Arwen Skrevet 5. august 2006 #9681 Skrevet 5. august 2006 Det hjelper ikke når du svarer på alt jeg skriver da
monja Skrevet 5. august 2006 Forfatter #9683 Skrevet 5. august 2006 Iallefall ikke når det kommer to svar på alt du skriver
monja Skrevet 5. august 2006 Forfatter #9684 Skrevet 5. august 2006 Hjemme igjen. Fikk handlet litt mat og Coops Blåbær-iste. Mannen min er helt hekta så jeg dro hjem 4 kartonger a 1,5 liter idag. Går nok ikke mange dager før det er tomt. Smurfen elsker den og så da så.... Ellers ble det litt mat til i morgen - etter planen skal vi grille. Greide å lure i smurfen en 3/4 skive loff med prim. Han er ikke sulten den lille. Fortsatt rundt 38,5 i feber (som egentlig ikke er feber). Nå sitter han og ser Noddy for ørtende gang Tydelig hvem som er den nye helten Elias er glemt for en stakket stund. Lurer på om han skal få ut å leke litt jeg :klø:
monja Skrevet 5. august 2006 Forfatter #9686 Skrevet 5. august 2006 Ble så inspirert av Tande - P på NRK at det ble på meg gitt Og bare 30 minutter etter ble det igjen Bare så synd det ikke er EL nå
monja Skrevet 5. august 2006 Forfatter #9687 Skrevet 5. august 2006 Mannen har lagt seg inne på smurfen sitt rom. Madrass på gulvet. Pappa'n er redd for gutten sin når han ikke er i form. Og nå har lillegull begynt å hoste og Da blir det vel tur til legen etterhvert likevel da.
monja Skrevet 5. august 2006 Forfatter #9688 Skrevet 5. august 2006 Nå har jeg fått halve småbarnsklubben på Babyprat til å sitte oppe i natten og diskutere Patrick Dempsey. Hjelper lite at et par av oss er hekta på Grey's Anatomy og forer de andre med bilder av Dr. Slurrrrp
Gjest Gjesta Skrevet 5. august 2006 #9690 Skrevet 5. august 2006 Så du har omsider oppdaget min kjære Patrick Dempsey du også....... Ja, da går jeg ut i fra at Can`t by me love er en av dine favorittfilmer
Fibonacci Skrevet 5. august 2006 #9692 Skrevet 5. august 2006 Si meg, hvordan blir man insirert av Tande-P til å ??? Så ikke på Hodejegerne i kveld jeg, gikk jeg glipp av noe? *forvirret og nysgjerrig* God bedring til smurfen!
monja Skrevet 6. august 2006 Forfatter #9693 Skrevet 6. august 2006 Så du har omsider oppdaget min kjære Patrick Dempsey du også....... Ja, da går jeg ut i fra at Can`t by me love er en av dine favorittfilmer ← Den er ikke min favorittfilm, men jeg har sett den i forrige årtusen. Regner med at den filmen får en real opptur nå. Men, Evelina, har du ikke nok med Jan Werner da? Eller skal det være en til hvert sitt bruk? DIN kjære Patrick Dempsey? PØH! ← Ja, der er jeg jammen enig med Malou (som alltid ) Si meg, hvordan blir man insirert av Tande-P til å ??? Så ikke på Hodejegerne i kveld jeg, gikk jeg glipp av noe? *forvirret og nysgjerrig* God bedring til smurfen! ← Ikkeno' å gå glipp av. Ekstremt kjedelig så da måtte vi finne på noe bedre å ta oss til
Gjest Gjesta Skrevet 6. august 2006 #9694 Skrevet 6. august 2006 Nok og nok, poenget er at jeg alltid oppdaget sånne kjekkaser før alle andre........ Jeg oppdaget fex George clooney LENGE før han ble superkjendis, han spilte først i serien "Søstre" på TVNorge, da spilte han en snill politimann som hjalp en jente som var blitt voldtatt. Etterpå spilte han jo barnelege i Akutten lenge før det tok av helt med Oceans eleven..... Jan Werner ER og blir min, det temaet er utdebattert
Cilla Skrevet 6. august 2006 #9695 Skrevet 6. august 2006 Nok og nok, poenget er at jeg alltid oppdaget sånne kjekkaser før alle andre........ Jeg oppdaget fex George clooney LENGE før han ble superkjendis, han spilte først i serien "Søstre" på TVNorge, da spilte han en snill politimann som hjalp en jente som var blitt voldtatt. Etterpå spilte han jo barnelege i Akutten lenge før det tok av helt med Oceans eleven..... Jan Werner ER og blir min, det temaet er utdebattert ← Samme hva du sier Evelina, så blir nok leeeeeenge til Jan W blir sett på som like sexy som Patrick og George
monja Skrevet 6. august 2006 Forfatter #9696 Skrevet 6. august 2006 Samme hva du sier Evelina, så blir nok leeeeeenge til Jan W blir sett på som like sexy som Patrick og George ← Det tror nok jeg og. Kan få ha han for seg selv for min del ja
monja Skrevet 6. august 2006 Forfatter #9698 Skrevet 6. august 2006 Tenkte du ble fornøyd med det svaret ja
monja Skrevet 6. august 2006 Forfatter #9700 Skrevet 6. august 2006 Denne fra God Morgen Noge er god, og enkel å lage. Stor eplekake 600 g mykt smør 600 g sukker 600 g hvetemel 4-5 ts bakepulver 10 egg 10 ss kaldt vann 10 epler sukker, kanel og hakkede mandler Rør smør og sukker lyst og lett. Bland inn hvetemel, bakepulver og egg. Kaldt vann røres i til slutt. Hell røren i en stor langpanne. Legg over eplebåter og dryss på sukker, kanel og hakkede mandler. Stek ved 180 grader, på nederste rille i 35-40 minutter. ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå