monja Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #10642 Skrevet 19. oktober 2006 Du, er du ikke moderator mer? :klø: ← Nei, det er lenge siden jeg slutta som det nå. Tiden strakk ikke til med både sykmelding og depresjon og moddejobb. Dessverre Jeg savner det masse da.
monja Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #10643 Skrevet 19. oktober 2006 I mårra får jeg sove til kvart over 5 Så deilig, det er jo å sove utpå det.
monja Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #10644 Skrevet 19. oktober 2006 Vi har vært til svigermor i kveld. Hun hadde bakt muffins til smurfen og da han fikk muffins og Noddy på DVD var lykken fullkommen
Hilde Skrevet 19. oktober 2006 #10645 Skrevet 19. oktober 2006 (Jeg følger med selv om du ikke er modde lenger, skjønneru.. )
Gjest Gjesta Skrevet 20. oktober 2006 #10647 Skrevet 20. oktober 2006 ER DET BARE 65 DAGER TIL JUL!!! Ok, monja - har jo vært litt fraværende her, så jeg har ikke lagt merke til at du ikke er modde mer før nå jeg da... Så du har sovet lenge i dag du - helt til kvart over 5. Vi var tidlig oppe i dag vi, og da var klokka halv 6! Håper du har en fin dag!
Midnattsol Skrevet 20. oktober 2006 #10649 Skrevet 20. oktober 2006 Åneeei, pliiiiiiiiiiis ikke begynn med disse nedtellingene dere igjen. Det er SÅÅÅ mye jeg skal gjøre før jul!!! *rive seg i håret*
monja Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #10650 Skrevet 20. oktober 2006 (Jeg følger med selv om du ikke er modde lenger, skjønneru.. ) ← Jeg også! ← litt på Monja. ← Savner dere masse ER DET BARE 65 DAGER TIL JUL!!! Ok, monja - har jo vært litt fraværende her, så jeg har ikke lagt merke til at du ikke er modde mer før nå jeg da... Så du har sovet lenge i dag du - helt til kvart over 5. Vi var tidlig oppe i dag vi, og da var klokka halv 6! Håper du har en fin dag! ← Dagen idag har vært hektisk og den er ikke ferdig enda. Men de har vært fin da. Åneeei, pliiiiiiiiiiis ikke begynn med disse nedtellingene dere igjen. Det er SÅÅÅ mye jeg skal gjøre før jul!!! *rive seg i håret* ← Da skal jeg ikke legge inn julegavelista mi riktig enda
monja Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #10651 Skrevet 20. oktober 2006 Bare innom en snartur. Har vært på jobb fra 6 - 9, henta lillebror på flyplassen klokka 10 (gjett om smurfen ble stor i øya da flyet kom ) og var sammen med han til 15. Nå lager mannen taco, så skal jeg slappe av litt før jeg skal jobbe fra 19.30 til 23.30 (sykmeldt ja )
monja Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #10653 Skrevet 21. oktober 2006 God morgen!!! Idag kom en liten smurf tassende inn til oss klokka 5 Da kravla han opp til meg og mannen og atter en gang lå jeg skvisa inn i veggen mens han holdt seg fast i håret mitt *au* Jeg lirka meg ut av grepet hans og snek meg over på mannen sin side. Der lå vi da, tett omslynget på en madrass mens smurfen okkuperte den andre madrassen alene Men halv 8 kom vi oss opp, og jeg føler meg fyllesyk *sukk*
Gjest gjesta Skrevet 21. oktober 2006 #10654 Skrevet 21. oktober 2006 Men halv 8 kom vi oss opp, og jeg føler meg fyllesyk *sukk* ← Å, jeg husker den følelsen da jenta mi sto opp gryyyyytidlig ! Hadde nesten glemt hvordan det var... Hun er jo nå 10, og sover gjerne lengre enn meg i helgene.
Midnattsol Skrevet 21. oktober 2006 #10655 Skrevet 21. oktober 2006 Julegaveliste? *sukk* Joda, du får bare legge ut du om du vil.
monja Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #10657 Skrevet 21. oktober 2006 Idag fikk jeg siste pakken fra Kids Pyjamas Men "Biler" pysj til nevøen vår. Blir ikke vi verdens kuleste onkel og tante?
monja Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #10658 Skrevet 21. oktober 2006 Mannen og smurfen har vært i svømmehallen og smurfen blir bare tøffere og tøffere. De koser seg masse i vannet begge to, men neste helg tror jeg kanskje det blir en badepause. Selv var jeg på fødeavdelinga og besøkte kusina mi. Hun har termin 2. november, men ble innlagt i går kveld for de trodde hun hadde blodpropp i beinet. Hun skal settes igang i morgen så snart kommer Torsteins nye tremenning til verden. Da jeg var der traff jeg mamma's kusine og. Hun hadde jammen termin i går hun. Så jeg venter på en ny tremenning jeg og.
Leo Skrevet 21. oktober 2006 #10659 Skrevet 21. oktober 2006 Bare innom for å oppdatere meg litt! Håper det går bedre og at du snart føler deg frisk og rask igjen!
monja Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #10660 Skrevet 22. oktober 2006 God morgen!!! JO, jeg la meg klokka 21, og jeg sovna som en stein. Og bra var det, for fra klokka 4 til 8 hadde vi tre bæsjbleier (sikkert mye tandoori der ) og en lysvåken gutt. Tror kanskje vi har sovet en time eller så mellom 4 og halv 8. Vi har spist vaffel til frokost, nå er smurfen i seng og vi slapper av. Fyrer i ovnen og burde ha rydda litt. Har allerede vaska en maskin med klær som jeg må henge opp. Nydelig vær ute idag, men litt kaldt, ca 4 grader.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå