Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

1 uke til legebesøk. Lurer egentlig på hva legen kan gjøre jeg? :klø:

I morgen er vi en dag nærmere helg. Jeg jobber som vikar for en av vikarene man - ons, så jeg får litt variasjon denne uka :hoppe: Og så er jeg blant annet på arbeidsplassen til A de dagene, men han hadde jo såklart fri idag da :grine: Håper han er der i morgen......

Nå skal jeg kose meg med kakao og knekkebrød med brunost :sikle:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Du monja, du er skikkelig på flørtern om dagen! :Hehe:

Gjest gjest1
Skrevet

Syns monja flørter bestandig jeg da... :ler:

Det var litt av en tragisk ulykke venninnen din var i. Håper deg går bra med henne og familien da.

:klem1:

Gjest Gjesta
Skrevet

Uff, mente ikke å sette i gang rykter her da - men monja snakker jo så mye om A at man jo kan begynne å lure litt! ;)

Du får koooose deg på jobb i dag da! ;)

Skrevet

Har hatt en flott dag...... Og A var på jobb idag :hoppe:

Skrevet

Det har vært en skikkelig bra dag...... skikkelig bra..... :danse::Hehe::sjarmor:

Gjest Markblomsten
Skrevet

Blir nysgjerrig av sånt jeg... :sjenert:

men det er vel kanskje det som er meningen? :ler:

Skrevet

Jeg kan jo ta det kort hvem A er.....

A står for "aprilspøken" rett og slett. Jeg er jo ansatt i et renholdsfirma, og vi vasker på jobben til A. Jeg jobba fast på den plassen for noen år tilbake, men etter en omstrukturering på jobben min fikk jeg andre plasser å vaske på. Nå er jeg bare innom jobben til A som vikar, men jeg har ytra ønske om å gå inn i min gamle stilling, som kanskje blir ledig i løpet av året.

Jeg har vært veldig flink til å skrive negativt om A, fordi han er besatt av sex. Og han har prøvd å få meg i seng i..... 6 år kanskje. Uten å lykkes. Han har til tider gått langt over streken og jeg har gitt han masse pepper for det i dagboka mi. Ikke sant, Kverula og Middis? :sjenert:

Men vi har og mange ting til felles - samme SYKE humor - og etter flere lange gode prater har vi blitt gode venner, og han har (nesten) kutta ut å prøve å få meg til sengs.

Sånn kort fortalt ;)

Skrevet

Ser forresten at jeg nærmer meg 15 000 innlegg.

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, det har vel blitt noen skjellsord ang. A, men aller mest syns jeg nå det er :sjarmor: , :hoppe: o.l! ;)

Så lenge det ikke blir :humpe: av det, så! ;)

PANNEKAKER!!! :sikle:

Skrevet

Smurfen bader og koser seg. Er nesten påkrevd etter pannekakemiddag det. Blåbær all over.....

Skrevet
Så lenge det ikke blir :humpe: av det, så! ;)

:overrasket: *dåne*

Gjest Gjesta
Skrevet

:ler:

Håper du så den der i sammenheng med at jeg beskrev deg og A med de andre smileyene der! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...