Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet
monja, bruker du mailadressa som står i mannens navn fortsatt? Eller bruker du den til msn'en?

(Magebilde er på vei snart...)

Jeg bruker den jeg alltid har brukt ;)

PM sendt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Aha, det er sånn det er ja. Har bare sett at mailen som er sendt meg stort sett er sendt fra mannens adresse, derfor kobla jeg ikke. Ser jo i adresseboka mi nå at jeg har deg under "rett adresse"! ;)

Skrevet

Men hvis el-testene har vært negative er det vel lite sannsynlig at du ble gravid forrige syklus.. Det ville vel slått ut på el-testene?

Typisk at det blir kluss i sykluser akkurat når man skal prøve da :roll:

:klem:

Skrevet

Jeg tror ikke jeg har blitt gravid i denne syklusen heller. Det var jo heller ikke meningen, men vi har kanskje vært litt for uforsiktige så et lite håp om baby i magen var sikkert i bakhodet likevel. Jeg skulle i all hovedsak finne min syklus, noe jeg har mislykkets med :sur:

Skrevet

Og det skulle nok ha slått ut på testen om det var graviditet ja.

Gjest Gjesta
Skrevet

Men du, ang. EL. Kan den komme så sent som nå, eller? :klø: Siden du ikke har hatt posivite tester enda tenker jeg...så da er vel ikke "toget gått" enda! Hadde jo vært bra og fått rede på hvordan syklusene dine er når du først har begynt å teste og bruker tid/penger på det.

Du får fortsette å teste! :tommelsmil:

Gjest Gjesta
Skrevet

Testene slår ut på graviditet også? :klø:

Skrevet

Takk for mail :hjerter_rundt:

Det var en fin liten mage. Og det synes jo at det er noe "annet" der liksom.

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, det er jo det jeg har lurt på da...om det er "noe mer" eller om det bare er sjokolademelk og lakris. :ler: Men den har blitt litt anderledes i det siste, derfor fant jeg ut at det var på tide med et bilde.

Men liiitt dumt å ta bilde mot en hvit dør når toppen min er hvit da! :klaske:

Ja, ja - man lærer så lenge man lever! ;)

Skrevet

Graviditet kan være årsak til at EL tester viser positivt utslag over lengre tid. Det kan jo rett og slett være at jeg missa EL denne gangen. Jeg har jo testa utvalgte dager bare. Det er jo en mulighet at EL kom på en av de dagene jeg ikke testa *vetikke*

Gjest Gjesta
Skrevet

Jammen, slår testen ut bare en dag da? Trodde kanskje det var snakk om et par dager eller no' jeg...litt kjedelig om du har gått glipp av den denne måneden da. Kommer du til å teste for EL flere ganger i denne syklusen da?

Skrevet

Den hadde jo den riktige formen, Kverula.

Skrevet

Jeg lurer på om den slår ut i 48 timer jeg. Dagen EL er og dagen etter. Mener det var det jeg leste. Tror ikke jeg kommer til å teste for EL mer denne syklusen. Så håper jeg på normal mens neste gang.

Skrevet

Kanskje på tide å logge av. Fikk så sabla lyst på vaffel til lunsj idag. Dessuten burde vi kanskje fått fortsette å rydde litt. Smurfen gikk selv for å legge seg nå, men jeg tror egentlig ikke han vil sove dupp. Det ble fælt med skriking når han kom i senga iallefall.

Skrevet (endret)

Jeg hadde sannsynligvis el på dag 16 denne syklusen jeg.. Trodde jeg hadde mye tidligere egentlig, men nei...

Vaffel hørtes deilig ut :) Milla Sofie og jeg har nettopp satt deig til horn vi :)

Endret av meta
Skrevet

Det klaffer nok for oss begge etterhvert, Meta :Nikke:

Skrevet

Lykke til med jakten på EL! ;)

Nå fikk jeg også veldig lyst på vaffel..

Skrevet

Rare syklusen! :klø:

Det kan jo hende du ikke har hatt EL ennå? Når skal vi begynne å skremme vekk tanta?

Ha en fin søndag! :klem:

Skrevet

Vaffelpressa er snart igang ;)

Smurfen sover enda, og vi har sett Vasaloppet. Blir ikke gjort mye fornuftig i heimen denne søndagen. Klokka 16 skal vi på middag hos svigerfar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...