Malou Skrevet 25. mars 2006 #8581 Skrevet 25. mars 2006 Velkommen tilbake monja! Håper du får det morsomt i kveld og at du ikke har det alt for ille i morgen. God helg! Malou
monja Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #8583 Skrevet 25. mars 2006 Takk for det Nå er vinterpelsen borte Og smurfen har sovet i over 3 timer
Gjest gjest1 Skrevet 25. mars 2006 #8584 Skrevet 25. mars 2006 Du får kose deg på fest i kveld da og ta det litt rolig i starten siden det er så lenge siden du har drukket alkohol.... Men hvorfor så lenge siden??? :klø:
søndagsengel? Skrevet 25. mars 2006 #8586 Skrevet 25. mars 2006 Nå har du allerede vært på fylla i 10 minutter... Du er vel kanskje litt på en snurr allerede du da, siden det er sååå lenge siden sist? Prøv å huske noe da, det kan jo bli et spennende referat!
Midnattsol Skrevet 25. mars 2006 #8587 Skrevet 25. mars 2006 Ja dette gleder jeg meg til å høre om - om du husker noe.
Fibonacci Skrevet 26. mars 2006 #8589 Skrevet 26. mars 2006 Hvordan er formen i dag da monja? Husker du noe??
Midnattsol Skrevet 26. mars 2006 #8592 Skrevet 26. mars 2006 Var det ikke du som nevnte en spurv som satt på taket og trampa en gang? Er den på ditt tak nå kanskje?
Smurfa Skrevet 26. mars 2006 #8593 Skrevet 26. mars 2006 Var det ikke du som nevnte en spurv som satt på taket og trampa en gang? Er den på ditt tak nå kanskje? ← Håper du hadde en fin kveld igår! Klem fra Smurfa
monja Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #8594 Skrevet 26. mars 2006 Tjena flickor!!!! I går ble jeg litt på en snurr ja. Vi begynte å drikke ca klokka 18.30 og jeg begynte fint med en vinflaske (Hvitvin: Deinhardt Green Label). Den gikk vel ned på en liten halvtime tipper jeg. Så fulgte det en del vodka, et par rusbrus (Smirnoff Ice og Smirnoff Twisted Berry) og enda litt med vin (Canei Peach) og enda litt mer vodka. Jeg må innrømme at jeg kjente det ja. Men vi ble svikta da Vi skulle jo sitte sammen med en annen kollega av oss, men han kom ikke. Og så skulle A komme, men jeg visste jo at han pingla ut. Jeg venta på A mens hun jeg satt sammen med venta på kollega S. Hun hadde visst egentlig planer om å ta med seg S hjem Vi ringte A et par ganger på mobilen da, men hjemme der han bor er det ikke dekning så han ringte oss tilbake fra hustelefonen. Nei, han trodde kanskje ikke at han skulle komme, men han fikk se Kjente at humøret liksom sank et par hakk - iallefall i 5 minutter. Klokka 19.50 begynte venninne M å spy Da hadde hun laget vodkashot av sprite, vodka og sitronsaft hele tiden fra vi begynte, og hun hadde sikkert shotta over en kvart vodkaflaske Og med den sure sitronsafta da..... Ikke så rart at hun spydde Og så sovna hun.....og der lå hun til klokka 23 Men jeg hadde det koselig alene med mobilen jeg. Tror de aller aller fleste fikk meldinger og telefoner i går kveld. Og om noen her fikk sms de ikke klarte å svare på så er dere ikke alene. Det er noe feil, men det numret jeg sendte fra er ikke det numret jeg normalt sett bruker heller. Det er bare nødnumret mitt som jeg lurer fram når kontantkortet er tomt Nå er jeg tilbake på 95 numret mitt. Klokka 23.00 står plutselig A i døra..... Han kjører da, så det blir ikke noe drikking på han, men det var så koselig at han kom. Da våkna venninne M og Han satt sammen med oss til vi skulle ut på byen, og da sa han at han skulle vente på meg Jeg ble ikke lenge på byen for å si det sånn. Venninna mi forsvant dessuten fra meg så jeg gikk tilbake til han. Han låste opp til meg og vi satt i sofan og prata masse. Da gikk det opp for meg hvor mye jeg snøvla Klokka 02.00 måtte han kjøre hjem noen han hadde lovt skyss og vi sa hadet for kvelden. Da dukka forresten venninne M opp igjen, men hun dro rett etter det, for hun var helt utslitt stakkars. Jeg skulle jo sove på sofan der vi hadde vorspiel, så jeg tok av meg buksa og la meg under pleddet. Ellers hadde det blitt alt for varmt. Før jeg sovna sendte jeg melding til A om at han godt kunne komme tilbake, men han var jo hjemme så det skjedde jo ikke..... Klokka 04.00 gikk det i døra Heldigvis var jeg ikke sovna helt, så jeg så skyggen som kom mot meg i mørket. Det var A Han smatt under pleddet sammen med meg, og vi ble liggende å prate. Han hadde løyet hjemme om at han hadde glemt noe han måtte hente da for å komme tilbake til meg Vi hadde det så koselig og det var leit at han måtte dra etter bare en time. Idag har forøvrig dagen ikke vært særlig god
Fibonacci Skrevet 26. mars 2006 #8595 Skrevet 26. mars 2006 Høres ut som en begivenhetsrik aften det der, skjønner godt at du er litt sånn dagen derpå... Men hva er egentlig storyen med A? Bare gode venner eller? til musepuppen
monja Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #8597 Skrevet 26. mars 2006 Jeg og A er bare gode venner. Han er jo tross alt en del eldre enn meg - og har kone og to snart voksne barn. Men han er en kjempegod venn. Er veldig vldig glad i han.
Fibonacci Skrevet 26. mars 2006 #8600 Skrevet 26. mars 2006 Trøst deg med at i motsetning til svangerskapskvalme så går fyllesyke over ganske fort! Synes det er bra at du har tatt deg en skikkelig fest jeg. Småbarnsmødre er ikke akkurat bortskjemte på den fronten! Ha en fin natt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå