Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler: Ja, den misforsto jeg en smule ja :sjenert:

Men det har du jo rett i. Tenk at det skal komme to nye, herlige, verdensborgere akkurat på bursdagen min da :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy med de termindatoene! Det må jo være verdens flotteste bursdagsgaver hvis de kommer på datoen din! :hoppe:

Grandiosa-sangen er ganske fengende ja... :digge:

Ha en fin kveld! :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Godt at jeg kom på det i siste liten da, så jeg fikk forklart meg sånn nogen lunde! ;)

GOD NATT! :klem:

Skrevet

Hva er det jeg leser?

Driver du å flørter på jobben eller?

:Hehe:

Skrevet

:klem:

Hvordan står det til hos monja i dag da?

Skrevet

Dette må du forklare nærmere monja! :klø:

Skrevet

Det er ingenting å forklare tror jeg, LT.

Jeg er bare så innmari glad for tiden. Trives godt på jobben, har verdens beste smurf, verdens beste mann, koser meg med venner, er litt "våryr" og det er snart våååååår :hoppe:

Skrevet

Åh hestehover... Av en eller annen grunn minner det om meg om oppveksten min ute på landet. Jeg kan faktisk ikke huske å ha sett hestehov i det flatelandet, men kan det være at jeg bare ikke har sett ordentlig etter?

Ingen ting er jo bedre enn å være lykkelig. Nyt det!

Malou

Gjest Rognebær
Skrevet

Så deilig med hestehover! :hjerter:

Det er i alle fall et tegn på at det våres. O skjønne vår!

Gjest Gjesta
Skrevet

Åh, så herlig med hestehover. Søstra mi pleier alltid å gi mamma hestehover på bursdagen hennes, men i år gikk jo ikke det siden det ligger en meter med snø... :(

Ha en god dag - herlig å lese at du har det så bra om dagen! :klem:

Skrevet

For en deilig følelse!

Hestehover!!! :grine2:

Det kan vi bare drømme om her omkring... :roll:

Ønsker deg en super helg!

Skrevet

Så herlig med hestehover, her kommer de nok ikke på leeeenge!

:klem:

Skrevet (endret)

Ei som er i septemberklubben sammen med meg på NM har mista babyen i magen :grine: Hun er (eller var da) i augustklubben på SM, og mista lille jenta si nesten halvveis i svangerskapet - på bursdagen sin :tristbla:

Verden er så urettferdig :grine: :grine:

Endret av monja
Gjest Gjesta
Skrevet

Åh...nei, kjente du til henne...leste akkurat om henne tidligere i kveld, vi er jo med i samme klubb...det er jo så tragisk... :cry:

Skrevet

Den vårstemninga varte jammen ikke lenge.

Nå høljregner det.

Smurfen la seg like før klokka 18 idag. Han var jo helt utslitt stakkars.

Om han ikke sover hele natta får han heller være oppe med oss en stund i kveld. Men jeg håper han sover til i morgen jeg da. Det har han sikkert godt av. Heldigvis bytta jeg bleie på han like før han la seg, og han hadde bare på seg body så den kan jo godt sove i natten gjennom.

Idag brant det på jobb. Den største tørketrommelen brant opp :sjokk:

Sjefen min kjente røyklukt fra lageret og da han kom inn dit så han ingenting annet enn flammer. Så det ble full utrykning med brannbiler, slanger og vannsprut det. Søren at jeg ikke var der akkurat da :sur: Ja ja, trommelen er ødelagt iallefall, og vi står uten mopper på mandag morgen.

Nuh! HC og lasagne, med svinekjøttdeig :sjarmor:

Skrevet
Åh...nei, kjente du til henne...leste akkurat om henne tidligere i kveld, vi er jo med i samme klubb...det er jo så tragisk... :cry:

Jeg kjenner godt til henne. Og jeg synes så innmari synd på henne.

Huff og huff.....det er grusomt rett og slett :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...