Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann nymfepuppen... ;)

Regner med at du så den linken Miranda la inn i dagboken min for et par dager siden og at du har fått lastet ned noe god musikk siden da.

Lykke til hos frisøren i dag og god påske!

Malou

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jadda....idag lage jeg litt action (skal ikke mye til i den lille byen min nei). Mannen har tydeligvis gått berserk da han fylte luft i hjulene på vogna til Smurfen, for midt på et kjøpesenter her i byen smalt det. Og det smalt noe så jævlig. Hørtes egentlig ut som et geværskudd i mine ører, men neida.....det viste seg å være ene hjulet mitt som eksploderte :overrasket: Om jeg ble skamfull?

Herlighet, det var skikkelig ekkelt. Alle snudde seg min vei og jeg følte bare for å :flau: Og gubben fikk pent hente oss og kjøpe ny slange til dekket. Håper han modererer seg neste gang han fyller luft..... :ler:

Endret av monja
Skrevet
Jadda....idag lage jeg litt action (skal ikke mye til i den lille byen min nei). Mannen har tydeligvis gått berserk da han fylte luft i hjulene på vogna til Smurfen, for midt på et kjøpesenter her i byen smalt det. Og det smalt noe så jævlig. Hørtes egentlig ut som et geværskudd i mine ører, men neida.....det viste seg å være ene hjulet mitt som eksploderte :overrasket: Om jeg ble skamfull?

Herlighet, det var skikkelig ekkelt. Alle snudde seg min vei og jeg følte bare for å :flau: Og gubben fikk pent hente oss og kjøpe ny slange til dekket. Håper han modererer seg neste gang han fyller luft..... :ler:

:hoho: Jeg skal huske på det når vi må fylle luft, så ikke vi fyller for mye!

Håper du ble fornøyd med håret etter frisørtimen! :)

Skrevet

Ja, det er tydeligvis en ulempe med lufthjul. Og som om ikke det var nok - han klarte det igjen. Denne gangen smatt dekket av felgen så det ble ikke et så høyt smell - og han klarte å få ut en del av lufta før slangen sprakk igjen. Konklusjonen er at det er dårlige felger på vogna mi. Typisk mannfolk :ler: Heldigvis var det ikke samme dekket da.

Håret ble bra. Klippet det opp litt for å få inn mer volum. Og nå har jeg lang pannelugg :overrasket: Jeg som ikke har hatt lugg på mange år. Men det ble fint. Vel verdt de 345 kronene det kosta. I kveld går jeg dessuten fra blond til kastanjefarget. Det er jeg mer spekulativ til egentlig.

Skrevet

:ler:

synes jeg ser deg der du står med luftet som sa bang

Skrevet

Så deilig med frisørbesøk! Håper du blir fornøyd med den nye fargen også!

Noen ulemper er det vel med luftdekk også! :ler:

Lappesaker i stelleveska et must?

Vi har en gammel Simo-vogn med gummihjul (brukes mest til barnehagevogn nå riktignok), så jeg har aldri opplevd det der! Kan tenke meg at det smalt ja! :sjokkert:

God påske til deg og dine! :klem:

Skrevet

Nå er jeg ikke blond lenger......og jeg er fortsatt fornøyd :tommel:

Skrevet

jammen,,, blondiner har jo mest moro da :ler:

men med din undertekst i signaturen passer du kanskje mest som rødhåret ;)

Hvilken farge har du nå da?

Skrevet

Takk for sms, vennen. :klem:

Hva skal dere i påska egentlig? *ikke helt oppdatert* Du har kanskje skrevet det da men jeg har ikke fått lest alt siden jeg har vært borte.

Ha en finfin dag. :kyss:

Gjest Rognebær
Skrevet

Hallå! Gratulerer med ny sveis, ny hårfarge og ikke minst ny slange i dekkene... :hoho: Jeg synes jeg ser deg! :grine2:

Ha en kjempefin påske! :klem:

Skrevet

Innom med en påskeklem før vi drar på hytta! :klem:

Skrevet

Smurfen har blitt lidenskapelig opptatt av bøker. Han har hele tiden med seg en bok, og det er jo bare gøy det da. Han fikk et par bøker fra onkelen og tanten sin da de kom hjem fra Oslo til påske og dem har han "lest" hver dag siden han fikk dem. Kjempegøy.

I går kjøpte jeg 17 mai klær til han. Det ble en barnebunad fra Exit. Med kjempefin selebukse - eller nikkers er det egentlig da, fiiiin skjorte og rød vest. Han blir sikkert kjempefin. Men det er dyrt med penklær da. Synes nesten 500 kroner er mer enn nok - og da mangler vi sko enda *sukk* Tipper jeg prøver å selge den etterpå jeg.

Det er knallfint vær i dag. Skikkelig påskevær. 7 plussgrader i skyggen allerede, og sol fra lettskyet himmel. Og som om ikke det er nok er all snøen borte :hoppe: Håper det holder seg sånn i påska.

Skrevet

Nå har vi begynt med veden. Vi har fått hjem den haugen - i stranger - som må både kappes og klyves. Jeg kapper og mannen klyver :sjarmor:

I kveld skal vi ut å spise sammen med lillebroren min og kjæresten hans. Det blir koselig.

Skrevet

Ja, målebånd...ka du ska me det?!

:klø:

Flink du er som kapper ved da! :klappe: God trim skal jeg si deg! :tommel:

Får vi snart se flere bilder av Smurfen eller!? :sjarmor:

:klem:

Skrevet
Målebånd?? :overrasket:

Ja... Er vel ikke like lett å få kappet i 30 eller 60 på øyemål hver gang?

Skrevet
Ja... Er vel ikke like lett å få kappet i 30 eller 60 på øyemål hver gang?

:ler2:

Sant nok kanskje, men jeg synes jeg ser monja der hun står og måler hver evige kubbe med målebånd!

:hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...