Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mobil er jo en livsnødvendighet altså. Skjønner ikke hvordan vi klarte oss før i tiden jeg. Min hadde fått en del juling, så den var det på tide å bytte ut kan man si. Torstein slengte den jo i hundeskåla (vannet) to ganger og nå funker den dårlig altså. Høyttaleren er nesten helt gåen.

Og nå har mannen funnet ut at også han skal ha ny telefon :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mensen nå igjen? :klø:

Det ser nesten ut sånt. Kom brunt blod på papiret idag, og det begynner gjerne sånn *sukk*

Gjest Gjesta
Skrevet

Har du hatt så kort syklus før noen gang, eller? Er det ikke typisk da, at det skal være no' kluss når du først skal prøve å finne ut av syklusen? :klaske:

Får meg til å tenke på "alle tings iboende faenskap"...et uttrykk det er lenge siden jeg har hatt bruk for, heldigvis.

Nå tar jeg kvelden snart! :vinke:

Skrevet

Har aldri hatt så ustabil eller kort syklus. Men det er jo som du sier - alt klusser seg når man prøver å finne ut av det :klaske:

Skrevet

Så rart at mensen kommer allerede nå!

Men hvis du hadde veldig tidlig EL (dag 5?), som du skrev tidligere at du hadde mistanke om, så har du kanskje en lutealfase på rundt 14 dager likevel?

Vi får håpe dette stabiliserer seg etter hvert!

Natta :klem:

Skrevet

Mensen var jo merkelig forrige gang og. Den kom jo aldri igang da heller. Mistenker at det er sånn nå og.

Gjest Gjesta
Skrevet

Kanskje du har fått sånn derre MUSEMENS? :grine2:

Skrevet
Har aldri hatt så ustabil eller kort syklus. Men det er jo som du sier - alt klusser seg når man prøver å finne ut av det :klaske:

Drittante!

:frustrert:

Skal jage henne vekk i håp om at hun ikke kommer tilbake på en stund etter denne runden! ;)

:klem:

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, det var rart at den kommer nå igjen. :klø:

Håper du får en fin dag på jobb monja.

:kose:

Skrevet (endret)

Musemens? Høh..... :erter:

Men de siste syklusene mine har vært på 28 dager, 26 dager, 31 dager og 17 dager :klø:

Jeg blør ikke friskt blod, men det kommer brun gugge (unnskyld detaljer) bare. Og jeg har mens smerter så det suser etter. Er det virkelig SÅ vondt å ha mensen? :grine:

Har hatt en kjempefin dag på jobb :Nikke:

A er tilbake :sjarmor:

Endret av monja
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg kan skrive under på at det kan være jævlig vondt å ha mensen. :Nikke: Og jeg har også til tider hatt en sånn sak som du beskriver nå ei uke før mensen kommer...

Jeg vet ikke hva for no' rart det er jeg, men det høres ikke no' særlig ut! :troest:

Skrevet

Gubbelars sitter og fikler med den nye mobilen sin - som han kjøpte idag. Det ble en Siemens ME75. Har ikke kjennskap til Siemens, men den er sikkert bra.

Jeg må vente 2 - 7 arbeidsdager på min :grine:

Skrevet (endret)

Lurer på om jeg skal finne senga jeg. Gubben ser på Criminal Minds, men det er liksom ikke noe for meg. Han biter negler alt han :ler2:

Kanskje det hadde gjort seg med en tur i :dusje: først.....Hørtes egentlig litt deilig ut. Kanskje ha litt hårkur i kveld og. Jupp, jeg tror det blir sånn. Først :dusje:, så :sove:

Og om det er noen trøst - det har snødd i kveld. Kom kanskje 10 cm på 2 timer. Og i morgen er det meldt mer. Men vi har jo bare 5 cm fra før så det blir bare herlig. Det er så deilig lyst når det er snø. Liker ikke at det er knallsvart på vinteren i de periodene som det ikke er snø. Alt blir så trist da.

Endret av monja
Skrevet

Nå ses vi vel ikke før i morgen kveld tipper jeg. I morgen skal vi på bursdag til venninne B etter jobb. Blir nok sent.

Gjest gjest1
Skrevet

10 cm snø er jo ingen ting.....ta en titt i dagboken min du.

Skrevet

Så lengedet bare er 10 cm så kan jeg være enig i at det kan være fint med snø! Men MAKAN til overskudd som vi har her i traktene skal du lete lenge etter.

Jeg lengter bare etter våren nå jeg! :sur:

Ha en god :dusje: og en god natt! :sove:

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...