monja Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #9442 Skrevet 13. juli 2006 Ettersom de ikke så noen særlig skade ble det ikke skrevet skademelding på stedet Men hun gikk med på å skrive skademelding etterpå da. Så nå håper vi bare at hun står ved det. Nå er jeg plassert i senga. Liiiitt trøtt ja Men bare en dag igjen til helg nå da
Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2006 #9443 Skrevet 13. juli 2006 Da håper vi hun holder ord! Sove godt da! Og god helg - "ser" deg vel ikke får den tid, siden vi reiser på hytta i morgen formiddag!
monja Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #9444 Skrevet 13. juli 2006 Jeg er her enda, selv om jeg burde sove nå. Ingen tegn til mensen enda. Nå er jeg bare 3 - 4 dager på overtid - igjen
Gullet26 Skrevet 14. juli 2006 #9446 Skrevet 14. juli 2006 Hallais..lenge siden sist her skjer det ting ja me både leger,bil og kjøkken.. Bilde??????????
søndagsengel? Skrevet 14. juli 2006 #9447 Skrevet 14. juli 2006 Herlige bilder av badesmurfen!! På overtid? Er ikke det bra da?
monja Skrevet 15. juli 2006 Forfatter #9449 Skrevet 15. juli 2006 Kjøkkenbilder kommer - om noen minutter
monja Skrevet 15. juli 2006 Forfatter #9450 Skrevet 15. juli 2006 KJØKKENBILDER!!!!! Ja, nå er vi endelig ferdige med kjøkkenet vårt. Bare noen få småting igjen så er vi heeeelt ferdige. Og nå er det tid for bilder Jeg kom jo såklart ikke på å ta før - bildene før vi begynte å romstere der inne ( ) så jeg håper dere ser bort fra rotet
monja Skrevet 15. juli 2006 Forfatter #9453 Skrevet 15. juli 2006 Mensen kom forresten idag, så denne gangen var det "bare" 4 dager over tiden.
lillesky Skrevet 15. juli 2006 #9455 Skrevet 15. juli 2006 Superlekkert! Synes det så pent ut før også jeg...
monja Skrevet 15. juli 2006 Forfatter #9456 Skrevet 15. juli 2006 Det var helt greit før og, men jeg ble så lei den mørke fargen. Hatt den i 4 år og det er nok for meg I kveld har vi sett DVD. "Brokeback Mountain" ble det denne gangen. Ikke den verste filem jeg har sett, men heller ikke den beste. Uansett er jeg imponert over skuespillerne. Sikkert ikke bare enkelt å lage "homse - cowboyfilm"
monja Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #9458 Skrevet 16. juli 2006 Mensen kom forresten idag, så denne gangen var det "bare" 4 dager over tiden. ← Nei, den kom visst ikke likevel.... :klø: God morgen! Idag fikk vi sove til klokka 8.30. Deilig. Da satt smurfen og imiterte en kråke i senga si Han brøler vel mer enn han "kra'er", men han synes det er morsomt selv iallefall Han har vært urolig i natt. Sikkert 2 års jeksler som presser på tror jeg. Han stikker stadig hånden i munnen og sikler som en gris. Ja ja, jeg trøster meg med at vi alt har 16 tenner så snart er vi ferdig med urolige netter. Huff, vi burde finne på noe idag. Det er jo siste fridagen til mannen og smurfen og. I morgen er det tilbake til barnehage og jobb for dem og. Jeg har akkurat regna ut at jeg skal jobbe mellom 48 og 53 timer til uka. Herlige ferietid *dåne*
monja Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #9460 Skrevet 16. juli 2006 teste? ← Tror nok ikke det er noen vits i å teste, for jeg kjenner at den er der. Sikkert litt treig med å komme igang bare Nå har vi bestemt oss for at til jul skal smurfen få seg ny seng, men for å være sikker på at han kommer til å sove i den tror jeg vi får sette på en sengehest og. Gleder meg til å bli kvitt sprinkelsenga nå. Håper bare han vil ligge i annen seng til vinteren da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå