Fibonacci Skrevet 6. april 2006 #8761 Skrevet 6. april 2006 Nå forsvant plutselig innlegget mitt til deg! Nuvel. Har nesten glemt hva jeg ville si. Men håper at Hb´en din og syklusene snart får skikk på seg! Stor klem
monja Skrevet 6. april 2006 Forfatter #8762 Skrevet 6. april 2006 Den 19 april inviterer vi foreldrene våre og mannens søster, nevøen vår og Torstein såklart ut på middag. Helst hadde jeg sett at lillebroren min hadde vært der og, men siden han bor i Oslo blir det verre Anledningen er at vi har vært sammen i 10 år og gjerne vil markere det litt.
monja Skrevet 7. april 2006 Forfatter #8763 Skrevet 7. april 2006 Helg!!!! Snart iallefall. Må jobbe i kveld, men etter det er det helg. Og snart er det påskeferie. Det skal bli deilig.
monja Skrevet 8. april 2006 Forfatter #8766 Skrevet 8. april 2006 Idag kommer lillebror og kjæresten hans hjem fra Oslo Gleder meg masse til å se dem igjen. Vi skal møte dem på flyplassen idag - for at smurfen skal få se flyet. Han er nemlig veldig opphengt i "fyet" for tiden Og så skal vi overnatte i leiligheten til svigermor i natt. Det blir greit. Jeg og ei venninne skal på "Istid 2" i kveld så gubben skal sitte der med bredbåndet tipper jeg Idag skal jeg og lillegull ut for å kjøpe store leker til å ha ute. Lastebil, spader og sånt. Vi skulle egentlig kjøpe huske idag og, men det sa svigerfar at vi ikke måtte kjøpe, for det ville han. Da ble jeg glad. Snille svigerfar Jeg har kjøpt ny vinterdress til smurfen. Akkurat den samme som den vi har nå - Mikk-line, men i str 98 (vi har 84 nå - ja, det står 84 i den, men det er sikkert 86 det skal være). Jeg kom over den på finn.no og den koster meg 300 inkl porto. Et varp. De kjøpte den ny i desember, men har nesten ikke brukt den. Jeg ble så da jeg fikk tilslaget. Mikk-line er KJEMPEFLOTTE dresser. Ikke så tung som bevernylon heller. Så da blir det 3 dresser til neste vinter og.
Fibonacci Skrevet 8. april 2006 #8768 Skrevet 8. april 2006 Fine dresser! Jeg har falt for Reima Tec, men det er jo dyrt da... Håper dere får en fin lørdag!
monja Skrevet 8. april 2006 Forfatter #8769 Skrevet 8. april 2006 Reima Tec er jo svindyrt. Synes det er nok med 700 kr for en dress jeg - sånn som disse koster. Uansett greit å kjøpe dem brukt da. Iallefall når de nesten ikke er brukt
Gjest gjest1 Skrevet 8. april 2006 #8772 Skrevet 8. april 2006 Heisann, innom med en til monja-muse-pupp. Håper du får en fin helg. Planer for påsken??
Cilla Skrevet 8. april 2006 #8773 Skrevet 8. april 2006 (endret) Vi hadde også Mikk-line til Ida nå i vinter, og var kjempefornøyd med den! Bare synd hun voks utav den iløpet av vinteren, men det er ikke dressen sin feil...... Vi kjøpte også en Lego dress på lagersalg, 400 kr. Den var vi også kjempefornøyd med! Skal prøve å få tak i en til på høstens lego-lagersalg. Endret 8. april 2006 av Cilla
Mrs. K Skrevet 8. april 2006 #8774 Skrevet 8. april 2006 Bare innom og ønsker deg en riktig god påske
Cilla Skrevet 8. april 2006 #8775 Skrevet 8. april 2006 Kom på at vi også har 10 årsdag i år! Nyttårsaften! Men mannen er borte jula i år, så jeg får feire alene
monja Skrevet 8. april 2006 Forfatter #8776 Skrevet 8. april 2006 Heia jenter Nå er jeg til svigermor. Eller, vi er der alle sammen da. Svigermor er jo i syden, så da bestemte vi oss for å være her iallefall i helgen. Får se om vi kanskje blir her litt utover i uka og. Idag har jeg handlet klær til Smurfen. Han fikk en bukse, en genser, en body og en pysj. Og så har han fått en diger lastebil til å ha ute, et aktivitetshus han kan putte klosser i - med kuleramme, tavle og klokke, en langskaftet spade og en trillebår med rake, spadeer, bøtte etc i. Også det for å ha ute. Så der gikk det en 1000 lapp på ting til han I tillegg fikk han en Elias DVD med episodene 11 - 15. Og som ikke det er nok kom onkelen (lillebroren min) og tanten hans hjem på påskeferie idag. Så da fikk han pakke der og - med Baby Einstein DVD og to bøker. Han er ikke bortskjemt nei Og så var jeg og venninne M på kino...... På "Istid 2". Den var da morsom den Fikk absolutt ledd litt. Og så fikk jeg en koselig hilsen fra Middis idag. Hun koser seg sammen med Diva og Kverula og jeg skulle hilse alle jentene her inne så masse fra dem.
monja Skrevet 8. april 2006 Forfatter #8777 Skrevet 8. april 2006 Og Kveruliten fikk en kortarmet body og en dress med bukse og jakke
monja Skrevet 9. april 2006 Forfatter #8778 Skrevet 9. april 2006 God morgen!!!! I natt har jeg sovet godt - på gjesterommet til svigermor. Lillegull og mannen sover på hennes rom Og nå er lillegull våken hører jeg. Dakar liten, han var jo så trøtt i går kveld etter en dag med shopping, besøk hos mormor og morfar, onkel som nettopp hadde kommet hjem og som han var livredd og sove på ny plass. Men det gikk kjempebra å legge han. Han sover heldigvis godt i reisesenga til farmor. Og idag er: SNUPPEN MIN 19 MND!!!!!!
monja Skrevet 9. april 2006 Forfatter #8779 Skrevet 9. april 2006 Mann og barn er oppe. Mannen er på do og da benytter poden sjansen til å gumle potetgull med salt og pepper.... ja ja, det kan ikke være mye igjen i den posen i utgangspunktet så...... Det er flott vær ute idag og. Med unntak av 2 dager har vi hatt påskevær siden slutten av februar tror jeg. Deilig......
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2006 #8780 Skrevet 9. april 2006 Høres ut til å bli en god dag i monja-heimen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå