Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Idag klokka 13.02 fikk kusina mi sønn nummer 2 :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag har jeg vært på babybesøk. Lille skjønne gutten :grine2:

Og kliss lik storebror da han ble født for 20 mnd siden.

Skrevet

Kaldt her *brrr*

Og jeg får ikke fyr på veden. Og TV'n detter ut hele tiden pga regnet :frustrert:

Skrevet

...også TV'en da!!! :overrasket:;)

Håper det ordner seg etterhvert.

:klem:

Malou

Skrevet
...også TV'en da!!! :overrasket:;)

Håper det ordner seg etterhvert. 

:klem:

Malou

Ja, enn det :overrasket:

Det er jo det verste :ler:

Skrevet

Poteter står på ovnen og snart er fiskegratengen inni stekovnen *sunn*

Skrevet

Jeg er så babysyyyyyk

Vi har vært på barselvisitt på sykehuset. Herlighet han er så nyyyyydelig :grine2: Og Torstein ble helt frelst: Kose bebi sa han og koste masse med den lille :hjerte:

Skrevet

Så moro med en ny tremenning til Torstein! :hjerte: Og snart blir han vel kanskje storebror også! ;)

:kose:

Skrevet

Så søtt sagt av Torstein. :hjerte:

Håper dere får til å lage en liten baby sammen snart også slik at han blir storebror.

Jeg har fått meg dagbok igjen. ;)

Skrevet

Vi vurderer jo babylaging hele tiden, men med mine merkelige og ustabile sykluser er det liksom ikke så enkelt å planlegge det heller. Nå er mensen mer eller mindre kommet igang, og jeg husker ikke engang når IKM er :roll:

Skrevet

Torstein var ikke fullt så søt da vi kjørte på jobb i morges.

"Sjå flyet. Å steike" :overrasket:

Skrevet

IKM er 27 oktober. Håper mensen kommer skikkelig igang nå da.

Skrevet
Torstein var ikke fullt så søt da vi kjørte på jobb i morges.

"Sjå flyet. Å steike" :overrasket:

Synes han var litt søt jeg da :ler:

Skrevet
Synes han var litt søt jeg da :ler:

Joda, han var jo det, men jeg lurer virkelig på hvor han har snappa opp det ordet. Det er jo farlig å si noe i hans påhør nå for han plukker opp alt. Så vi må tenke oss om når vi sender ut velvalgte gloser :ler:

Skrevet (endret)

Mett *urk*

Ble Grandiosa lørdagspizza idag :flau: Sunn ja, men vi var jo så sunne i går :sjenert:

Nå er mann og barn på tur til fjøset og kanskje rekker de slutten på kveldsstellet. Det blir sikkert bra det. Men det er kaldt ute, så det må til godt med klær og gode tykke sokker neddi støvlene. Det holder på å bli vinter nå ja. Og så har han på den fiiiiine lua han fikk i gave fra Kverulafamilien.

Endret av monja
Skrevet (endret)

Jeg hørte de snakket noe om muligheter for årets første snøstorm i sentrale og nordlige strøk i Skandinavia her på værmeldingen for litt siden. :overrasket: Da er det godt å bo i sørlige strøk. ;) Hadde ikke hatt noe i mot at det var enda litt mer sørlige strøk jeg da.

Endret av Malou
Skrevet
Jeg hørte de snakket noe om muligheter for årets første snøstorm i sentrale og nordlige strøk i Skandinavia her på værmeldingen for litt siden. :overrasket: Da er det godt å bo i sørlige strøk. ;) Hadde ikke hatt noe i mot at det var enda litt mer sørlige strøk jeg da.

:overrasket: Håper jeg bor i sørlige strøk i forhold til den stormen din jeg og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...