Malou Skrevet 4. september 2006 #10241 Skrevet 4. september 2006 Jeg gleder meg på en måte til å fyre opp i ovnen, for det er så koslig. På en annen måte så synes jeg det er litt tidlig ennå. Ellers dvs det syntes jeg i allefall i forrige uke når det var august, men nå er det jo september. Det ser heldigvis ikke ut til at det er noe behov for å tenne opp i ovnen foreløpig denne uka, men hvis det hadde vært september i hele forrige uke...
Gjest miiip Skrevet 4. september 2006 #10243 Skrevet 4. september 2006 Kast deg på bølgen, slett dagboka di og start på nytt du også! Hmmm... Eller, det kommer jo an på om du helst vil ha KG-rekorden i lang dagbok eller blanke ark og fargestifter tell.
Fibonacci Skrevet 4. september 2006 #10244 Skrevet 4. september 2006 Kjedelig med sykdom nå igjen! Vi prøver nå Sambucol for barn på Brage og håper det hjelper litt mot alt rusk og rask som går i barnehagen i hvert fall... Han har det jo med å bli syk annenhver uke og sånn orker jeg rett og slett ikke å ha det
monja Skrevet 4. september 2006 Forfatter #10245 Skrevet 4. september 2006 Nei, sånn er Brage og Torstein ganske like. Sykdom støtt og stadig. Hvordan får du Sambucol'en i Brage? Han liker det kanskje? Her frøses det utover som bare det. Og saft med sambucol vil han ikke ha. Skal kjøpe Eskimo 3 kids (eller hva det heter) på helsekosten tror jeg. Men han virker mye bedre i kveld altså. Hoster ikke eller noe. Sover så godt at. Jeg tror nok ikke jeg sletter dagboka mi. Den betyr en del for meg så den får nok stå enn så lenge. Har jo vurdert å skrive ut de 2600 sidene den teller (når man får det på papir)
monja Skrevet 4. september 2006 Forfatter #10246 Skrevet 4. september 2006 Taco Suppe 1/2 kg Karbonadedeig brunes 3 løk hakkes og stekes blanke i olje 2 bokser hakka tomater med hvitløk og basilikum 1 stor boks mais 2 poser taco krydder 1 1/2 liter Kjøtt buljong 2 ss Tomatpure Kokes i 1 time Serveres med Finello Light eller annen revet light ost, rømmekolle og Nacho chips denne oppskriften er til 4 pers.
monja Skrevet 5. september 2006 Forfatter #10247 Skrevet 5. september 2006 Jeg har fyrt opp i ovnen nå og, for det er høststorm ute idag *brrrr* Må snart ut å plukke opp sandkasseleker som flyter over hele gården plutselig. Får finne et mer lunt sted å legge dem tror jeg Har lagt sammen to stativer med klær, satt på en maskin med klær og har 36 boller til heving.
monja Skrevet 5. september 2006 Forfatter #10248 Skrevet 5. september 2006 Smurfen er i barnehagen idag. Han ble jo i kjempeform i går kveld og hosta ikke i natt. Idag var han i full spiker igjen, så jeg så ikke noen grunn til å holde han hjemme. Og mannen er og på jobb så det er liksom min dag dette Min dag for
Fibonacci Skrevet 5. september 2006 #10250 Skrevet 5. september 2006 Flott at Torstein er i form i dag! Brage liker Sambucol ja, han liker alt sånt han, til og med tran! Flink du er som baker og står i! Ha en fin dag vennen
Cilla Skrevet 5. september 2006 #10251 Skrevet 5. september 2006 Ida liker også veldig godt sambucol kids(den med bringebærsmak). Nå begynte hun og snørre litt og da gir jeg henne kur med 2 teskjeer i stedet for en, og da sier hun bare "mere sanatol" Hva er i eskimo 3 kids, sikkert omega 3, jeg burde egentlig gitt henne tran, men hun liker det ikke og jeg klarer ikke lukta så da er det veldig enkelt for meg og ikke prøve så veldig hardt....
Midnattsol Skrevet 5. september 2006 #10252 Skrevet 5. september 2006 "I dag var han full av spiker igjen." leste jeg.
monja Skrevet 5. september 2006 Forfatter #10253 Skrevet 5. september 2006 "I dag var han full av spiker igjen." leste jeg. ← Ja, vi får håpe det ikke skjer enda iallefall
Midnattsol Skrevet 5. september 2006 #10254 Skrevet 5. september 2006 Sitter du klistra foran TV`en nå? Eller har du kanskje sett dissse episodene som går nå allerede?
monja Skrevet 6. september 2006 Forfatter #10256 Skrevet 6. september 2006 Sitter du klistra foran TV`en nå? Eller har du kanskje sett dissse episodene som går nå allerede? ← Jeg har sett episodene før ja, men jeg ser dem igjen jeg
monja Skrevet 6. september 2006 Forfatter #10257 Skrevet 6. september 2006 SÅNN ser altså lille Suri Cruise ut. Det var masse hår
monja Skrevet 6. september 2006 Forfatter #10258 Skrevet 6. september 2006 Jeg sov til halv 11 idag jeg
Midnattsol Skrevet 6. september 2006 #10259 Skrevet 6. september 2006 Det var masse hår, ja. Og øynene til mora.
Fibonacci Skrevet 6. september 2006 #10260 Skrevet 6. september 2006 Snart bursdagsfeiring hos dere eller? Så rart at de små gutta våre blir 2 år, de er liksom ikke så små lengre! Lurer fælt på hva Brage skal få i bursdagsgave av oss. Det må jo nesten bli en bil! Ha en fin dag syvsoveren!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå