Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du, er du ikke moderator mer? :klø:

Nei, det er lenge siden jeg slutta som det nå. Tiden strakk ikke til med både sykmelding og depresjon og moddejobb. Dessverre :tristbla: Jeg savner det masse da.

Skrevet

I mårra får jeg sove til kvart over 5 :hoppe:

Så deilig, det er jo å sove utpå det.

Skrevet

Vi har vært til svigermor i kveld. Hun hadde bakt muffins til smurfen og da han fikk muffins og Noddy på DVD var lykken fullkommen :hjerte:

Skrevet

:vinke:

(Jeg følger med selv om du ikke er modde lenger, skjønneru.. ;) )

Skrevet

ER DET BARE 65 DAGER TIL JUL!!! :sjokkert:

Ok, monja - har jo vært litt fraværende her, så jeg har ikke lagt merke til at du ikke er modde mer før nå jeg da... :sjenert:

Så du har sovet lenge i dag du - helt til kvart over 5. :ler: Vi var tidlig oppe i dag vi, og da var klokka halv 6! ;)

Håper du har en fin dag! :kose:

Skrevet

Åneeei, pliiiiiiiiiiis ikke begynn med disse nedtellingene dere igjen. Det er SÅÅÅ mye jeg skal gjøre før jul!!!

*rive seg i håret*

Skrevet
:vinke:

(Jeg følger med selv om du ikke er modde lenger, skjønneru..  ;) )

Jeg også! :vinke:

:kose: litt på Monja.

:kose::klem::kyss:

Savner dere masse :tristbla:

ER DET BARE 65 DAGER TIL JUL!!! :sjokkert:

Ok, monja - har jo vært litt fraværende her, så jeg har ikke lagt merke til at du ikke er modde mer før nå jeg da... :sjenert:

Så du har sovet lenge i dag du - helt til kvart over 5. :ler: Vi var tidlig oppe i dag vi, og da var klokka halv 6! ;)

Håper du har en fin dag! :kose:

Dagen idag har vært hektisk og den er ikke ferdig enda.

Men de har vært fin da.

:klem:

Åneeei, pliiiiiiiiiiis ikke begynn med disse nedtellingene dere igjen.  Det er SÅÅÅ mye jeg skal gjøre før jul!!!

*rive seg i håret*

Da skal jeg ikke legge inn julegavelista mi riktig enda :sjenert:

Skrevet

Bare innom en snartur. Har vært på jobb fra 6 - 9, henta lillebror på flyplassen klokka 10 (gjett om smurfen ble stor i øya da flyet kom :overrasket: ) og var sammen med han til 15. Nå lager mannen taco, så skal jeg slappe av litt før jeg skal jobbe fra 19.30 til 23.30 (sykmeldt ja :roll: )

Skrevet

God morgen!!!

Idag kom en liten smurf tassende inn til oss klokka 5 :overrasket: Da kravla han opp til meg og mannen og atter en gang lå jeg skvisa inn i veggen mens han holdt seg fast i håret mitt *au*

Jeg lirka meg ut av grepet hans og snek meg over på mannen sin side. Der lå vi da, tett omslynget :hjerte: på en madrass mens smurfen okkuperte den andre madrassen alene :ler:

Men halv 8 kom vi oss opp, og jeg føler meg fyllesyk *sukk*

Skrevet

Men halv 8 kom vi oss opp, og jeg føler meg fyllesyk *sukk*

:ler: Å, jeg husker den følelsen da jenta mi sto opp gryyyyytidlig ! Hadde nesten glemt hvordan det var... Hun er jo nå 10, og sover gjerne lengre enn meg i helgene. :)

Skrevet

Julegaveliste? :overrasket:

*sukk*

:ler:

Joda, du får bare legge ut du om du vil. :klem:

Skrevet

Idag fikk jeg siste pakken fra Kids Pyjamas :hoppe:

Men "Biler" pysj til nevøen vår. Blir ikke vi verdens kuleste onkel og tante? :sjarmor:

Skrevet

Mannen og smurfen har vært i svømmehallen og smurfen blir bare tøffere og tøffere. De koser seg masse i vannet begge to, men neste helg tror jeg kanskje det blir en badepause.

Selv var jeg på fødeavdelinga og besøkte kusina mi. Hun har termin 2. november, men ble innlagt i går kveld for de trodde hun hadde blodpropp i beinet. Hun skal settes igang i morgen så snart kommer Torsteins nye tremenning til verden.

Da jeg var der traff jeg mamma's kusine og. Hun hadde jammen termin i går hun. Så jeg venter på en ny tremenning jeg og.

Skrevet

Bare innom for å oppdatere meg litt! :)

Håper det går bedre og at du snart føler deg frisk og rask igjen! :klem:

Skrevet

God morgen!!!

JO, jeg la meg klokka 21, og jeg sovna som en stein. Og bra var det, for fra klokka 4 til 8 hadde vi tre bæsjbleier (sikkert mye tandoori der ) og en lysvåken gutt. Tror kanskje vi har sovet en time eller så mellom 4 og halv 8.

Vi har spist vaffel til frokost, nå er smurfen i seng og vi slapper av. Fyrer i ovnen og burde ha rydda litt. Har allerede vaska en maskin med klær som jeg må henge opp.

Nydelig vær ute idag, men litt kaldt, ca 4 grader.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...