Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil også ha tilbake penger, men jeg tviler på det! Har ikke kommet her enda, men det bør det jo gjøre. Deilig å få igjen penger ja :hoppe:

Trist med hunden deres da, men så flott at det er hos en kamerat. Da blir det ikke fullt så ille alikevel..

Stor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag dro voffe - uten at jeg fikk sagt skikkelig "på gjensyn". Kan jo ikke si farvel til noen jeg skal treffe snart igjen ;) Voffe var lykkelig å glad, og han skulle på skogtur idag alt. Det er en lettelse at det endte sånn. De kommer til å kose seg sammen de to. Og han har jo mange andre voffer og så det blir godt med selskap til han.

Grunnen til at vi måtte selge voffe er egentlig delt. Den første grunnen er at lillegutt er litt tett stort sett hele tiden. Er litt redd for at han kanskje kommer til å bli allergisk, eller i verste fall er det.

Den andre grunnen er mangel på tid. Det er en meget aktiv hund (jakthund) og med full jobb og smurfen har vi ikke tid til å gi han all den mosjon, trening og oppmerksomhet som før. Så derfor føles det litt godt å slippe å ha kontant dårlig samvittighet fordi at bisken kom langt ned på listen.

Det er trist da. Mannen har faktisk grått ved to annledninger etter at vi kom hjem idag. Og Torstein har lett etter voffe :tristbla:

Skrevet

Nå er mannen i vedskogen igjen. Litt kjedelig, men absolutt verdt det når man tenker på deilig vedfyring til høsten ;)

Skrevet

Hmmm da dufter han vel godt når han kommer hjem ;)

Remy elsker lukten av sagmugg, olje og svette :ler:

Skrevet

:troest:

Gjensynsgleden blir nok stor hos alle når dere ser voffen igjen! :tommelsmil:

Skrevet

Var til legen idag. Eller iallefall på laboratoriet. Målte blodprosenten.

Lav ja 9 g/dl. Ikke rart jeg er bleik om nebbet om dagen.

Skrevet

*sender over noen jerntabletter og appelsinjuice til monjavennen*

Skrevet
Hmmm da dufter han vel godt når han kommer hjem ;)

Remy elsker lukten av sagmugg, olje og svette  :ler:

:ler: Jeg deler nok ikke den begeistringen dessverre :sjenert:

:troest:

Gjensynsgleden blir nok stor hos alle når dere ser voffen igjen! :tommelsmil:

:Nikke: Gleder meg allerede til å se han igjen.

Skrevet
*sender over noen jerntabletter og appelsinjuice til monjavennen*

Takk takk :blomst:

Skrevet

I morgen skal A på operasjonsbordet. Huff, jeg tenker en del på han for tiden. Stakkars. En lege jeg snakka med mente at i verste fall kunne han belage seg på 4 mnd sykmelding :overrasket: I såfall ikke tilbake på jobb før i august :grine: Ikke har jeg fått kontakt med han idag heller :grine:

Skrevet

:troest: får både voffe og A

ha en fin dag a snuppa...

Skrevet

Idag var jeg på sykebesøk hos A. Han er innlagt på sykehuset for operasjon, men klokka 14.15 hadde ingenting skjedd enda. Han ble da glad for å se meg og vi slo i hjel et par timer. Jeg dro derfra klokka 16.15 (da ringte mannen og lurte på om jeg egentlig hadde tenkt meg hjem :sjenert: ) Men det var koselig. Kommer til å savne han masse masse. Han håpa likevel at han ikke ble sykmeldt lenger enn til midten av mai.

Skrevet

:klem:

Han satte sikkert pris på besøket. Tydelig at han har en god venn i deg!

Du får ha en fin kveld! :tommel:

Skrevet

Han er en veldig god venn, LT. Ikke at vi kunne vært sammen på fritiden, for til det er vi for forskjellige, men det er koselig å ha noen man kan snakke med.

Han fikk forresten blomster fra oss (meg og tre kollegaer) idag og.

Skrevet

Teddy Toria har fått gutten sin :grine2:

Skrevet

Mannen har dratt for å hugge ved igjen. Han tar ut ganske mye hver dag tror jeg. Han bruker iallefall omtent tre timer hver kveld. Greit når det er så lenge lyst om kvelden nå. Dessuten tror jeg han synes det er deilig å komme seg ut litt.

Skrevet

Jeg burde vaska klær og gjort noe fornuftig, men nei..... *sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...