Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Akkurat ja.. :ler:

Ei flaske vin på en halv time? :overrasket:

Håper en god natts søvn hjelper på formen. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat ja..  :ler:

Ei flaske vin på en halv time?  :overrasket:

Håper en god natts søvn hjelper på formen.  :klem:

:ler:

Signerer gitt...

Håper formen er god igjen i dag! ;)

:klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Her har det vært FULL PUPP skjønner jeg - måtte glise da jeg fikk den sms'en - og det var jammen ikke lang tid du brukte på å bli "foill" som du skrev - fikk ikke jeg den litt over kl 19 da? :grine2:

Titter innom når jeg får tilbake maskinen min igjen - ha det bra så lenge!

:kyss:

Skrevet

Hvordan er formen?

:klem:

Skrevet

Hellu gørls!!!!

Nå er vi hjemme fra jobb etter endt mandag (1 dag nærmere helg). Jeg spiste frøbriks med roastbeef til middag og mannen og smurfen skal ha laksesuppe. Følte ikke helt for det idag jeg.

Formen er stigende, men hodepinen har delvis vært der idag og. Får jo ta det som et godt tegn at det er noe å ha vondt i :ler:

Jeg tok den første flaska på omtrent en halv time (som jeg gjorde før jeg ble gravid), men den funka ganske så godt denne, så jeg ble rimelig berusa, eller "foill" som jeg sier i 19 tiden :lol: Men du store så morsomt da.

A har ungått meg i hele dag. Ikke svart på meldingene mine, ikke vært alene med meg og nesten ikke snakka med meg. Han var edru på lørdag, så det er nesten så jeg lurer på om det har skjedd noe jeg ikke husker? Han var jo temmelig ivrig etter å gi meg klem og kyss, men det stoppa på klem. Såvidt jeg husker :sjenert: Herregud, jeg husker ikke alt :klaske: Håper han er mer seg selv i morgen. Liker ikke at han er sånn fjern :tristbla:

Han diskuterte forresten utroskap med venninne M idag. Hun mener at "en gang utro - alltid utro" gjelder, og da var diskusjonen i gang. A mente at litt utroskap ikke nødvendigvis er noen katastrofe, mens venninne M mente det motsatte. Jeg er forøvrig enig med A, men jeg mener at selv om man var utro før trenger man nødvendigvis ikke å være det senere. Jeg har jo aldri vært utro mot mannen, men jeg var jo utro så det susa etter i et tidligere forhold. Det er komplekst og vanskelig, men det er jo som regel en grunn til utroskap. Men man kan forandre seg altså.

Ellers har jeg det bra :ler:

Skrevet

Foill pupp kanskje. :ler:

Utroskap er ikke bra i det hele tatt, mener jeg da.

Skrevet
Full pupp? :hoho:

:hoho:

Hvordan (ut)arter det seg når en musepupp blir full? :ler:

Skrevet
:ler: full fart som vanlig her..innom og ønsker en god dag da :sjarmor:
Skrevet
men jeg mener at selv om man var utro før trenger man nødvendigvis ikke å være det senere. Jeg har jo aldri vært utro mot mannen, men jeg var jo utro så det susa etter i et tidligere forhold. Det er komplekst og vanskelig, men det er jo som regel en grunn til utroskap. Men man kan forandre seg altså.

Du, jeg er helt enig med deg. Jeg har samme erfaring ;)

Skrevet

Bare innom en kjapp tur!

:vinke:

Skrevet

Du, jeg er helt enig med deg. Jeg har samme erfaring ;)

mennesker endrer seg ja :klem:

Skrevet

Nå hadde jeg akkurat skrevet det lange innlegget og så plutselig var jeg utlogget :frustrert: Hvorfor??? *rive seg i håret*

Uansett: Heisann jenter :vinke:

En full musepupp kan være ganske så underholdende. Iallefall skal det ikke mye til for å fylle en musepupp - for å si det sånn :ler:

Idag har jeg hatt en kort arbeidsdag. Begynte 05.30 og jobba til 08.30.

Så var jeg til legen. Noen husker kanskje at jeg var til legen for å sjekke opp syklusene mine for en stund siden? Jeg ble henvist til gyn, og det viser seg at det er muskelknuter der inne. De trenger ikke nødvendigvis å ha noe med forstyrrelsen på syklusen å gjøre, men de kan være vonde (jo takk, har merka det :forvirret: ). Legen mente jeg burde bli ferdig med mensen - joda, den er på gang den og - før jeg kom på sjekk igjen. Kanskje blir det operasjon :tristbla:

Idag har jeg og venninne M vært som ertreris igjen - og ganske så rampete. Vi skrev lapp til A som vi slengte under viskeren på bilen hans (sånn at det ser ut som P - bot). På lappen skrev vi:

"De er herved innkalt til SEXLEK. Møt i kjelleren klokka 15. Ta med skrujern"

:lol: Og da hadde vi det gøy du. Siden A parkerer like utenfor jobben - på 2 timers parkering - må han ut å flytte bilen med jevne mellomrom. Og da fant han lappen :ler: Det som skjedde var ikke helt forventa da. Han trodde jeg hadde skrevet den og møtte opp med skrujern :overrasket: Ja, det var jeg som fikk meg en overraskelse der. Og den som ler sist ler best.... :sjenert:

Forøvrig har han bestemt seg for å ikke "tulle" med meg på det neste halve året!?! :klø: Ja ja, det høres jo kjent ut egentlig.

Idag har mannen vært hjemme med vond rygg. Han falt jo ned fra gardintrapp på jobben idag, så han hadde litt vondter idag. Men han skal på jobb i morgen da.

Jeg fryser...... :tristbla:

Skrevet

Drømmer meg bort i IKEA's kjøkkentegner *sukk*

Skrevet

Jeg har så lyst på nytt kjøkken! Det vi har nå er veldig brukbart, men det er jo fra begynnelsen på 80 tallet. Heldigvis ikke noen gusje farger, men i mine øyne modent for utskiftning. Et nytt kjøkken kommer på under 20 000 inkludert oppvaskkum og blandebatteri på IKEA, Det er jo ikke så ille.

Skrevet
Jeg har så lyst på nytt kjøkken! Det vi har nå er veldig brukbart, men det er jo fra begynnelsen på 80 tallet. Heldigvis ikke noen gusje farger, men i mine øyne modent for utskiftning. Et nytt kjøkken kommer på under 20 000 inkludert oppvaskkum og blandebatteri på IKEA, Det er jo ikke så ille.

nei det er veldig bra pris....Og de har faktisk endel bra kjøkken også syns jeg med masse lure løsninger!!!!Alltid artig å skulle bytte ut noe da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...