn i går.
Cilla Skrevet 5. oktober 2006 #10467 Skrevet 5. oktober 2006 Hei Monja! Bedre i dag? Du som sikkert har oversikten? Hvor mange episoder er det i sesong 1 og hvor mange i sesong 2? Holder på å laste ned og skal se når mannen reiser på sjøen neste gang!
monja Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #10468 Skrevet 5. oktober 2006 Litt bedre idag, takk Skal vi se....i sesong 1 er det 9 episoder og i sesong 2 er det 27 episoder. Pluss at det er kommet 2 episoder i sesong 3. Den 3. episoden kommer vel idag for da sendes den i USA.
monja Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #10469 Skrevet 5. oktober 2006 Tenk at det er oktober alt. Tiden går så fryktelig fort. Det er jo knapt 10 uker igjen til jul. Heldigvis er jeg ganske i rute med tanke på det da. JULEGAVER 2006 Gaver merket med rødt er planlagt Gaver merket med blått er ferdige Mamma og pappa: 1 eske kaffe (det eneste de vil ha) og hver sin håndmalte kaffekopp. Svigermor: Håndmalt kaffekopp + Svigerfar med kone: Hver sin håndmalte kaffekopp + Lillebror og kjæresten: Fotokalender med smurfen + hver sin kopp + innrammet bilde av smurfen Smurfens oldemor og oldefar: Hver sin kaffekopp Og det er såklart smurfen som skal så for den malinga :D Smurfen: Nevø TA (4 år): crocs Tremenning OM (1 år): Den store Alf Prøysen Boka Tremenning ? (skal komme i november ): Klær Fetter H (1 år): Body Kusine A (1 år): Pysj Kusine SS (2 år): Den store Alf Prøysen boka Kompis T (2 år): Kompis M (1 år): Malesett Kompis M (1 år): Malesett Venninne K (4 år): Venninne RS (2 år): Venninne AA (3 år): "Strut" med 4 dukker Venninne R (3 år): "Strut" med 4 dukker Kompis HA (2 år): Baby I (5 mnd): Klær Kompis T (6 år): Bilbane Kveruliten (4 mnd): Ferdig iallefal Hemmelig julegavevenn BP (regner med at det blir): Kverula: Middis: Min venninne A: Min venninne B/smurfens gudmor: Dette kanskje :klø: Gubbens venn R/smurfens gudfar: Bilde av smurfen + cognac Enda flere gaver unnagjort
monja Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #10470 Skrevet 5. oktober 2006 Skal jobbe fra 05.00 til 08.00 i mårra. Blir OK det.
monja Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #10471 Skrevet 5. oktober 2006 Begynner å bli eksplosiv....det absolutt verste jeg vet er når jeg ringer til mannen og han ikke svarer på telefonen. DA skal det ikke mye til før jeg tenner på alle plugger, og det holder på å skje nå
monja Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #10472 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg eksploderte ikke Herlig høstvær idag. Sol fra skyfri himmel. Mannen var innom med lunsj til meg, og vi fikk en halvtime sammen
Cilla Skrevet 5. oktober 2006 #10473 Skrevet 5. oktober 2006 Det kan jo hende han er opptatt med noe da??
monja Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #10474 Skrevet 6. oktober 2006 Får ikke være opptatt når jeg ringer
Gjest Gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #10475 Skrevet 6. oktober 2006 Her var det fare for eksplosiver ja! Formen begynner å bli bedre igjen da, eller? OJ - tenk at det ikke er lenge til jul... Kanskje Kveruliten og jeg skal starte med julegavehandelen snart...kan tenke meg det blir hektisk nok i førjulstida med det som er...skal jo ha barnedåp før den tid også... Ja, ja. Det blir vel ei råd i år som alle andre år! Ha en fin dag, snuppa!
monja Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #10476 Skrevet 6. oktober 2006 Var på jobb i de oppsatte tre timene idag. Så nå er det endelig helg. Skal bli deilig å kose seg hjemme med mann og barn et par dager nå. På lørdag skal vi ordne hagen til vinteren og på søndag skal mannen på jakt (selvfølgelig ) og plutselig er helga over. På tirsdag går sykmeldingen min ut så jeg må tilbake til legen igjen da. Nå har smurfen begynt å være med på kveldsstellet i fjøset hver kveld. Og i går fikk han gi kalvene melk på flaske. Da var han stolt da *kry* Skal være med i kveld jeg og, sånn at det blir tatt litt bilder av han.
monja Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #10477 Skrevet 6. oktober 2006 Så koselig at du er innom Kverulasnuppa!
monja Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #10478 Skrevet 6. oktober 2006 Det har kommet ny Eliasfilm.... Nå vet jeg hva vi skal ha i gaven på adventskalenderen til smurfen - på julaften såklart.
Cilla Skrevet 6. oktober 2006 #10479 Skrevet 6. oktober 2006 Det har kommet ny Eliasfilm.... :hoppe: Vi har alle episodene på pcen men må ha originalen i tillegg for det!
monja Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #10480 Skrevet 6. oktober 2006 CHOCOLATE CHIP COOKIES MED NON STOP!!! 2 kopper mel 3/4 ts bakepulver 3/4 ts salt 1 kopp margarin, mykt 2/3 kopp hvitt sukker 1/2 kopp brunt sukker 1 stort egg 1 ts vaniljesukker 1 kopp nonstop (eller mer etter ønske!) 3/4 kopp hakkede nøtter (pecan, hasselnøtter, valnøtter) Bland mel, bakepulver og salt i en liten bolle. I en stor bolle mikses smør og sukker hvitt. Bland inn egget og vaniljesukkeret. Gradvis bland inn melblandingen. Tilsett nonstop og hakkede nøtter tilslutt. Lag små kaker på bakeplaten og stek ved 200 grader i ca 10 minutter. For variasjon kan denne deigen også stekes i en kakeform.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå