Gjest Septima Skrevet 9. oktober 2006 #10541 Skrevet 9. oktober 2006 Sjekka alle skap og skuffer han har mulighet til å åpne? Senga? sko?
monja Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #10542 Skrevet 9. oktober 2006 Niks!! Ikke at det er noen krise egentlig, men det var vår nøkkel til svigermors kåk. Hadde det vært hennes hadde det stilt seg annerledes ja
monja Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #10544 Skrevet 9. oktober 2006 Vi har funnet nøkkelen!!!! I PC - veska til laptop'en vår Der lå den klint inni et hjørne langt nede i en liten lomme. At det går an - har bært den med oss hele tiden *liiiiiitt letta ja*
monja Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #10546 Skrevet 9. oktober 2006 Jupp jupp! Jeg har skrevet svar i dagboka di, Malou
monja Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #10549 Skrevet 9. oktober 2006 Snart er det nyheter på TV2 - og så er det første episoden av Grey's Anatomy sesong 3 som er på planen
søndagsengel? Skrevet 9. oktober 2006 #10550 Skrevet 9. oktober 2006 Hei! Har fått oppdatert meg her, og det var jo ikke bare koselig lesning! Men det høres ut som om dere har det bedre nå? Håper det Må si jeg gruer meg litt til Leon kommer i trassalderen! Men det skal bli spennende å se mer av personligheten hans Og det er jo kjekt med en liten forsmak på puberteten
monja Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #10551 Skrevet 9. oktober 2006 Ting går mye bedre nå. Vi snakker mer enn noengang, jeg har tatt PC'en fra soverommet til stua for å være mer sosial og i det heletatt. Og trassen ja.....håper den er slutt snart Han blir nok en bestemt gutt pjokken vår - akkurat sånn som mamma'n sin.
monja Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #10552 Skrevet 9. oktober 2006 Nå skal vi koooose oss med Grey's Anatomy
Malou Skrevet 9. oktober 2006 #10553 Skrevet 9. oktober 2006 Ser dere Grey's Anatomy sammen? Her er det kun jeg som ser, men det er egentlig like greit for da kan jeg selv bestemme når jeg vil se det. Bra at det går bedre med dere. En ordentlig god snakk kan gjøre underverker!
Gjest miiip Skrevet 9. oktober 2006 #10554 Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Godt å høre at det går bedre hjemme. Tror som andre har sagt at det er et godt tegn at man kan snakke sammen. Og at dere klarer å finne flere positive ting enn negative. Lurt å ta seg tid til å ta den praten av og til! Tenker på deg ang hvordan det går med deg og jobben din, selv om jeg ikke veit så mye om det. Men siden jeg har gått på en smell sjøl unner jeg alle andre å slippe/bli fort bra. Håper du finner løsninger som funker sånn at du slipper å være så sliten. Endret 9. oktober 2006 av miiip
monja Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #10555 Skrevet 10. oktober 2006 Vi ser Grey's Anatomy sammen ja, Malou. Mannen er like hekta som meg Og vi skulle se episode 01 i går, men jammen ble det 02 og. Jeg har ikke sett episode 00 enda, men det er mer sammendrag tror jeg. Har vært til legen idag. Aktivt sykmeldt i to nye uker. Jeg merker jo at det går framover og at jeg begynner å se lysere på livet. Deilig. Men legen mente at det ikke var noen vits i å forhaste seg, så da er det sikkert ikke det. Men jeg er på jobb ca 3 timer om dagen. Og for en natt Smurfen sovna klokka 20.30 i går, men så våkna han og var hysterisk klokka 00.30 Da tok vi han opp i senga vår, og selv en sånn liten kropp tar innmari mye plass altså, så jeg har ikke akkurat ligget godt i natt. Våkna av at ene armen var helt doven og jeg greide ikke å røre den. Herlig ja
monja Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #10556 Skrevet 10. oktober 2006 Hjemme..... Har vært på middag til svigerfar. Han serverte fiskeboller, som falt i smak hos alle, men spesielt smurfen og fetteren hans på snart 4. Kona hans er dratt til syden sammen med datteren sin, så derfor så han det som en fin anledning til å invitere sine barn og barnebarn på middag. Kjempekoselig. Mamma og pappa sitter på Gardermoen enda. De skulle kommet til Værnes 18.45, men så var flyet fra Ungarn så forsinket at de mistet flyet. Nå har de fått nye billetter 19.45 så de er vel helt hjemme ved midnatt omtrent. Da ville de gjerne ha barnebarn besøk i morgen. Vi har lagt en plan for å nedbetale gjeld fortest mulig Nå skal kredittkort til livs. Og ett billån. Så til våren blir det bedre å være oss
monja Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #10558 Skrevet 10. oktober 2006 Fått mail med link til blogg? ← *sjekker*
monja Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #10559 Skrevet 10. oktober 2006 Link er kommet Hvorfor er jeg innlogget som skjult? :klø:
monja Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #10560 Skrevet 10. oktober 2006 La bloggen i favorittene mine jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå