Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet
Idag fant jeg 10 små hestehover ;)

:hjerte: Jeg ser etter det hver gang jeg er ute og triller, men jeg tror de ligger godt gjemt under snøen foreløpig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så koselig med hestehover. Da nærmer liksom våren seg.

Det er vel nesten flaks at det regner og ikke snør nå, men det er meldt snø i morgen og søndag da :sur:

Idag fikk vi forstørrelsen av smurfens 1 års bilder. Kjempefint bilde. Gleder meg masse til å henge det på veggen. Herlige pjokken :hjerte:

Bildet er 40x50 cm med tynn edeltre ramme. I tillegg kom det to forstørrelser på 13x18 cm som foreldrene mine og svigermor skal ha. For alt dette betalte vi 390 kroner. Ikke så verst det nei. Jeg er kjempefornøyd iallefall.

Skrevet

Det var jo kjempebillig! :) Hvordan "fikk dere til" det da?

Skrevet

Vi fremkalte et bilde hos fotografen (samme str som et vanlig bilde/prøvebilde)

Så putta vi det i en konvolutt og sendte det til Allfoto ;)

Skrevet

gallery_2024_35_19105.jpg

Dette bildet var det vi forstørret :hjerter:

Skrevet
:klem: *FREDAGSKLEMMEKOSEMOSE* :klem:
Skrevet

Åhhhh, så koselig med en fredagskveldkosemose, Middis :kose:

Gjest Gjesta
Skrevet

God morgen! :)

Så fint bilde av smurfen - og for en lur ide! Vi betalte i DYRE dommer for forstørrelse av bryllupsbildet vårt...SURE penger...selvom det var gaver. :forvirret:

Du, hvordan går det med mensen da...IKM i går vel?

Skrevet

Ikkeno' mens nå. Og det stemmer at IKM var i går. Ikke tegn til mens heller. Men det er jo kanskje like greit, for jeg er litt lei av å "liksomblø" hver 14. dag :sur:

Skrevet

:bursdag: HURRA FOR SVIGERMOR SOM BLIR 57 ÅR IDAG!!!! :bursdag:

Gjest Gjesta
Skrevet
Ikkeno' mens nå. Og det stemmer at IKM var i går. Ikke tegn til mens heller. Men det er jo kanskje like greit, for jeg er litt lei av å "liksomblø" hver 14. dag :sur:

Skjønner godt at du blir lei ja. Men når starter du å teste for EL igjen da, når du ikke har no' mens? :klø:

Skrevet

Tja, si det. Tror nok jeg får se når jeg får mensen neste gang, og ta det derfra. Jeg skal også se an mensen - om det er en normal kraftig blødning som jeg bruker å ha, eller om det er en sånn blødning med brunt gørr bare. Åh, alt gikk som en klokke for noen mnd siden :sur:

Skrevet

Jeg tror nok jeg venter litt med den legetimen. Kanskje til etter neste mens.

Skrevet

Jeg så ut i hagen for noen minutter siden og det er ikke noe snø der. Det vil si, litt er det, men jeg ser mer plen enn snø for å si det sånn.

Noe som betyr at det må ha vært et skikkelig regnvær i natt :overrasket:

Skrevet (endret)

Det regner forresten litt enda. Ikke at det gjør noe. Det vanlige er jo at det snør en meter før påska, så da er det jo greit at det som er nå er borte før det kommer mer :ler:

Endret av monja
Skrevet
For en deilig følelse!

Hestehover!!! :grine2:

Det kan vi bare drømme om her omkring... :roll:

Ønsker deg en super helg!

*drømme drømme*

Du Monja-mor...om det har regnet aldri så mye i natt, så må da det vitterlig være bedre enn at det snør!!? :Nikke: Da blir jo snøen borte, og hvis du kan se mer plen enn snødekke er jo det bare strålende! Heldige du altså! :tommel:

En :blomst: for din svigermor som fyller år i dag og en :kose: med ønske om at du og dine får en deilig lørdag!

:klem:

Skrevet

Det er deilig at snøen forsvinner. Kjenner jeg er i skikkelig vårmodus for tiden.

Skrevet

Respekt for Grandiosa!!!!

Endelig har jeg fått lagt inn Grandis ringetonen :hoppe:

Men så ødelegger mobilsvar for den :sur:

Og så vet jeg ikke hvordan jeg kobler ut mobilsvaren, eller om jeg kan det :grine:

Skrevet

Fikk tatt vekk mobilsvar - og nyter Respekt for Grandiosa :hoppe:

Skrevet

Det var et nydelig bilde av smurfen! :hjerte:

Ha en kjempefin loerdag!

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...