Charmina Skrevet 7. oktober 2006 #10501 Skrevet 7. oktober 2006 Synes alt går på tverke for tiden jeg. I kveld har jeg og mannen snakka litt og funnet ut at vi kanskje ikke har noen framtid sammen..... ← uff så trist det var å lese akkurat det da! Håper dere finner ut av ting Monja. Innimellom er alt tøfft med både unger og det hele. Ikke så lett å være kjærester midt oppi alt som foregår. Tenker på deg
Fibonacci Skrevet 7. oktober 2006 #10502 Skrevet 7. oktober 2006 Uffameg vennen, trist å høre! Synes det er et godt tegn at dere snakker om ting jeg, håper at dere finner ut av det
Charmina Skrevet 7. oktober 2006 #10503 Skrevet 7. oktober 2006 Måtte bare innom med en ekstra klem jeg
monja Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #10504 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg synes vi krangler hele tiden, men det synes ikke han. Hvordan er det mulig da? Legger han ikke merke til det eller? Han hadde ikke noe godt svar på det gitt. Og jeg som aldri skulle kjefte og smelle framfor Torstein Det har jeg gjort x antall ganger nå og jeg knuses av dårlig samvittighet Han skal ikke vokse opp i et hjem der det krangles hele tiden. Hva vi krangler om? Alt.... føler meg premenstruell hele tiden. Kan godt være at det kommer av at jeg er sliten, men da har jeg i såfall vært det en stund. Jada, jeg greide å slenge ut spisebordet (vi har to da og mannen har lovt å bære det reservebordet vårt ned i kjelleren i x antall uker nå) på gårdsplassen isted Jeg er jammen glad vi ikke har naboene tett innpå oss - og at det er mørkt
Gjest Gjesta Skrevet 7. oktober 2006 #10505 Skrevet 7. oktober 2006 Synes alt går på tverke for tiden jeg. I kveld har jeg og mannen snakka litt og funnet ut at vi kanskje ikke har noen framtid sammen..... ← Uff da Monja, så leit å lese Nå vet jo jeg minimalt om både barneoppdragelse og forholdet deres i mellom, men kan det ikke være et utslag på trassen lillegutt er gjennom? Jeg kan bare forestille meg hva det gjør med et forhold, men blir det ikke litt feil å kaste inn håndklede nå da? Hadde det ikke vært bedre å la gutten komme over trassalderen først slik at familien får komme tilbake til normal gjenge igjen og heller ta et standpunkt til det etterpå? Jeg aner ikke jeg altså
Midnattsol Skrevet 7. oktober 2006 #10506 Skrevet 7. oktober 2006 Synes alt går på tverke for tiden jeg. I kveld har jeg og mannen snakka litt og funnet ut at vi kanskje ikke har noen framtid sammen..... ← Huff, forferdelig trist å lese. Jeg håper virkelig ikke det blir sånn.
monja Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #10507 Skrevet 8. oktober 2006 Vi snakka en del sammen i går kveld/natt, og har kommet fram til at vi skal prøve å skjerpe oss begge to. Gjøre husarbeid vi ser skal gjøres, ta oss like mye av lillemannen, IKKE kjefte foran han, og så skal mannen prøve å gjøre ting han har utsatt for å unngå mas. Kanskje går det seg til, vi får se, men jeg gir ikke opp
shatika Skrevet 8. oktober 2006 #10508 Skrevet 8. oktober 2006 Håper det ordner seg for dere Monja. Det er nok turbulent i alle forhold av og til, men bare man gir det litt tid og er flinke til å prate sammen så løser det seg som regel. Dette kommer til å gå bra skal du se Kanskje dere trenger å komme dere bort på en ferietur eller noe sånt, bare dere to, og få tid til å bare være kjærester?
Havfrua Skrevet 8. oktober 2006 #10509 Skrevet 8. oktober 2006 Leit å lese at du og mannen har det litt tungt for tiden. Kjempebra at dere har fått satt dere ned og snakket skikkelig sammen, det kommer som regel mye bra ut av god kommunikasjone. Håper det bedrer seg for dere.
Charmina Skrevet 8. oktober 2006 #10510 Skrevet 8. oktober 2006 Fint at dere fikk snakket litt sammen da - det er jo så viktig! Men jeg måtte le da jeg leste om det bordet, for jeg kjenner meg sånn igjen i måten å reagere på Tenker på deg
monja Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #10511 Skrevet 8. oktober 2006 Det er så typisk at jeg reagerer så dramatisk, Charmina. Tror det må være dere smurfen har arvet det
monja Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #10512 Skrevet 8. oktober 2006 Nå har mannen tatt med seg smurfen i bassenget her for å bade. Tror det gjør dem godt. Selv er jeg allergisk mot klor så jeg får nok pent sitte på sidelinjen eller vente hjemme. Akkurat nå er jeg på bredbåndet til svigers. Skal sende x antall bilder til Elkjøp.
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #10513 Skrevet 8. oktober 2006 Ojda...dette var trist nytt... Men jeg må si meg enig Alwa her - vil jo tro at det er slitsomme tider med tanke på jobben din og trassinga til Torstein. Hverdagen er vel ikke akkurat normal for tida, og det kan jo gå ut over forholdet. Men nå vet jo ikke jeg hvordan dere har hatt det til nå, men siden dere har planlagt å prøve å få en baby snart igjen, så kan det jo ikke ha vært så ille så lenge, mener jeg... Og jeg må bare spørre...det har ikke noe med A å gjøre eller?
meta Skrevet 8. oktober 2006 #10515 Skrevet 8. oktober 2006 Næmmen kjære deg så leit da Monja!! Håper dere får det til å fungere igjen. Men som nevnt.. Du har jo hatt det tøft på jobb i det siste og det virker jo inn på hvordan du har det generelt og da også på forholdet. Håper dere klarer å rydde opp og få det bra sammen. At dere har hatt en lang prat og funnet positive ting med hverandre, høres jo ut som en veldig fin start!
monja Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #10516 Skrevet 8. oktober 2006 Og jeg må bare spørre...det har ikke noe med A å gjøre eller? ← Har ingenting med A å gjøre. Har ikke sett han siden han kalte meg "helvetes kjerring" for..... lenge siden. Makan *snurt* Det er godt mulig at det er en kombinasjon av alt som gjør meg til dette monsteret. Jeg skal til legen på tirsdag, men det er fortsatt vikar for fastlegen min, pga jakta Min lege kommer tilbake den 16. og jeg skal snakke med han om alt dette. Deilig å ha noen å snakke med. Men jeg og mannen hadde en lang samtale i natt, men mye tårer, men ikke noe kjefting. Vi fant "feil og mangler" hos begge - som vi kan, og skal, rette på. MEN vi fant og MYE positivt og det er viktig. I bunn og grunn var det vel mest positive ting da. Føler vi kom godt igang iallefall.
monja Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #10517 Skrevet 8. oktober 2006 Vi har bestemt oss for å være enda mer "det skjer om det skjer" med tanke på babylaginga. Ikke noe aktiv prøving før på nyåret. Må bruke litt tid på å samle tanker og komme i gjenge igjen. Meta!
monja Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #10519 Skrevet 8. oktober 2006 Ble "bare" litt over 280 bilder fra september og til nå i oktober
monja Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #10520 Skrevet 8. oktober 2006 HER skal jeg nok finne mye fint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå