Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk for mange koselige hilsener jenter..... Jeg er hjemme - til tross for at vi skulle vært i Hedmark nå. Torstein er syk og ferien ser ut til å gå rett i dass :grine:

Jeg er så lei meg at det finnes ikke ord for det. Men det er så typisk når vi skal noe sted. ALLTID, med unntak av en gang, har pjokken blitt syk :sur: Men han er jo førsteprioritet da, så nå er det god pleie og masse kos som skal til.

Jeg er så lei meg, Kverula :grine: Jeg skulle egentlig sendt deg en SMS, men jeg synes det er så grusomt å avølyse at jeg ikke har klart det enda...... :grine: Jeg hadde jo gleda meg sånn.

Og jeg er fortsatt uten PC, jeg måtte jobbe hele forrige uke til tross for sykmelding (partneren min ble og sykmeldt og min dårlige samvittighet tok overhånd så jeg luska på jobb på mandag jeg) og nå er været dritt og.

Jeg vil bare legge meg ned å sove meg gjennom hele ferien :grine:

Men ellers har jeg det bra :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får vel bruke ferien til å :humpe: da *sukk*

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei vennen!

Veldig trist å høre at ferien har gått dunken og at vi ikke får treffes denne gangen - hadde gleda meg veldig til besøk. Men jeg skjønner jo, som jeg skrev i meldinga, at det ikke er no' ålreit å reise på tur med en liten syk pjokk. Håper han blir fort bra igjen sånn at dere kan kose dere hjemme i hvertfall.

Og så er det jo ikke så lenge til november da, så vi får prøve å treffes da! :)

GOOOOD BEDRING til Torstein og en GOOOOD KLEM til deg, vennen! :klem:

Skrevet

:klem: Kverula!

Du er ei toppers jente.

Været er OK. Overskyet og 15 grader, men heldigvis ikke regn. Det er bedre det og. I går kveld prøvde jeg og mannen oss på den siste veden, men knotten gjordet det uutholdelig ute. Ble jo oppspist på 2 minutter..... Vi har fått gjort unna litt idag da. Latskapen har tatt overhånd så det siste havner i sekker :ler:

Vi skal prøve å få til noen små dagsturer de neste 2 ukene, men det er ikke å legge skjul på at jeg er skuffet og lei meg over at det ikke ble noe av den planlagte ferien. Kommer til å være det LENGE enda.

Skal bestille flybilletter til Oslo i november, men helvetes Norwegian har ikke lagt dem ut enda heller. Så mye for 1. juni ja. Nå kommer de sikkert ikke før i juli..... :sur: Nesten så jeg vurderer NSB istedet. Eller i verste fall SAS *grøss-og-gru*

Smurfen er litt bedre idag, men fortsatt feber. Håper det blir med feber denne gangen og ikke full forkjølelse/halsbetennelse som tidligere. Det er vondt å se dem så slappe.....

Jeg har fått Adobe Photoshop - fullversjon :hoppe:

Skrevet

2. juli!

:hoppe: Hurra for lillebroren min som ble 26 år i går :hoppe:

Han kosa seg sikkert fælt på den Robbie Williams konsert.

Det har blitt en uke hjemme - ikke helt etter planen :sur:

Vi har hatt en dagstur til Namsskogan familiepark. Jeg og smurfen tok toget til Namsskogan og mannen kjørte etter i bil. Lillegull er gal etter tog, så det ble en stor opplevelse for han tror jeg. Vi besøkte oldemora og olderfaren hans på Namsskogan før vi dro i parken. Vi er alt for lite der og jeg sier til meg selv flere ganger at vi skulle vært der oftere, men nei :sjenert:

Og i parken var det mange spennende dyr og leker - og så ble det grillmat til middag. Vi skal nok tilbake dit en gang til før sommeren er slutt ja.

gallery_2024_118_88679.jpg

De hadde så mange fine høner og haner i parken

gallery_2024_118_4129.jpg

Og så hadde de sånne fine bamser.

Det er bare det at det er observert sånne bamser på utsiden av parkgjerdet og :overrasket:

gallery_2024_118_86106.jpg

Og denne var morsom å sitte på ja

Formen til snuppen er bedre nå, etter at feberen endelig slapp taket på tirsdag, men han hoster stygt og sover fortsatt opp mot 4 timer på dagtid :overrasket: Tydelig at han ikke er helt "normal" enda.

