Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Godt at dere kom til en forståelsesfull og flink lege i dag da. Skjønner godt frustrasjonen din i går. :troest:

Håper medisinene du har fått vil hjelpe smurfen din slik at han blir frisk og fin igjen. Tror alle med små barn kan skrive under på at det er mye sykdom når barna begynner i barnehagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre at dere kom til en flink lege og at de mest sannsynlig ikke er noe mer enn en lei forkjølelse! ;)

Håper Smurfen blir frisk og rask i en fei!!!

:klem:

Skrevet

Tusen takk alle sammen :blomst::klem:

I morgen er det karneval i barnehagen. Da skal lillemannen være dinosaur :hjerte:

Gjest gjest1
Skrevet

Åhhh - du må ta bilde av lille dinoen din så vi får se hvor søt han blir i kostymet sitt. :hjerter_rundt:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har sett dinoen jeg! ;) Tror det ligger et bilde av han tidligere her nemlig, Heidi! Han var veeeeldig søt! :hjerte:

Ha en fin dag! :klem:

Skrevet

Go morgen...Ha en fin dag me karneval og alt ;)

Skrevet

Karneval er gøy. Vil gjerne se lille dinosauren din. :)

Skrevet

Det finnes en pupp i oss alle, hvis vi tar av ytterskallet... *trala-la*

Ok da, så er jeg kanskje ikke så godt til å dikte sanger, men jeg skal da i det minste ha for innsatsen og mitt gode fredagshumør!

Håper formen til "lille dino" bedrer seg!

Fredagsklem fra Malou

Skrevet

Smurfen har vært i storform i dag. Han hadde ikke en gang tid til å sove i barnehagen :ler: De hadde vært utkledd mellom 12 og 14 og fikk pølser - noe som tydeligvis falt i smak. De som jobber i barnehagen har tatt noen bilder, så dinosauren min kommer nok "på trykk" i løpet av natta.

Jeg skal jobbe fra 20 - 23 i kveld :sur:

Men jeg er endelig ferdig med ettermiddagsjobbinga :hoppe:

Endelig kan jeg slutte av klokka 13 og ha fri hele ettermiddagen. Skal bli så godt. Har venta på dette i mange år.

Har hatt en fin dag på jobben. Vært litt sammen med A når det ble kjedelig etter jobb. Måtte jo vente til klokka 15 før jeg hanta smurfen så det ble litt døtid. Men da er A god å ha ;)

Jeg har bestilt meg time til legen. Fikk time alt den 20. mars - klokka 13. Til fastlegen min :sjarmor:Nesten så jeg håper på GU :lol: Så får vi se hva, eller om det kan gjøres noe.

Skrevet

Musepuppen er i freddashumør...... :lol:

Skrevet (endret)
1) That's not right ......... Sum Ting Wong

2) Are you harboring a fugitive?..... Hu Yu Hai Ding

3) See me ASAP..........Kum Hia Nao

4) Stupid Man ..............Dum Gai

5) Small Horse ...........Tai Ni Po Ni

6) Did you go to the beach? ........Wai Yu So Tan

7) I bumped into a coffee table ........Ai Bang Mai Ni

8) I think you need a face lift .......Chin Tu Fat

9) It's very dark in here .....Wao So Dim

10) I thought you were on a diet ......Wai Yu Mun Ching?

11) This is a tow away zone .......No Pah King

12) Our meeting is scheduled for next week ..........Wai Yu Kum Nao?

13) Staying out of sight .........Lei Ying Lo

14) He's cleaning his automobile ..... Wa Shing Ka

15) Your body odor is offensive .......Yu Stin Ki Pu

16) Great .....Fa Kin Su Pah

Endret av monja
Skrevet

Nå har Torstein fått en dose Atrovent. Det gikk kjempebra. Måtte bare at masken av den inhalasjonsdingsen hans og da gikk det kjempebra. Vi har bestemt oss for å gi han noen doser innimellom. Sånn til han ikke er så surklete lenger. Men han er i toppform idag da :hoppe:

Gjest Gjesta
Skrevet

Så godt å høre at smurfen er i farta igjen! :)

Og så du da...reise på jobb på denne tida av døgnet... :troest:

Skrevet

Jeg er hjemme.....endelig helg.

Når jeg kom hjem hadde mannen shina hele huset. Og det var skikkelig. Ble helt :overrasket::hjerte: jeg. Han er så flink. Vaska klær og tatt oppvasken, rydda stua og kjøkkenet skikkelig, vaska over gulv. Alt sånt som jeg skulle gjort idag. Snille mannen min :hjerter:

Og så hadde han lagd ostesmørbrød til jeg kom hjem. Noe som passa bra, for jeg var skrubbsulten.

Men nå er det 3 fredager med fri før det blir arbeidskveld igjen :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...