Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet
Oh my god. Blir kanskje ikke den nye favorittjulesangen min. :ler:

Du tror ikke det nei? :ler:

Vi er nok bra enige der. Spørs om de får solgt så mange jule CD'er i år :ler2:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått mail fra KidsPyjamas om at begge pakkene mine er sendt :hoppe:

Skrevet
CILLA!!!

Har du fått pysjene?

JA!!

Men det manglet en :frustrert:

Postmann Pat pysjen! Har sendt mail så satser på det ordner seg!

Fikk også Brannmann Sam og Thomastoget pysj + Thomas hettejakke! Er kjempefornøyd og har sendt de til min nevø som er 2 år neste uke *tante er stolt over gaven hun har funnet til lillegullet*

Skrevet

Æsj, så kjipt at det manglet en da. Så typisk. Hvordan var kvaliteten?

Skrevet

Kvaliteten virket helt OK, vanlig pysj stoff, og hettejakken virket veldig bra.

Har pakket det ned og sendt det allerede.

Så lenge jeg får den pysjen som manglet (som får bli en del av julegaven til samme gutt) så kommer jeg til å bestille flere pysjer der!

Pysjene ble sendt på fredag og kom i dag!

Skrevet

Gleder meg veldig til å få hettejakkene. Vi bestilte både en rød og en blå til smurfen, så han blir nok lykkelig etter å ha fått dem.

Skrevet

Nå har vi spist pannekaker med blåbær på :sikle: Og smurfen diver visst og ta oppvasken høres det ut som på pappa'n :ler: Han drar jo stolen inntil benken selv nå og skrur på vannet. Der griser han og styrer fælt ja. Skylder på at han må vaske fingre - hele tiden :ler:

Har hatt to sammenstøt idag, smurfen og jeg (vi har vært hjemme på grunn av oppkast en gang i morges, men heldigvis ikke noe mer), men stort sett har vi kost oss masse. Spist vaffel til lunsj og pannekaker til middag.

Og nå skal vi ut å gå tur, for jeg fikk skritteller i posten idag.

Skrevet

Leter fortsatt etter EL. Skulle normalt ha kommet rundt den 8. oktober, men nei. I forigårs, i går og idag har jeg fått et svakt svakt strek på testen, men jeg vet ikke jeg nei. Vil nok bli en syklus på over 40 dager denne gangen *sukk*

Skrevet

Så vittig - Brage gjør akkurat det samme som Torstein, drar stolen bort til benken og står og "vasker opp" :ler:

Kjedelig med lang syklus... første gang du tester for EL nå eller?

Håper du får orden på det :kose:

Var skrittelleren bra eller?

Skrevet

Skrittelleren var helt OK. Ikke sånn topp, for du kan ikke stille inn den med tanke på høyde, vekt, skrittlengde etc. Men går du med normale skritt er den helt grei. Til nå har jeg gått litt over 7500 skritt, men det er ikke reelt ettersom skrittene når jeg jobber ikke er 60 cm. Uansett gir det jo en pekepinn på hvor mye jeg går da.

Jeg har testa etter EL en stund nå, og forrige gang hadde jeg klart positiv test den 11. september. Nå har jeg bare fått svake streker, så om den har gått meg hus forbi denne gangen aner jeg ikke. Men jeg stresser ikke altså. Det blir når det blir ;)

Idag er det kaldt. 1,5 grader i morges *brrrr*

Nå tenner jeg i ovnen og håper det blir varmt her snart.

Skrevet

Snuppene mine er ute og flyr mens jeg har rydda og pjuska litt her inne. Vaska en maskin med klær, og satt på en oppvaskmaskin.

2 dager til helg :hoppe:

Skrevet

Fy fader, det var kaldt her da jeg kom hjem idag. Hele 15 grader inne *brrrrr* Så nå fyrer jeg som bare det.

Måtte jobbe lenger enn de tilmålte 3 timene idag, fordi hun som er vikar for meg ikke kom på jobb - uten å gi beskjed :frustrert: Så da tenker jeg jo på henne som jobber i tospann med meg og hjalp henne litt ekstra. Så klokka ble 11.30 istedet for 08.30.

Skrevet

Skrittelleren min sier akkurat nå - 11 792 skritt :sjarmor:

Skrevet

Jeg måtte krype til korset og sette på panelovnen på kjøkkenet. Første gangen i høst vi varmer opp med strøm.

Skrevet

Nå er mannen og smurfen kommet hjem. Og smurfen hadde med pakke til meg, som han hadde funnet i postkassa. De første pysjene og hettegenseren fra KidsPyjamas har kommet :hoppe: Så nå labber han rundt i overdelen til sin pysj - med Noddy på Men den kan jo fint brukes som genser og da. Tviler på at vi får den av han mer :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...