Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skritteller er morsomt det! Jeg har også en sånn, men det har blitt litt lite turer i det siste pga sykdom.

Ha en fortsatt fin kveld! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen!

Her starta, som vanlig i helgene, dagen klokka 06.30 :Gjesp:

Vi har vært oppe en evighet virker det som, spist frokost og lillegutt har badet. Nå er han lagt for dupp etter at han høyt og tydelig sa; "Trøtt - sov godt i senga" :ler: Får se om han har tenkt å sove nå da.

Planer for dagen: Svigermor og svigerfar kommer på middag idag. Ovnsbakt, hel, ørret med masse namme-nam til. Ellers er det ikke de helt store planene. Tenkte jeg skulle vaske over huset en snartur, men akkurat nå har jeg lagt meg igjen og.

Skrevet

Så moro at smurfen syns det er så gøy å bade! :-D Høres ut som han storkoser seg både i bassenget og i balja si.

Kose dere med middagsgjester i dag!

:klem:

Skrevet

På tide å begynne med husvasken.

Ha en fin dag alle sammen.

:klem:

Skrevet (endret)

Jeg sto opp 10.55 jeg, men jeg var våken et kort øyeblikk sånn sånn i 6-tiden... :sjenert:

Ha en fin søndag!

Malou

Endret av Malou
Skrevet

:vinke:

Nå er jeg godt i rute med middagen. Ørreten er krydret og ligger og godgjør seg. Agurksalat er laget, hvitløksdressing (jada jeg er avhengig) er ferdig og purreløken som skal inni fisken er ferdig kuttet. Så nå er det bare å vente halvannen time før alt skal i ovnen og mannen skal skrelle poteter :sjarmor:

Skrevet

Halvtime til svigermor og svigerfar kommer. Ørreten er i ovnen, poteter står på plata og likeså gulrøtter. Måtte bare ta meg en pause i matlagingen mens mannen styrer rundt her og rydder :Hehe:

Smurfen sov i tillegg to timer fra klokka 12.30 og det passa jo perfekt. I tillegg fikk vi stilt inn nye kanaler på parabolen og nå har vi fått inn NRK igjen - endelig. I tillegg fant vi TV2 Zebra og TV2 Filmkanalen, så gubbelars er fornøyd.

Skrevet

Vellykket middag, med hyper smurf :ler: Han skulle vise seg fælt for farmor og farfar ja. Men han likte da ørreten og det er jo bra. Middagen ble ganske bra om jeg skal si det selv - har jo aldri lagt noe sånt før jeg *stolt*

Koselig med besøk. Men nå skal vi rydde opp, henge opp klær og sette på en oppvaskmaskin. Så skal vi bare slappe av i kveld.

Skrevet

Innholdsrik dag/kveld med andre ord ;)

Jeg skal på "ferie" til mamma fra mandag til onsdag. Tror jaggu jeg skal bestille fisk :)

Skrevet

Så flink du var til å lager deilig middag til svigers i går! :)

Ha en fin søndagskveld! :klem:

Skrevet

Hørtes ut som en skikkelig deilig middag! :sikle:

Ha en fin kveld! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...