Ikita Skrevet 16. september 2006 #10343 Skrevet 16. september 2006 Ønsker deg en super helg av den som er igjen Fått med deg at det er fest gjennom jobben den 11 ?? Nye skjefen som har fikset Hun virker mega grei , håper det blir orden på ting nå .
monja Skrevet 17. september 2006 Forfatter #10347 Skrevet 17. september 2006 Fest den 11.? Er ikke det en onsdag da? :klø:
monja Skrevet 17. september 2006 Forfatter #10348 Skrevet 17. september 2006 Jeg har ikke vært noe særlig her i det siste ser jeg
monja Skrevet 17. september 2006 Forfatter #10349 Skrevet 17. september 2006 Har ikke gjort så mye i helga. På fredag var mannen på jakt og på ettermiddagen fikk vi besøk av bestekompisen hans - smurfens gudfar - samboeren og gutten hennes på 6 år. Imponert over hvor godt en gutt på 6 og en gutt på 2 leker sammen. Vi fikk gode nyheter da - de skal ha baby i januar. Hennes andre, hans første Det var koselig. På kvelden ville ikke smurfen sove før i 22 tiden. Så våkna han igjen klokka 23 og var HYSTERISK. Sto midt på soveromsgulvet sitt og virkelig hyyyyylte. Jeg tok han inn på soverommet vårt og la han i dobbeltsenga. Skulle roe han ned litt der. Umiddelbart da han fikk hodet på puta sovna han. Lurer på om han egentlig var våken jeg. Jeg la meg ved siden av han og sovna. Mannen lot oss ligge sånn og la seg på gjesterommet da han la seg. Han skulle egentlig legge smurfen over i senga si igjen men var redd for å vekke han. Vi sov godt sønnen og jeg, til klokka halv åtte på lørdagen.
monja Skrevet 17. september 2006 Forfatter #10350 Skrevet 17. september 2006 På lørdag var vi hjemme store deler av dagen. Hele familien sov i 3 timer midt på dagen Hadde sikkert behov for det da Så dro vi på hytta til mamma og pappa for ryktene sa at de var der og jobba litt. Og det stemte det. Herlig varmt på ettermiddagen så vi satt ute og smurfen fikk rast fra seg. Det var "mormor! mormor! mormooooooor!" i et par timer det Mirakelet skjedde og han sovna som en stein klokka 20. Han har jo ikke vært i seng før tidligst 22 noen kvelder denne uka. Det var deilig å endelig få en voksenkveld.
monja Skrevet 17. september 2006 Forfatter #10351 Skrevet 17. september 2006 Idag skulle gubben på jakt igjen. Totalt unødvendig spør du meg og vi hadde en liten krangel om det i 5 tiden i morges. Men jeg gikk og la meg igjen og han dro avgårde. Jeg var ganske snurt for at han ikke prioriterer familien sin på en søndag (stikker ganske dypt det der). Trodde jeg fikk hjertestans i morges. Klokka kvart over 6 SMALT det noe så jævlig (unnskyld språket ) utenfor her. Ikke bare en, men TO ganger Da jeg titta ut av vinduet så jeg en hjort som tumla framover noen meter før den falt om Helvetes hjortejeger som jakter rundt husveggene til folk, og så midt på natta da Så tidlig på en søndag er natt, natt, natt..... Sverger på at jeg hadde vridd rifla om halsen på vedkommende om jeg hadde vært påkledd og ikke halvveis i koma. Og selvfølgelig våkna smurfen da Etter en brå start på dagen så jeg og smurf og en del episoder av Elias, og spiste knekkebrød med brunost til frokost. Vel, han ville ha mest melk han da. I 10 tiden prøvde jeg å legge han, men overtrøtt og uvillig som han var ble det ikke noe soving før klokka 12. Men han romsterte da på rommet og jeg la han tilbake i senga x antall ganger. Han sov litt over en time og så spiste vi lunsj. Nystekte vafler og kakao til drikke. Jammen kan vi kose oss når vi er hjemme alene ja 16.30 kom mannen hjem og da ble det middag 17.30. Etter det gikk far og sønn i fjøset til naboen for å være med på kveldsstellet. Smurfen fikk en egen bøtte med for som han ga til kalvene og så fikk han gi kyrne gress. Snakk om å være stolt da han kom hjem og fortalte om "kua" Skal se at gutten blir cowboy Nå har han ligget i senga en times tid, men skal ikke sove Jeg skal snart logge av for å være litt sosial tenkte jeg.
monja Skrevet 17. september 2006 Forfatter #10352 Skrevet 17. september 2006 Har IKM i morgen, men ingen tegn til tanta enda. Ettersom jeg hadde så sein EL har jeg regna meg fram til 34 dagers sykluser, så da er vel IKM først den 24. september da?
søndagsengel? Skrevet 17. september 2006 #10353 Skrevet 17. september 2006 Det høres ut som en fin helg, både med og uten mannen! Vafler og kako til lunsj hørtes jo så deilig ut!! Koselig å oppdatere seg litt her igjen! Er det lov til å jakte helt innpå huset til folk da? Stakkars Smurfen som hylskrek, han hadde vel kanskje mareritt da? Spennende med IKM i morgen! Skal se dere og det gravide venneparet deres får lekekamerater! Ha en fin uke!
monja Skrevet 17. september 2006 Forfatter #10354 Skrevet 17. september 2006 Er det lov til å jakte helt innpå huset til folk da? Spennende med IKM i morgen! Skal se dere og det gravide venneparet deres får lekekamerater! ← Det er ikke lov å jakte så nærme hus. Tror man sier max 300 meter unna, men her på landet er det jo ingen som bryr jeg. Jaget vekk en som satt på post under et tre i hagen vår i fjor Denne syklusen er vi garantert ikke gravide. Har ikke vært noe rett og slett fordi jeg skal finne ut av denne syklusen min.
monja Skrevet 18. september 2006 Forfatter #10355 Skrevet 18. september 2006 Jeg har vondt i ryggen. Kanskje tanta er i anmarsj likevel. Nåja, jeg burde kanskje stått opp og kjent om det ble bedre da
monja Skrevet 20. september 2006 Forfatter #10357 Skrevet 20. september 2006 Det ble bedre Lønner seg ikke å ligge for lenge tydeligvis.
monja Skrevet 20. september 2006 Forfatter #10358 Skrevet 20. september 2006 God morgen.....eller, iallefall morgen Og for en morgen Ikke nok med at smurfen sovner i 22 tiden, han står opp klokka 5 Og da er det HYLING hele tiden. Han skal ha alt mulig, men når han får det kaster han det i gulvet og hyler om mulig enda mer. Herregud, jeg blir gaaaaal.... Jeg skjønner rett og slett ikke hva som går av han, og nå er det blitt sånn at jeg gruer meg til kvelden for han er helt umulig. Så tenker jeg som så at kanskje vi skal sette opp sprinkelsenga igjen, men da føler jeg at han "vinner" på en måte i og med at jeg gir opp - og det blir ikke aktuelt Så sånn sett har jeg bestemt meg for å overvinne han. Og som om ikke det er nok hadde jeg og gubben oss en skikkelig krangel i dag og det gjør liksom ikke dagen noe bedre Men ellers har jeg det bra da
monja Skrevet 20. september 2006 Forfatter #10359 Skrevet 20. september 2006 Vel, idag drar vi til Trondheim så jeg er ikke hjemme før i morgen kveld iallefall. Ha en fin onsdag og torsdag alle sammen.
Gjest gjesta Skrevet 20. september 2006 #10360 Skrevet 20. september 2006 God tur til Trondheim. Noen tegn til tanta enda?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå