Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Lillegull vil ikke sove med mindre jeg synger for han minst tre ganger.

Jeg har jo aldri sunget for han før :sjenert:

Jeg har bestilt klær til han på hm.com idag.

Det ble en gummijakke (foret regnjakke), en gummibukse (foret regnbukse), en bevernylondress (nedsatt til 149 kr :sjarmor: ) og en en sommerpysj med dødningehode på :tommel: Tror jeg kom ut på 570 kroner tilsammen.

Endret av monja
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper virkelig at A har blitt operert nå - og at resultatet ble vellykket.

*venter spent på sms*

Skrevet

Ser på BB og de pynter til mittdommar. Jeg vil og feire mittsommar igjen :grine:

Det savner jeg med å ikke bo i Sverige lenger. For det er digg, skikkelig kult.

Gjest vimse
Skrevet

Jeg var med på en slik feiring en gang, og det var så fiiiiiiiiiiiint!

Skrevet

Det er jo så driiiiitgøy og. Herregud, det er skikkelig fyllekule det. Svensker kan fest på mittsommar altså :perebrus:

Gjest vimse
Skrevet

Men de var jaggu ikke så ille de norske som var der heller :hoho:

Skrevet

Nei, det er sant da. Men hvorfor kan ikke nordmenn feire St.Hans sånn og *monja er tilbake på fjortisstadiet* :ler:

Og forresten: A er fortsatt ikke operert :frustrert:

Ligget og ventet fra klokka 8 i morges, fått lovnad på operasjon klokka 9 og klokka 17 og nå? Ingenting..... :tristbla:

Gjest vimse
Skrevet

:ler: Nei det kan du si... *tenker tilbake på st.hans festene med litt ambivalente følelser* :hoho:

Kjedelig at han må vente slik på operasjon, men den er vel ikke akutt nok, så han blir nedprioritert... typisk.

Skrevet

Godt det ikke er bare meg som kan se tilbake på disse festene og.... :sjenert::rodme::ler:

Skrevet

Og for min del :humpe: innimellom....kanskje mellom :kline: og :kvalm:

:flau:

Skrevet

:engel::lol:

Men nå er det natta i muesheimen. Iallefal for meg som skal opp klokka 04.20 i morgen :Gjesp:

Natta girls :vinke:

Skrevet

:vinke:

Dagen idag......som vanlig. Ikke noe spennende som har skjedd egentlig. Jeg var innom A på sykehuset en tur idag og. Operasjonen ble omsider gjort i natt, og han var ferdig ca halv 3 i natt. Klokka 6 følte han seg i god form, men utover dagen ble det mye smerter. Dakar :troest: Antakeligvis har han kommet seg hjem nå, og han så fram til det. Men han har det fryktelig vondt stakkars. Jeg får så vondt av han. Håper det bedrer seg snart. Uansett skal han fjerne skruer og sånt om en 14 dagers tid og etter det kan han begynne å bruke foten igjen.

Skrevet

Jeg var til legen idag, bare for å få høre at jeg måtte kontakte sykehuset når mensen er over......men visste jeg ikke det da? :klø:

Ja, og så sjekka han skulderen min. Og han likte ikke at jeg sa jeg fortsatt har vondt. Kanskje blir det røntgen igjen *sukk*

Skrevet

Mannen har dratt i vedskogen igjen. Kjedelig egentlig ettersom jeg skal jobbe i mogen kveld og da bruker vi normalt sett å ta fredagskveld med litt kos sammen på torsdag. Men ikke idag nei :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...