Jeg har fotsatt ikke fått tilbake PC'en min og skal etterlyse den igjen i morgen.

Begynner å kjenne savnet nå ja. 24. august skal vi på infomøte om ADSL så nå blir det nok i løpet av høsten, men hva hjelper det uten PC? :sur:

Vi har brukt denne uka på å nesten ferdigstille gårdsplassen, nesten stablet all veden og nå er vi i gang med maling av kjøkkeninnredning. Ny benkplate henta vi på Byggmakker i går. Før og etter bilder kommer etterhvert.

Først noen bilder av snuppen min:

gallery_2024_118_66951.jpg

I går ble det grillmat da vi feira at onkelen ble 26 år ;)

gallery_2024_118_13704.jpg

Kanskje ikke siste moten på hodeplaggfronten, men bleier kan brukes til så mangt :ler:

:vinke: Til vi ses igjen!!!! :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Heisann!

Så ut som dere kosa dere veldig i den parken da! :) Moro med utflukt! Så lys Torstein har blitt i håret - kan ikke huske at han har vært SÅ lys tidligere. Er vel sommersola som har hjulpet til, kanskje? :)

Håper han blir i form snart da - tydelig at han ikke er helt seg selv med all den sovinga.

Og så håper jeg pc'n din er frisk snart...

:klem:

Skrevet (endret)

Jeg synes og han er blitt lysere i håret, Kverula. Sikkert solbleket ja.

Og jeg håper og PC'n min blir frisk snart.....

Tusen takk for skryt, *MissS* :hjerte::sjenert:

Endret av monja
Skrevet

Så mange skjønne babyer som har kommet siden sist jeg var her inne :grine2: Og flere skal det vel bli?

Søsteren til venninne B fikk en pjokk den 28. juni og - 14 dager over termin - og jordmor sa på UL at det med 90% sikkerhet var ei jente i magen hennes. Ja ja.... :ler:

Skrevet
:vinke: Hei på deg! Leeenge sidan eg har vore her ser eg - Torstein er jo blitt sååååååå stor!! Herleg gut de har - håpar han snart er heilt frisk, og at de får kost dykk med sommaren, trass i spolert ferie...
Gjest Gjesta
Skrevet
Så mange skjønne babyer som har kommet siden sist jeg var her inne :grine2: Og flere skal det vel bli?

Søsteren til venninne B fikk en pjokk den 28. juni og - 14 dager over termin - og jordmor sa på UL at det med 90% sikkerhet var ei jente i magen hennes. Ja ja.... :ler:

Oj - syns stadig jeg hører om folk som får motsatt kjønn av det de har fått vite på UL - og selvom det jo ikke spiller noen rolle, så må jo det blir litt av en overraskelse.

Og jeg tenker stadig vekk på at muligheten for at Kveruliten er ei jente fortsatt er tilstede. Og jeg kvier meg stadig for å kalle han ved navn - eller det å rett og slett kalle han for HAN. Stoler ikke like mye på magefølelsen min nå for tida som jeg har gjort tidligere.

Ha en god dag! :klem:

Skrevet

Herlige bilder!

Så stor han er blitt - og så mye lyst hår da gitt!

Hvem har han fått det fra? :)

Nå fikk jeg også lyst til å ta med gutta tilbake til parken.

Vi var der i forrigfjor.

Fortsatt god sommer! :klem:

Skrevet

Så fine bilder. :)

Veldig synd med feriene deres, men dere får ta det igjen en annen gang.

Håper du får PC`en tilbake snart. :klem:

Skrevet

:hoppe: PC'en min er kommet!!!!!! :hoppe:

Jeg skal hente den litt senere idag

Skrevet

Og det beste av alt - det koster meg ikke ei krone :sjarmor:

Så for meg at det ble dyrt *grøss*, men så går det på garantien *puster lettet ut*

Skrevet

Så søøøt Torstein er :)

Godt at PC`n er tilbake da, ikke lett å klare seg uten den!!

Skrevet

:hoppe:

Hurra for ny PC!

Torstein har blitt så stor gutt! :grine2:

Så ut som han koste seg veldig i den parken. Hvor lenge har dere ferie?

Masse klemmer og kyss fra meg :klem: :klem: :klem::kyss:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...