monja Skrevet 14. april 2006 Forfatter #8841 Skrevet 14. april 2006 Eh..... Jeg får ta det litt på øyemål. Det blir en plass mellom 30 og 40 cm tipper jeg. Det er iallefall det som er meningen. Synes jeg ser meg selv stå der og måle og merke av på hvert tre Idag våkna smurfen med 39,65 i feber Han ver mer enn godt nok kvalifisert til en stikkpille og nå, ca 10 minutter etter at den er satt (og en liten hvil på sofan med melk på flaske) er han i hundre igjen. Ikke så varm heller nå. Heldig at han fant ut at han skulle bli syk idag da, for det regner litt ute. Så det er innevær likevel. Det kommer nok flere bilder av smurfen etterhvert ja, TT. Må bare få kobla til maskineriet (den stasjonære PC'en) først.
Pepita Skrevet 14. april 2006 #8842 Skrevet 14. april 2006 Innom for å ønske deg en flotters langfredag!
monja Skrevet 14. april 2006 Forfatter #8843 Skrevet 14. april 2006 Lillegull sov fra 10 til 13 og i mens har jeg og gubben holdt på med ved. Men nå merkes det iallefall at det minker i stabelen med stranger - og haugen med ferdig kappet og klyvd ved blir stadig større Men da lillegull våkna hadde han 39,49 i feber og frostanfall. Nå har han fått ny paracet og sittet i sofan og gumlet rosiner. Formen ser heldigvis ut til å være stigende til tross for at han er i fryktelig dårlig form. Lurer på om vi skal dra inn til byen og legge oss inn hos svigermor igjen. Vi skal jo likevel dit for å ordne til hun kommer hjem i morgen. Dessuten bor hun 100 meter unna legevakten om det skulle bli aktuelt.
monja Skrevet 14. april 2006 Forfatter #8844 Skrevet 14. april 2006 Paraceten fungerer ikke..... Men vi har lagt den lille på soverommet igjen nå. Fått ny pysj, for den andre var utsvetta. Heldigvis fyller han bleien mer enn godt nok med tiss, så han blir iallefall ikke dehydrert.
monja Skrevet 14. april 2006 Forfatter #8845 Skrevet 14. april 2006 Lillemann sover og jeg er på tur ut igjen. Gubben har alt vært uten en halvtimes tid han.....
søndagsengel? Skrevet 14. april 2006 #8847 Skrevet 14. april 2006 Stakkars, håper han blir raskt frisk igjen!!
monja Skrevet 14. april 2006 Forfatter #8848 Skrevet 14. april 2006 Nå er vi hjemme hos svigermor igjen. Mannen har tatt med seg junior til legevakta. Må faen meg krangle oss til time når junior har nesten 41 i feber, og febernedsettende ikke funker. Var redd for feberkramper en stund der, men det ble heldigvis ikke det. Nå fikk vi time klokka 20.20, men jeg er så forbanna at jeg valgte å bli hjemme. Ikke verdt at jeg begynner å krangle med legen - igjen
monja Skrevet 14. april 2006 Forfatter #8850 Skrevet 14. april 2006 Og der var de tilbake fra legen igjen (det var kjapt levert). Ikke halsbetennelse, ikke øreverk, men legen likte ikke pusten hans. Vi fikk Ery - Max mikstur og den skal han gå på i 10 dager. Og det er tydeligvis noe som går dette nå. Det er mange barn som er syke med samme symptomer, men for å være på den sikre siden fikk han Ery Max. Ja ja, det var den påska.
monja Skrevet 15. april 2006 Forfatter #8851 Skrevet 15. april 2006 Fader altså, jeg våkna klokka halv 7 - på en lørdag Og det regner ute. Riktig høljer ned..... Kjempefint innevær med syk smurf da. Regner med at han er syk enda, men han og pappa'n sover fortsatt på et annet rom så jeg har ikke hørt noe fra den kanten enda. Laptopen har stått og surra hele natta sånn at jeg fikk henta ned litt musikk. Men jeg er ikke helt fornøyd med stedet jeg laster fra, DC++. tror jeg. Ja ja, jeg fikk nå iallefall ned noe. Så nå må jeg kjøpe CD'er sånn at jeg får brent noe før maskina stopper helt opp
monja Skrevet 15. april 2006 Forfatter #8853 Skrevet 15. april 2006 Det håper jeg og. Fortsatt er det stille fra rommet deres. Idag skal jeg hente ut resepten, kjøpe øretermometer og flytende ibuprofen (eller hva det heter) for barn. Orker ikke å slåss med han for hver gang temp skal måles og stikkpille settes
monja Skrevet 15. april 2006 Forfatter #8854 Skrevet 15. april 2006 Feberfri Og i myyyyyye bedre form enn i går Tenker erymax granulaten vi ga han i går gjorde susen ja. Nå skal jeg snart ned på apoteket for å hente miksturen hans. Deilig med unge som er i form. Idag skal vi vaske leiligheten til svigermor. Hun kommer hjem fra syden idag og det blir godt å se henne igjen. Beregna at hun er hjemme i 19 tiden, så vi skal ha kveldsmaten klar.
monja Skrevet 15. april 2006 Forfatter #8857 Skrevet 15. april 2006 Antakeligvis er flyet til svigermor forsinka - igjen Det er så typisk altså. Er det noe sted på nett man kan sjekke sånt tro? Eller må vi ringe til Værnes? :klø: Har vært i byen. Der var det stille gitt. Men til tross for lite folk var det kaos. Herlighet altså, folk er gærne. Selv skulle jeg ha bare noe småtteri, men endte opp med å bruke over 1000 kroner idag og *dåne* Fikk iallefall kjøpt 30 CD'er til musikken vi har tatt ned - til nå
monja Skrevet 15. april 2006 Forfatter #8858 Skrevet 15. april 2006 Det er så typisk meg....jeg lærer aldri. Nå har jeg sittet og lest på underforumet "Vi som har et barn for lite" på NM, og tårene triller Jeg burde jo ha lært det nå - at jeg ikke skal lese sånt
monja Skrevet 15. april 2006 Forfatter #8859 Skrevet 15. april 2006 Feberen er tilbake og han er sutrete og sur igjen. Har lagt han nå, men han vil sikkert ikke sove. Dette er en dag alt går på tverka for minismurfen. Ringte Værnes og de sa at det kom et fly fra Cran Canaria klokka 14.50 og klokka 15.50. Siden svigermor sitt fly er ca 1 time forsinket er hun sikkert med det siste flyet. For de skulle egentlig landet 14.50 de og. Så da er hun kanskje hjemme i normal tid likevel da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå