Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

En kjapp liten tur innom for å ønske deg og dine en riktig god påske!

GOD PÅSKE

:kgblunk:

Tusen takk for alle tilbakemeldingene i dagboken min den siste tiden - og skryten av lille Jacob! ;) Superkoselig at du stadig er innom med gode ord og klemmer - du virker som ei herlig frøken!

Ha en flott mandag!

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for koselige påskehilsener :klem:

Idag var det en helt OK arbeidsdag. Jeg jobbet fra klokka 06.00 til klokka 10.30 - med innlagt pause som varte i 20 minutter. Og i morgen blir dagen enda kortere. Da er vi ferdige i halv 9 tiden tipper jeg. Til samme lønn som ved full dag :sjarmor:

Etterpå dro jeg på HM og kjøpte to gensre og tre truser (bleietilpasset ;) ) til Torstein og tre truser til meg selv. Tror jeg betalte 150 kroner for det til han for den ene genseren var nedsatt 70% og den andre 50%. Greit å handle når det er så billig.

Mannen skal til tannlegen klokka 14.00. Lurer på om det ikke blir trekking av visdomstann. Han plages fælt med ei av dem.

I morgen skal jeg til frisøren. Det blir spennende det.

Skrevet

Fikk noen sms'er fra A idag. Alt går bedre - han hadde vært innom på jobb, men hadde ikke sagt ifra til meg :grine: Og jeg som savner han sånn :grine:

Skrevet

Fått lønnslipp......20 500 kr netto :hoppe:

Og da har jeg tatt ut 5000 i forskudd :klø:

Nåja, noe er feriepenger da :sjarmor:

Skrevet

:klem:

Bare en snartur innom... rekker ikke å oppdatere meg helt! Men du får kose deg hos frisøren, og med lønninga di. Deilig med feite lønnsslipper av og til ;)

Skrevet

Gratulerer med loennen! Tror jamen meg du har jobbet hardt for den ogsaa!

Ha en riktig god paaske!

Stor, gul paaske- :kose: fra meg!

Skrevet

I morgen skal jeg klippe meg klokka 14.30 :redd:

Tenker på å farge det og.

Skrevet

Mannen fikk forresten jekka ut visdomstanna si idag - og nå er han mye bedre. Og 900 kr fattigere..... *sukk*

Torstein bruker truse nå - for aller første gang. Tror han ble litt :sjarmor:

Gjest LoisLane
Skrevet

Å, er det ikke rart å dem i truse for første gang? Så mye mer voksen med en gang...

Ønsker deg og dine en god påske, Monja! :klem:

Skrevet

Det er kjemperart å se han i truse. Selv om bleien er innom blir han virkende så stor ut. Lille babyen min er borte for godt iallefall :grine:

Skrevet

Lurer på om noen legger merke til ordet som står under linken til dagboka mi i signaturen? :lol:

Skrevet

Mamma ringte fra jobb på sykehuset og lurte på om jeg kune gå ut på verandaen sånn at hun så hvor vi oppholder oss for tiden :ler: Jammen har de ikke mye å gjøre på senvakt heller nei :ler:

Gjest LoisLane
Skrevet

Du får fortelle henne om signaturen din, så skjønner hun hvorfor hun ikke ser så mye til deg... :sjarmor:

Skrevet

:ler:

Føler meg litt sånn for tida jeg og...

Rart hvordan graviditeten får fart på saker og ting ja... :rodme:

Skrevet
:ler: Ja, det er utrolig hvordan en graviditet tar kontroll over kroppen.
Gjest gjest1
Skrevet

Hei Monja, innom for å øsnke deg en riktig god påske. :vinke:

Skrevet
Lurer på om noen legger merke til ordet som står under linken til dagboka mi i signaturen? :lol:

Kan godt sende over litt nymfotendeneser hit altså, trenger det jeg gitt! :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...