Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ja, de er herlig. Så mye energi og for en oppfinnsomhet.

Jeg er forelsket i min 2 åring :hjerte:

Jeg hører "alle" foreldre si at den dagen de får barn opplever de følelser de aldri har hatt for noen før. Akkurat som en skikkelig forelskelse. Er det slik at denne forelska følelsen er der konstant uansett om adrenalinet pumper og man er drittsliten av å si; nei, eller er det en følelse som mer kommer og går?

Jeg lurær bare :sjenert:

Også skulle jeg egentlig inn hit for å ønske god helg :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God helg Monja, husk å sette deg ned og ta en pust innimellom slagene :)

:klem:

Skrevet

Den forelskelsen er der hele tiden, Alwa, men det er enda sterkere når man ikke er sliten og lei av å være "sur mamma".

Skrevet
God helg Monja, husk å sette deg ned og ta en pust innimellom slagene :)

Det skal jeg huske.

Nå må jeg ile :ler:

Skrevet

Ønsker dere en strålende helg!!

Håper dere får en fin bursdags feiring i helga :)

Skrevet

Det er blitt 9. september.....dagen da lillegullet mitt ble født for 2 år siden.

To år som har gått som et blaff. Ikke aner jeg hvor dagene har blitt av, men vi har da fått lov til å følge denne lille supersjarmøren gjennom en vanvittig utvikling. Fra liten og hjelpesløs baby til en rakker som bruker dagen til å finne på rampestreker og sjarmere om hverandre.

Akkurat nå, for 2 år siden, lå jeg og mannen i en deilig dobbelseng på sykehuset. Lite visste jeg om at riene skulle starte om en time, og at du skulle ut til oss 6 timer etterpå. Vi var jo sikre på at dette kom til å ta dager.

Etter en rask og grei fødsel fikk jeg deg på magen, så liten, men med stemmeprakt vi har fått høre mye av i ettertid.

Det første pappa'n din sa da du ble født var: "Heldigvis kom han før fuglejakta" (som starter 10. september) :ler:

Du har gitt oss så mye disse to årene, lille venn, og vi er så utrolig glade i deg. Vi gleder oss masse til de kommende årene og før vi vet ordet av det er nok babyen vår voksen.

Håper du får en flott bursdag!

:bursdag: GRATULERER SÅ MYE MED 2 ÅRSDAGEN, SMURFEN VÅR!!!! :bursdag:

Skrevet (endret)

:bursdag:

GRATULERER MED DAGEN, SMURF!!

Håper du får en alletiders dag!

Endret av April
Skrevet

:hoppe: :hoppe: Hipp hurra for Torstein :klappe::klappe:

:bursdag::bursdag: Gratulerer så masse med dagen! :bursdag::bursdag:

:bursdag: Håper du får en super dag :bursdag:

:klem1: fra Milla Sofie og mammaen

Skrevet

Nå har vi vært på en hektisk byrunde. Svigermor skulle kjøpe sko til smurfen, så nå er vi hjemme med Viking Goretex sko. Vet ikke helt om jeg likte dem (syntes de var traudige å få på), men det er jo ikke jeg som skal bruke dem. Og skjærer det seg helt får vi heller kjøpe et par andre sko. Utvalget var, mildt sagt begredelig *sukk* I tillegg får han noen par Ulvang sokker fra henne.

Vi kjøpte og litt ekstra til maten idag.

Vi serverer jegergryte med reinskjøtt, potetmos og grønnsaker. Og for ikke å glemme tyttebær :sikle:

Vi har og bakt Kvæfjordkake, så får vi ta opp litt kanelsnurrer i tillegg. Orker ikke å bake sjokoladekake idag. Det får bli i morgen. Men vi har et stykke fryst som Torstein skal få sette lys på da :sjenert:

Skrevet

Gratulerer med 2-årsdagen Torstein! :bursdag::flagg::gave::hoppe:

Håper du får en kjempefin dag! Og masse fine gaver :sjarmor:

Skrevet

:bursdag: GRATULERER SÅ MYE MED 2 ÅRSDAGEN, TORSTEIN! :bursdag:

HÅPER DERE HAR EN KJEMPEFIN DAG!

Skrevet (endret)

Tusen takk for koselige hilsener, jenter :kyss:

Sliten..... Det tar på å holde bursdag. Stressa litt med middagen, og så oppvask, så masse styr med unger som leker (selv om det var bare to stykker :sjenert: ). Men nå er alle dratt hjem, det var utrolig koselig, bursdagsbarnet fikk sinnsykt masse fine gaver :Nikke: , nå er han snart i seng og jeg slapper av med en snartur på nett ;)

Tuuuusen takk for flotte gaver, Kverula m/fam. Han har med seg begge bøkene i senga og genseren og lua (og vottene) var knalltøffe. Traktor gjorde virkelig suksess :tommel::klem:

Endret av monja
Skrevet

Selskapet, middagen og kakene fikk vi masse skryt av :rodme:

Og i morgen er det barneselskap. Egentlig tenkte jeg å la Torstein få fri på mandag, men da skal de feire i barnehagen, så det går nesten ikke det heller.

Skrevet

Tusen takk for det, TT :klem:

Idag er det barneselskap. Prøvde å legge snuppen i rett tid igår, men han sovna ikke før 22.00. Sikkert høy på sukker :ler: Og så lå han ikke lenger enn klokka 7 i morges :overrasket::Gjesp:

Og jeg som satt oppe helt til midnatt og glana på artistgallaen på TV2. Ja, jeg duppa kanskje litt innimellom :ler:

Vi har lagt han for dupp nå, men sove? Nei, ikke denne karen. Han ligger i senga og ser i bøker og tegner på et sånt magnetisk tegnebrett han har. Håper han bestemmer seg for å duppe litt snart da.

Mannen er igang med å bake sjokoladekake og jeg vurderer å stå opp for å ta meg litt frokost snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...