Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor det er så farlig å si barnehagetante jeg da! ;) Syns det er et koselig ord jeg! :) Men jeg vet at det er mange førskolelærere som ikke liker det, uten at jeg skjønner hvorfor. Du får forklare det for meg, middis! :ler:

Ikke no' gøy med slarving på jobben, monja, men for å være ærlig så syns jeg ikke det er så veeeldig rart om noen tror at A og du har et forhold... :sjenert: Dere legger vel kanskje litt opp til det selv...

Ellers håper jeg at du har det bra i dag!

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare for å ha det klart: Det blir ikke slarvet om meg og A, men det blir slarvet om meg og en annen kollega til A. Så forteller han det videre (selvfølgelig ;) ) og det viser seg at det er en tredje kollega som sprer sin misnøye :frustrert:

Skrevet (endret)

Meg og A er da fryktelig diskre...... :lol:

Endret av monja
Skrevet

Endelig fredag;

håper du får ei fantastisk helg!

:klem:

Skrevet

Jeg utdanner meg ikke til å bli noe tante. Tante er jeg til nevøene mine. :)

Ha en flott fredag monja. :klem:

Skrevet

Jeg skjønner egentlig at mange ikke liker betegnelsen barnehagetante (eller onkel for den del), så jeg bruker egentlig assistent når jeg snakker om "tantene".. Man utdanner seg jo ikke for å bli tante liksom.

Men Kverula og Middis - hvorfor er dette mer et "problem" for førskolelærere enn for andre? Fordi de er utdannet?

Idag var dagen på jobb helt OK. Vi avslutter dagen med vaffelsteking på en større fabrikk her, og blir såååå poppis blant gutta som jobber der :sjarmor::ler: Og det finnes da en og annen lekkerbisken der, men de er jo såklart opptatt :sur:

Nesten så jeg glemmer at jeg er gift noen ganger :lol:

Vi kom hjem klokka halv fire og det var gørkaldt her. Nå har vi sprengfyrt i ovnen og fått opp en god temperatur. Lasagne står i ovnen og det er helg :hjerte:

Vi har ingen planer for helga - annet at vi skal i 4 årsdag i morgen. Så idag kjøpte jeg gullsko (som jenta har siklet på leeeenge) og litt hårstæsj til henne. Skikkelig jålejente vi skal på bursdag til ;)

Har snakka litt med A idag og. Han har oppheva det selvpålagte forbudet mot å se meg på 6 mnd :lol:

Skrevet

I går var jeg og mannen på kino for første gang på....maaaaange år tror jeg. Vi så Nanny McPhee av alle ting, men den var morsom. Sånn stort sett iallefall.

Mens vi var på kino var smurfen hos gudmora si. Hun har en sønn som er 6 uker eldre og fikk prøvd seg som "tvillingmamma". Noe som hadde vært ganske slitsomt. De hadde kjørt til stallen for å hilse på hesten hennes, men det hadde vært skummelt det. Stakkars Torstein hyla verre enn en tåkelur da de kom for nærme, mens gutten hennes gikk rett inntil. Litt mer vant kanskje? :ler: Men det gikk kjempebra og guttene lekte masse sammen. Huff, jeg må begynne å bli flinkere på å dra på besøk dit. Ser jo hvor stor glede de har av hverandre.

Skrevet

Innom for å ønske deg en riktig god helg! :klem:

Skrevet (endret)
Jeg skjønner egentlig at mange ikke liker betegnelsen barnehagetante (eller onkel for den del), så jeg bruker egentlig assistent når jeg snakker om "tantene".. Man utdanner seg jo ikke for å bli tante liksom.

Men Kverula og Middis - hvorfor er dette mer et "problem" for førskolelærere enn for andre? Fordi de er utdannet?

For min del, ja. :)

Jeg er tante til nevøene mine og jeg utdanner meg, som sagt, ikke til å bli noen barnehagetante.

Endret av Midnattsol
Skrevet

Innom for å sniklese litt og for å ønske Monja Musepupp riktig god helg! :vinke:

Skrevet

:vinke:

Oda gikk ut av Idol. Ikke helt etter min bestilling nei. Jeg hadde mer bestilt at Siri Helene skulle ryke ut jeg. Men det blir neste gang :sjarmor:

Og Vivian sin versjon av "Nothing else matters" - *smelt*. Den var KNALLfin.

Skrevet
:vinke:

Oda gikk ut av Idol. Ikke helt etter min bestilling nei. Jeg hadde mer bestilt at Siri Helene skulle ryke ut jeg. Men det blir neste gang :sjarmor:

Og Vivian sin versjon av "Nothing else matters" - *smelt*. Den var KNALLfin.

Hmpf... Greit nok at Vivian er FLINK og har flott stemme - DET skal hun ha! :Nikke: Og hun presterer kjempebra! Men INGEN, absolutt INGEN - og spesielt ikke hunnkjønn, kan finne på å måle seg med Metallica! :riste: Dette er en av Metallicas beste låter gjennom tidene, og jeg fikk helt flass av å høre på det!

*utblåsning fra innbarka og hormonell Metallica-fan*

Så er det sagt! :grine2: Meg om dét...og mannen... *grøss*

:sjenert:

Håper så inderlig du har rett i at det blir fødsel på meg ila. helgen! Tror ikke jeg takler det hvis ikke! :(

STOR :klem: til deg

Skrevet

Jeg har heller aldri skjønt hva som er galt med "barnehagetante", men jeg kaller dem heller med navnene deres, eller de voksne.

Jeg synes ikke det gjør noe om jeg blir kalt sykesøster heller, istedet for sykepleier. Bare noe jeg begynte å tenke på

Ja Monja, her skjer det stadig noe. Er innom og følger med, men ikke like flink å legge igjen spor :sjenert:

Skrevet

Synes ikke den overgår Metallica sin versjon da, TT :grine2:

Den gir meg mange gode minner fra den tiden jeg var ung og vill :ler:

Uansett, et modig låtvalg.

Sikker på at fjonken kommer i helga jeg, TT. Han MÅ jo det.

Sender deg masse fødevibber jeg :klem:

:vinke: Cilla og Kipa!

Skrevet

Koselig at du ser innom da, Cilla!

Jeg er ikke alltid så flink til å skrive jeg heller - men jeg er da innom og leser i boka di jeg og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...