Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

monja da - her sitter vi og skriver meldinger til hverandre, og så forteller du ikke at du skal på sykehuset! :fy_fy: Jeg vil vite sånt, vettu!

Liker ikke at du kaster opp blod, høres ikke bra ut. Kan ikke gå i to uker uten å få sjekka det opp, så jeg håper virkelig at du må svelge et kamera i dag. :Nikke:

Og så håper jeg at alt står bra til - positivt at du ikke har vondt no' sted da! :kose:

:kyss:

Endret av Kverula
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble ikke noe av det :hoppe:

Men jeg fikk snakke med en lege jeg kjenner - som kan sånt, og han mente det ikke var nødvendig. Stress er nok grunnen mente han og sa jeg skulle kontakte han direkte om det ble verre eller vedvarte. Ja ja, jeg er nå egentlig litt lettet jeg da....

Skrevet
monja da - her sitter vi og skriver meldinger til hverandre, og så forteller du ikke at du skal på sykehuset! :fy_fy: Jeg vil vite sånt, vettu!

:sjenert:

Jeg var egentlig kommet tilbake da jeg skrev melding til deg. Var jo mer opptatt av hvordan kontrollen din hadde gått jeg da. Satser på at det går over av seg selv dette.

Skrevet

I morgen blir det nedetid på KG fra klokka 10. Godt jeg er på jobb :ler:

Skrevet

Blod? Har du kasta opp blod?? :overrasket:

Hjelpes..!

Skrevet

Vi snakker ikke om mengder her altså. Bare så det såvidt syntes liksom.

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, ja - får håpe det ikke blir mer av det da i hvertfall - da er det SPORENSTREKS til legen, monja! :fy_fy:

NEDETID PÅ KG I MORGEN??!!! :hakeslepp:

Skrevet

Leser du ikke informasjonen, Kverula? :ler: Tror da Gry alt har skrevet at KG blir nede en times tid.

Gjest Myztica
Skrevet

Godt det bare er en times tid i så fall, for da sover jeg enda :sjarmor:

Gjest Gjesta
Skrevet

Går glipp av sånt når man ikke bruker forum-forsiden...hvis ikke det står andre steder da... :sjenert: (Bruker kun Mine Innlegg, jeg...)

Skrevet

Bruker bare mine innlegg jeg og - stort sett, men jeg snapper nå opp sånt likevel :ler:

Nåja, nå er jeg hjemme på min supertreige stasjonære ISDN PC :sur:

Mannen og Torstein har gått til naboen for å låne sukker. Tenkte jeg skulle bake skuffkake idag, men så hadde jeg ikke sukker :klaske:

Så da sender jeg mannebeina ut på det oppdraget.

Har fått kost masse med smurfen idag. Jeg lå i senga og leste nyeste Foreldre og Barn og så kom han, kravle opp i senga vår og sa "mamma nuss". Så fikk jeg en stooooor nuss midt på munnen :grine2: :hjerte: Herlige lille pjokken min.......

Skrevet

Endelig ferdig med dagen. Det er fryktelig varmt ute, men ikke så varmt som i går. I går var det overskyet og 32 grader - og lummert. Akkurat som om lufta sto stille. Trodde kanskje det ble torden, men nei. Ikke i går heller :sur:

Skrevet

Kanskje på tide å dra hjem. I morgen kommer sviger hjem så da er det slutt på bredbånd :grine:

Skrevet

Vaaaarmt *pes*

Det var 25 grader alt klokka 10 så det tegner til å bli en varm dag. Varmere enn i går. Glad jeg er ferdig tidlig idag. Nuvel, jeg skal gjøre et par småting til før jeg kan si meg helt ferdig.

Skrevet

Idag kommer svigermor fra ferie, så nå holder gubben på å rydde og ordne litt mens jeg sitter her :flau:

Skrevet

Skulle egentlig på barselbesøk idag, men vi har bestemt oss for å vente til de kommer hjem fra sykehuset. Like greit det for det er grusomt varmt for tiden og venninne L er bra sliten stakkars. Tenker vi venter til over helga jeg.

Skrevet (endret)

Hei Arwen :vinke:

(jeg så deg nok ;) )

Endret av monja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...