Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem vil du ha ut?

Hun Anna....ja, jeg har ikke ord! :klaske:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig var det litt synd at Irene gikk ut av huset, for Thommy eller Linn hadde "fortjent" det mer synes jeg. Men denne gangen hadde jeg ingen klar favoritt på hvem jeg ville ha ut.

Anna ja.....et kapittel for seg :ler:

Skrevet
Egentlig var det litt synd at Irene gikk ut av huset, for Thommy eller Linn hadde "fortjent" det mer synes jeg. Men denne gangen hadde jeg ingen klar favoritt på hvem jeg ville ha ut.

Anna ja.....et kapittel for seg :ler:

jeg har fulgt me nå de siste dagene og herregud hva er det i huet på Anna??bomull??hjælpes meg så mye rart :ler:

Go morgen bythe way..står til?

Skrevet

Smurfen min spiste en hel loffskive med prim til frokost, pluss at han skulle smake noen biter fra vår mat :hoppe: Det vil si at han har spist mer til frokost idag enn han har gjort tilsammen siden fredag.

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Skrevet

Ååå, men nå må da Smurfen være på bedringens vei, ikke sant!? Når han beygnner å bli flink til å spise igjen! ;)

:hoppe:

Skrevet

Så flott at matlysten er på vei tilbake hos smurfen! :)

Skrevet

Han har spist en skive med hjemmebakt brød med smør på :hoppe:

Og tre osteskiver :hoppe:

Han er nok på bedringens vei.....

Skrevet

Heisann! :klem:

Så bra at smurfen er piggere igjen! Ille med syke barn...

Bedre matlyst er i hvert fall et godt tegn!

Ha en fin 2. påskedag!

Skrevet

Nå håper jeg snart at poden blir frisk.

Jeg skal innrømme at jeg holder på å bli litt sprø av gråt og sutring.

Selv om jeg vet at jeg ikke skal klage. Det er mange som har det verre enn meg - mange andre.

Han har sovet til nå, men han skal snart i seng igjen nå da. Han holder ikke mange minuttene før han begynner å sutre og er trøtt igjen. Håper det går ned noen smuler til kveldsmat også. Kanskje litt grøt hadde vært tingen? En youghurt eller en banan.... :klø:

Jeg har forresten vaska vinduer på utsiden :hoppe:

Det går jo faktisk an å se gjennom dem. Skal ta innsiden senere i kveld. Og jeg har vaska masse klær, skal bake to brød til tenkte jeg.

Skrevet

gallery_2024_118_23474.jpg

Kosestund i sofan.

gallery_2024_118_28699.jpg

På tur i palmehelga

gallery_2024_118_48166.jpg

Pappa og smurf på aketur

Skrevet

gallery_2024_118_6889.jpg

Feberhet med 40 i feber.

gallery_2024_118_31930.jpg

Får jeg gå å legge meg snart mamma?

Ikke helt i form i kveld heller.

Skrevet

Sukk, så nydelig han er!!

Så fint at han er på bedringens vei!

Er det ikke deilig med nyvaskede vinduer? Det har nemlig jeg i dag også. Jeg synes det er greit å vaske dem med så lang tid i mellom at det virkelig synes at jeg har vasket. Og jeg kan virkelig se forskjell. Det ble faktisk lyst her inne... :ler:

Skrevet

Første feberbildet er tatt første dagen han var syk, det siste er tatt idag. Synes han har blitt tynnere jeg :tristbla:

Skrevet

Dakar liten smurf som ikke er helt i form. Virker som han er på bedringens vei og det er kjempebra. :)

Ha en fin kveld. :klem:

Skrevet

gallery_2024_118_22796.jpg

Her er forresten årets 17. mai klær :sjenert:

Gjest gjest1
Skrevet

Han kommer til å bli en stilig kar på 17. mai! :tommel:

Fiine bilder av smurfen altså, han er kjempefin, men så virkelig ikke frisk ut nei på feberbildene.

Godt at han har begynt å spise igjen da. :)

Skrevet

Ser på Valen og de. Endelig får jeg sett det, for mannen er på møte i kveld :ler:

Skrevet

Så fine bilder av den nydelige gutten din! Han kommer til å blir kjempefin på 17. mai!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...